Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w123/w126


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 tsekov

tsekov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 07 август 2016 - 17:01

Здравейте наскоро се присъединих към форума, защото искам да си купя w123/w126/w140 и искам да получа адекватно мнение. Бая се разрових и май се поотказах от w140, защото ми изглежда, че няма да успея да се справя с поддръжката на модела, и сега въпроса е старата Е класа или старата S класа. Засега повече ме дърпа към w123, но се чудя дали бензин или дизел ( кое е по-добре 240d или 300d ), дали седан или комби, но и още не съм се отказал от w126 и там въпросите са ми същите кой мотор ще е най-добър за самото купе и горе долу дали имате представа какви са цените за поддръжката на тези коли ( ориентировъчно ). Aко може да ми дадете съвет. 


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2819 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2016 - 18:30

123-ка вече неможеш да намериш ,иначе ако имаш нещо в предвид вземи дизел 240.
126-цата е класика, страхотен автомобил един от любимите ми. За него най-добрия вариант е V8 420 /500/560 който и да е от тях. Подръжката на тези коли е малко сложна, защото вече не се карат и няма налични части, всичко е с поръчка. По принцип Е класата е с по-евтина подръжка, но за тези двете си мисля, че по-лесно ще ти е да намираш части за пурата. Разхода на гориво е ясен, няма как 8 цилиндрова еска да хаби колкото 4/5 цилиндров дизел на Е класа.
Каквото и да решиш ще следя темата с интерес и ти желая успех!
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 07 август 2016 - 21:37

Няма как да пропусна и да не се произнеса по зададения въпрос понеже съм пристрастен поотблизо.

 

За да сравняваш 3 и да ги съпоставяш нещата са страшни....

 

Ще карам под ред W123  е хубава кола доста здрава абе малко зверче ,но изключително слаба за нашето съвремие както и да го смятаме. Здравите като късмет на зарове за мен. Але пък за такива с глезотиики вътре като клима и автоматични стъкла да не говорим. Части за отдолу и за задвижването има в изобилии и на хубави цени ,но всичко като салон и каросерия да откриеш нещо в добро състояние си е магия.

 

За W126 просто колата която ме кара да се просълзявам. Кола която като изпълнение и изработка е тежко съпоставима с останалите. Тишината вътре при V8 моделите които са гледани е страхотна ,абе сълзичка. Много тежка за ползване и потдръжка в някой отношения. Обаче пък за отдолу има каквото пожелаеш на достъпни цени разбира се. Със сигурност съм съгласен с Хари ,че двигателя за тея коли е V8 ,а ако е и 560 прекрасно пък.

 

За W140 пък мага да кажа ,че най лесно ще се намери ,но там най добрия двигател си остав 500 общо взето ,техниката е възможно най съвремена и нещата са по нагласени. Може сполучливо да се кара на газова уредба също. Просто прекрасна кола.

 

Много трудни за намиране са и трите за мен. Още по важнтото е ,че това особено W126 са коли с темпрамент и излъчване за който вида и състоянието основополагащ за доброто душевно изживяване и любовта с теб.

 

 

Трябвада си отговориш

-колко ще се кара

-къде ще се кара

-какво искаш

-как ще се кара

и по лесно ще избереш твоята кола.

 

Също зависят нещата от това колко си сръчен ти и от познанията ти по колите. Поздрави.

 

Успех и късмет.


  • 1

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 август 2016 - 22:20

Здравейте наскоро се присъединих към форума, защото искам да си купя w123/w126/w140 и искам да получа адекватно мнение. Бая се разрових и май се поотказах от w140, защото ми изглежда, че няма да успея да се справя с поддръжката на модела, и сега въпроса е старата Е класа или старата S класа. Засега повече ме дърпа към w123, но се чудя дали бензин или дизел ( кое е по-добре 240d или 300d ), дали седан или комби, но и още не съм се отказал от w126 и там въпросите са ми същите кой мотор ще е най-добър за самото купе и горе долу дали имате представа какви са цените за поддръжката на тези коли ( ориентировъчно ). Aко може да ми дадете съвет.

Както и очаквах,в профила ти няма попълнени години,пол...
Тези коли са "колекционерски"даже и 140-ката.
Намирането на запазена такава означава висока първоначална цена и високи последстващи разходи за поддръжка.Естествено зависи дали ще се кара постоянно или неделно но при всички случаи за да се поддържа подобаващо ще са нужни средства.
  • 0

#5 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 07 август 2016 - 23:25

Абе има и нещо друго ако си вземе някоя 300 спокойно ще си е движи и ще си е средна и стегната количка строина. И ще му ляга по тъничко от 124 даже. Сега ако иска някакви консервирани образци от Щутгард въпроса е друг. Но първо трябва да каже той какво и как и вече върпоса ще се реши.


  • 0

#6 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 608 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2016 - 22:29

По тази тема може да се изпише мнооого. Има една основна неизвестна в цялата задача - бюджет. И трите модела си заслужават много, като и за трите трябва да се изръсиш сериозна сума, ако искаш запазен екземпляр. Миналата година видях страхотна 123-ка, 230 автомат с авт прозорци и климатик, 8 хил евро, след пазарлък. Показваше около 120 хил км, внос от Япония, дискутирали сме в други теми този нов тренд. Така че се намират добри екземпляри и от трите модела, зависи с колко си готов да се разделиш. За 123 и 126 части по механиката има в изобилие, на цени на 7-8 годишен опел, но интериор и екстериор (оригинален) излитат в космоса!


  • 0

#7 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 август 2016 - 12:47

Ха....

Аз съм виждал над 6 модела през животът си w123 със abs, в немалко случай w123 с ел. стъкла!!! 

Относно това дали е модерна - w123 покрива най-високите критерии за активна защита, демек при катастрофи, стабилност, функционалност и по нищо не отстъпва на всички модели произвеждани до 1995г. а самата кола е спряна от производство 1985.

ПРОСТО ПРЕЗ 70-те и 80-те MERCERDES ПРЕВЪЗХОЖДАТ С ГОДИНИ СВОИТЕ КОНКУРЕНТИ ПОЧТИ ПО ВСИЧКО!

ЕДИН ПРИМЕР,

КОРМИЛНАТА ЩАНГА ПРИ ЧЕЛЕН УДАР при w123 модел 1981 e направена така, че да не прави проблеми, а това е проблем за Volvo през 1991 в 760 моделът, който се нарежда след w124(пластмасовия "наследник" на w123) при тестовите за безопасност.

 

Може да си избереш модел, стига да намериш, уви не е трудно с ABS, нивомат, темпомат, който е един от последните модели на Mercedes, съчетаващ изящна, брилянтна изработка, неповторим изчистен дизайн галещ окото, както отвън така и отвътре, това означава прекрасни оребрени седалки, изчистено елегантно табло, волан донасящ удоволствие с всяко докосване, НЕЩО КОЕТО В СЛЕДВАЩИТЕ МОДЕЛИ ПРОСТО ИЗЧЕЗВА! 

И не на последно място плаващата возия на w123, несравнима с нищо друго преди и след .

 

Събирай пари и купувай, с w123 можеш да обиколиш светът и пак няма да ти омръзне .


  • 0

#8 tsekov

tsekov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 11 август 2016 - 16:01

Благодаря за положителните мнения за начинанието ми. Последните дни повече бях ЗА за 123 дали 240 или 300 дизел, мислех да взема някоя по ефтина и да започна да я реставрирам лека полека, но вчера намерих една 126 и се надявам да ми кажете какво мислите. Ето това е обявата http://www.mobile.bg...95&slink=f1vzj0. Но това не означава, че съм се отказал от 123ките.


  • 0

#9 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 16:31

В Италия има само няколко смислени, като тази ми изглежда най-разумна.

http://ww3.autoscout...2745?asrc=st|as

 

Една по-евтина, но не вярвам да е истинска обява:

http://ww3.autoscout...0378?asrc=st|as

 

И 2 скъпички:

http://ww3.autoscout...4329?asrc=st|as

http://ww3.autoscout...2979?asrc=st|as


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 август 2016 - 17:18

защото гледаш купета, четириврати има и по евтини...
  • 0

#11 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 17:29

Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 август 2016 - 17:42

Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!


Коя е нормалната цена за теб?
  • 0

#13 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 608 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 18:20

Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!

Хубавите коли имат и хубави цени. Ако някой си мисли да вземе гробница и да се реставрира, ще е доста смело решение. Слушах история за една пура, цялостно реставриране, с кърпене и т.н., само каросерията, без боядисване е глътнала към 10 000 лв, а колата ти е 2-3 години на трупчета. За реставрация по механиката става, но купето трябва да е издържано, без корозия! Лично аз дълбоко се съмнявам, че у нас може да се намери читава 123-а (имаше една в Пловдив, на потребител от форума, реставрирана, която се продаваше, но не знам повече). При пурите има по-голям избор. Дизел на такава кола (123), означава минимум изминат пробег от 500-600 хил км, до сега. 126 и дизел не вървят ръка за ръка.


  • 0

#14 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 23:03

Между 3000 и 5000 евро за купе  w123 или w126!


  • 0

#15 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 23:43

Бъди реалист, ръждата не прощава след 40ина години ;)

Изборът на такава кола ти е от Италия, Испания или Калифорния ;)

 

Аз... по презумпция погледнах двувратите. Никога не съм бил мега фен на седаните.

126 купетата... не бяха никак по-евтини.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни