Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Няколко питанки......кардан, предница...


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 26 август 2010 - 23:11

колеги, колата е купе 200 бензин с механични скорости и М111 мотор...

първото ми питане е - онзи ден се наложи да тръгна на заден ход по един баир..... с повечко газ и при отпускане на съединителя направо изтръпнах! - все едно кардана почна да вибрира силно и да бие в купето..... правили сме преглед отдолу и имам за смяна отзад предните тампони на моста, тампони на дифа и керамиките - може ли някое от тях да е причината.... има го и тупкането, като вкарам на скорост.....

другият ми въпрос е - при преминаване през лека неравност - малка дупка - без да е нужно да пада колелото цялото вътре, се чува нещо като глухо 'таак' от предните две.... там сменяхме само кормилните накрайници и тампоните на стаб. щанга.... от какво може да е - биалетка, тампон на амортисьора?

и последно - има ли някакъв малък шанс след като сменя масло на диф-а, да спре и намали виенето? според не, но все пак....и виенето му се променя спрямо това дали съм дал газ или просто съм отнел газта...а при потегляне - съвсем бавно ускорение на 1-ва, от отзад се чува 'ву-ву-ву вувуву....' и така докъм 15-на км/ч се усилва паралелно със скоростта и после не се чува осезаемо - 100% е някаква въртяща част отзад, но дали е откъм дифа или кардана някъде?
изобщо, колата сега я стягам и е позанемарена, затова какво да гледам тук и там дали евентуално е за смяна....
мерси, колеги! :flagMB new:
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 27 август 2010 - 00:43

виж си висящия лагер на кардана стои в един гумен тампон
и за топуркането отзад почни да нямаш крива гума
а виенето на дифа иска лагери
някои слагат присадки и казват че намаляло
ама ефекта е съмнителен
  • 0

#3 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 27 август 2010 - 09:14

Тупкането, както ти го наричаш най-вече може да е от тампоните на задния мост.При мене изчезна след смяната им.Провери си наистина висящия лагер.Щом изчезва по някое време виенето има голяма вероятност да не е диф.
Успех!
  • 0

#4 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 27 август 2010 - 18:50

мерси за съветите! днес поразпитах, за тупкането при включване на предавка наистина основен виновник са предните тампони на моста (те били някакви ремонти комплекти направо)

иначе краткият шум от потегляне 100% не е от гума.... и не е като виене на дифа, виенето си го има и при 50-60-100км/ч и нагоре... при потегляне е друго, имам чувството, че е от кардана - от неговото въртене, дали е възможно - нямам идея..
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни