Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дребни проблеми с W209 (предницата щрака)


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2017 - 09:37

На рейка не съм го пипал никога. На кормилна кутия при старата 208 да, но не и на рейка.

Не е докосван на тази кола.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 октомври 2017 - 09:43

Малко ъпдейт.
Писахме си малко с един пич от английския клуб, който е имал първо 203, после 204. 203ката му не е правила подобен проблем, но 204ката му скъсала нервите. И двете коли ги имал от нови. 
 
При 204ката е имал същия проблем с "чаткане"-то като при мен. Потвърди след като видя клипчето. 
 
Двамата сме следвали една логика
1. биалетки (сменени, но напълно ненужно)
2. смазване на тампоните на ст.щанга (при него са част от щангата като при мен). (не съм ги смазал още)
3. Сменил е т.нар. лагери на амовете, което е абсолютно ненужно, освен ако няма "тупкане" при каране. той е имал. (не съм ги сменил още)
 
Но... проблемът се е решил при смяна на тампоните на горните носачи. Маслени са, пукат се, изтичат и става точно това.
Сега интересната част.
При 204 старият парт номер е: A2033331014... дали не е директно от 203, а? :) Изненада, при 204 го ъпдейтват с нов парт номер, който е A2043331114.
И още по-голяма изненада, не го променят в EPC за 203/209. Пълни нещастници, да не се подхлъзвам да ги нареждам повече.
Тампона се казва "Castor bush", ако на някой му се търси повече.
 
Пича каза, че 204 номера му изкарал 50х.км. Явно си е до качество на бройката. За сметка на това, МБ пускат амнайсе хиляди бюлетина, свалих някои от тхя. Общо взето са "лов на вещици", нямат никаква идея дали решават проблем по този начин. Същият проблем засяга и 211.
 
Другото интересно е.
Има малки прашни тампончета, които не видях на моята, седят от 2те страни на въпросния тампон (Elastomeric Cup): А2113330697. Познайте дали не ги слагат на 211 първо и после се усещат, че могат и на другите модели :)
 
Според английския колега, смяната на тампоните смазвала целия реглаж на предницата. Логично. ToeIn-a отивал на майната си :)
 
До тук добре. Частите поръчани, ще видим кога ще намеря време да ги сменя.
 
Само нещо не мога да се ориентирам: на картинката със стабилизиращата щанга, какво точно е 70: А2033270090, Dust protection cover? Да не седи като протектор на биалетката? Закачил съм и снимка на него.
 
Прикачен файл  w209.mopf.front.swaybar.PNG   62,75K   11 Брой сваляния Прикачен файл  w209.mopf.bush.PNG   115,58K   11 Брой сваляния Прикачен файл  А2033270090_dust.cover.jpg   29,47K   11 Брой сваляния 
Прикачен файл  Bushing_2.jpg   725,38K   11 Брой сваляния Прикачен файл  Mount.jpg   159,48K   11 Брой сваляния 
Прикачен файл  Castor bush bulletin.pdf   163,96K   5 Брой сваляния
Прикачен файл  LI33.15-P-047471.pdf   219,91K   3 Брой сваляния
Прикачен файл  W203faceliftprint suspension changes.pdf   191,47K   4 Брой сваляния

  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#18 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 октомври 2017 - 10:36

Брат, като ти писне купето (=го направиш като току-що излязло от завода) ми се обади да го купя. Не знам друг да си поддържа колите като теб.


  • 1

#19 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2017 - 22:31

Чувал съм, че ауди също слагат масло в тампоните, само че там има датчик, който ти казва кога тампона е излязъл в пенсия. Успех с тампоните, голям пробив пак за нашия форум !


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2017 - 18:55

Такаа, тампоните сменени.

Има голяма разлика м/у тампона със стария парт номер и новия.

Сърцевината е напълно различна.

Тампоните на колата нямаха и гумените капачки... Вече имат

Можеше и да не купувам болтовете, поне на моята кола, оригиналните болтове бяха в напълно нормално състояние, но... за няколко лева повече, предпочитам да се сложат нови.

 

Проблемът е решен. Вече не щрака и не скърца.

 

Прикачен файл  new1.jpg   127,25K   7 Брой сваляния Прикачен файл  new2.jpg   85,45K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  old1.jpg   116,42K   9 Брой сваляния Прикачен файл  old2.jpg   95,98K   7 Брой сваляния Прикачен файл  old3.jpg   105,24K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  old4.jpg   98,58K   7 Брой сваляния Прикачен файл  old5.jpg   87,6K   6 Брой сваляния Прикачен файл  old6.jpg   110,71K   6 Брой сваляния


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#21 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2017 - 19:05

Браво!
  • 0

#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2018 - 13:23

Айде гранде финале!
 
Браво, браво, ама това щракане продължи и... аз си смених и тампоните на амортисьорите, с лагерите и ударниците... мхм... и нищо не се промени.
Да не издам някоя тайна още, ама смених и на другите носачи тампоните...
И както винаги се случва, решението на невидимите проблеми, е някоя адска простотия. Аз си знаех че ще е нещо такова, ама нали съм тъп и упорит, си смених цялата предница :)
 
Та... бях решил да рециклираме и всички шарнири, ама като са ОК, сърце не ми дава.
Пак лежане под колата, щракането се чува, нищо по предницата не помръдва... 
То не бяха теории, че рейката прецакана, ама аз на такива теории не им отдавам голямо значение.
Качихме я на подемника, поразсъблекохме я, чешем се зад ушите и гледаме какво може да пропускаме.
 
Някаква кола трябваше да се вкара за малко, навън беше слънчево и реших да отида за кафе с колата.
Ама то някаква страшна тишина настана. Помпата на рейката по-шумна от мотора.
МойтУ МПС има една приятна екстра: 481 UNDERSHIELDS
Това представлява 3+ мм дебела метална кора под мотора, тежи адски много.

Та както споменах слънце и топло навън... домързя ни да я качим, а така или иначе щяхме да продължим с огледа.
И карах без нея.
Сега... долната напречна греда има пластмасова тапичка :)
(снимката не е моя, от нета е. игнорирайте бялата стрелка и гледайте жълтото кръгче)

Когато кората е сложена, тази тапа опира в нея (явно плътно).
При всяко усукване на купето, се мръдва "на сухо" леко, а кората играе ролята на мембрана на говорител и усилва много звука от това невинно действие.
Понесе някаква heavy-duty гъста смазка и настана... тишина.
Ако се появи пак, просто ще висна кората с половин сантиметър.

Благодаря, моля и наздраве!

Прикачен файл  rsz_strut_mount.jpg   82,59K   7 Брой сваляния Прикачен файл  crossmember_209.JPG   118,83K   7 Брой сваляния
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#23 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 16 март 2018 - 13:34

(снимката не е моя, от нета е. игнорирайте бялата стрелка и гледайте жълтото кръгче)

Когато кората е сложена, тази тапа опира в нея (явно плътно).
При всяко усукване на купето, се мръдва "на сухо" леко, а кората играе ролята на мембрана на говорител и усилва много звука от това невинно действие.
Понесе някаква heavy-duty гъста смазка и настана... тишина.
Ако се появи пак, просто ще висна кората с половин сантиметър.

Благодаря, моля и наздраве!
 attachicon.gifcrossmember_209.JPG

 

 

Кажи честно че това се оказа.... А тази кора не е ли прорязана точно за тази тапа? Нормалните пластмасови май имат отвор там.


  • 1


#24 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2018 - 22:55

Ми... това трябва да е. Виждаше се къде тапата се опира в кората. Направо белег си беше направила :)
Не е прорязана металната, направо си е цял, плътен, метален щит, който се захваща със 17ки болтове някъде отдолу.

Сега... защо кората се е вдигнала или тапата е провиснала е друг въпрос, нямам представа.
Не съм я удрял, няма и следи от удари. Не видях нищо нередно... Тази напречна греда нямам представа как би провиснала. Геометрията на купето е в норма.
Така че, продължаваме напред :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#25 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2018 - 23:29

OMG 0!0
тая тапа се явява дренаж както ми се струва и пластмасовата кора май я покриваше изцяло, но на самата кора там беше като леген с два улея настрани към полуоските.
  • 0

#26 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2018 - 02:26

Това не е тапа а е гумен тампон. Това една от точките на купето предназначена за повдигане на колата с крик.

Стандартната кора там има прорез.

 

pic02.jpg


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни