E200 W124 2.0 136kс проблем с водната система
Започната от peppyto, 16 ное 2015 - 10:14:12
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2015 - 10:14
Здравейте,
Бихте ли ми препоръчали добър майстор за диагностика на мерцедеси в София, защото вече не мога да се справя сам с този проблем.
Колата почна да загрява и да надува маркучите. Също така не въртеше водата, като да има въздух в системата. Свалих водната помпа оказа се добре, без течове и луфт. Сварих термостата и си отваря и затваря нормално. Вчера след като качих помпата и напълних системата, докато чакам да се обезвъздуши и докато работеше на бензин, филтъра на газовата направо се взриви..... А до тогава още нямаше парно, при положение, че показваше 80 градуса на таблото.
Веднага изолирах изпарителя от водния кръг и парното се появи, но днес отново почна да загрява, акто стига до 100гр и пада до 87 предполагам и се закрепя там.
Смених и капачката на казанчето, но не знам дали съм я уцелил - пише 140 отгоре, което предполагам е 1,4 атм налягане.
Остава и най-лошия вариант - гарнитура на главата, защото си имам омасляване, но пък не губи много масло, не пуши отзад и не бълбука казанчето, които са основните признаци.
Та моля за съвет, както може да се направи или при кой да отида да я погледне.
Колата е 94-та година, 2.0, 136кс, М111 мотор.
#2
Публикувано 16 ноември 2015 - 16:56
Е добре де защо не смениш гарнитурите (мембраните) на изпарителя и щуцерите също? 20-30 лв да е всичко това.
Всъщност от поста не става ясно дали си вързал отново изпарителя.
Провери за проходимост маркуча, който върви от термостата към пасажерския калник.
Този пост е редактиран от Xerxes: 16 ноември 2015 - 16:58
#3
Публикувано 16 ноември 2015 - 17:10
Изпарителя направо ще го сменям, че и без това май си му е време, а и не е толкова скъп един нов. Маркучът го проверих, добре си е. Днес по съвет на колега от друг форум шибнах 1л. домашен оцет да промия цялата система, но пак не иска да върти водата както трябва. Термостата и маркуча между него и радиатора са врели, а самия радиатор е топъл само горе в началото до маркуча. Останалата част е студена, както и изхода към водната помпа. Освен да не отваря до край този термостат или да има въздух още в системата.
#4
Публикувано 16 ноември 2015 - 18:43
Или радиатора ти е запушен...
#5
Публикувано 16 ноември 2015 - 23:19
Пишеш, че водната помпа няма луфт и течове.
А за износване на турбината гледана ли е?
Когато турбинката се износи помпата си върти, но не може да създаде необходимия дебит за нормална циркулация на антифриза и ефекта е точно този.
Сипването на оцет в системата е добре. Ако сложиш и обезмаслител ще се вдигнат още боклуци и батаци.
Покарай два - три дни така и после една хубава промивка с течаща вода. При източването направо извади долния дебел маркуч от радиатора, а не източвай през пробката. Радиатора също с течаща вода хубаво да се промие.
Добре е да се свали термостата, за да се промие и двигателя.
Така и така ще се свалят маркучи е добре да се промие двупосочно и радиатора на парното в купето.
Тази процедура е добре да се направи поне още един път.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#6
Публикувано 17 ноември 2015 - 14:03
Привет,
Помпата я свалих и турбинката си е наред, няма износени витла и т.н. От както излолирах скапания изпарител от водния кръг колата не прегрява, но пак не върти водата както трябва. Маркучът след термостата е врял, топъл е и радиатора в горната част, но отдолу е студен, както е студен и маркуча към водната помпа. Парно обаче си има идеално и температурата на таблото е закрепила съвсем малко над 80 градуса, но не и колкото беше по-рано.. Поръчах нов термостат на Mahle - 87гр. и днес ще го монтирам и да се надявам да се оправят нещата.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни