Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W164 320 cdi


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 23:04

Здравейте колеги,

От няколко месеца карам на баща ми ML-а 320 Cdi от 2009 година. Колата е на 94 хиляди километра, винаги е седяла в гараж и е с пълна сервизна история в Балканстар ( не че това говори за качество). Винаги е съпвано скъпо гориво и като цяло е доста разглезена кола. От както я карам ( около 2 месеца) забелязвам, няколко неща който ме дразят и не знам дали са така попринцип. Още докато баща ми я караше винаги правеше ауспусите черни, че даже и бронята цапаше. Докато колата беше в България решихме, че дори скъпото гориво от бензиностанциите не е с много добро качество и за това го има този проблем. Но аз я карам в Германия и вече съм изпразнил 3 пълни резервоари с гориво, но проблема си остава. Колата я карам спокойно като рядко и давам жега по аутобана. Не мисля че има проблем с вървенето нито с разхода ( 12/100 градско,  9/100 извънградско). Някой друг може ли да се изкаже по този проблем? Нормално ли е ?
 

Още едно питане. Сутрин след като запаля и съм изчакал подгряващите свещи да си свършат работата, иконката за тях остава да свети след като съм запалил и потеглил и изгасва да кажем след минута. Предполагам че това е нормално, но все пак да питам :)


  • 0

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 декември 2013 - 03:38

Разхода ти си е много добре, на баща ми цедката е със същия двигател, пак 4матик, и дава същия разход градско/извънградско, но пък той я понастъпва от време на време. Обаче не съм забелязал да цапа ауспусите, но пък все още е на 30-40к км, има време.. На твоя да не би DPF-a да има някакъв проблем? Май е хубаво да се продухва тоя филтър от време на време с много газ на магистралата.


  • 0
Follow your own star...

#3 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2013 - 04:45

Е продухван е тази седмица с около 210 :D, но както казах още от преди си ги цапаше :)


  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 декември 2013 - 19:47

ЕГР

и изгоряла свещ


  • 0

#5 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 18 декември 2013 - 21:20

ЕГР

и изгоряла свещ

 

И аз мисля така.


  • 0

#6 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2013 - 18:28

Колеги днеска се прибрах до България с него и успя да свали от масалцето, тоест си го папка. А какво е ЕГР?


  • 0

#7 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 20 декември 2013 - 08:22

Клапан за връщане на част от изгорелите газове отново за доизгаряне . Другият проблем е както казаха колегите изгоряла свещ или свещи.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#8 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 22 декември 2013 - 09:35

Провери си свещите. Най-вероятно проблема да е в тях. Правил ли си диагностика?


  • 0

#9 NikolovN

NikolovN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 13 януари 2017 - 12:10

Имах същия проблем. Оказаха се инжектори.... много скъп ремонт. Самите инжектори не могат да се ремонтират, а се рециклират (ПОНЕЖЕ СА BOSCH).... връщаш старите и срещу 500+ лв на инжектор получаваш нови (рециклирани).Оставяш депозит от по 100 лв на инжектор и след като ги проверят в BOSCH дали са оригинални, ти връщат депозита. Ако са китайци, не връщат пари. След като ги смениш задължително трябва да им вкараш кодовете, които ги пише върху тях със стар диагноза или подобен софтуер (има го в официалните сервизи на инжектори) в компютъра срещу скромната сума от 60 лв (за 2 минути работа). Ако не го направиш пушенето продължава и бронята пак остава черна.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни