Въпроси относно ел.стъкла CLK W208(трябва ли да слизат/вдигат по 1см. при отваряне/затваряне на вратата)
Започната от kdl, 18 окт 2009 - 11:53:07
50 мнения по тази тема
#31
Публикувано 04 септември 2010 - 08:36
Да, като има копчето вдясно от аварийните, има аларма която може да пищи.
Достатъчна е за застрахователите. Обикновено искат да успееш да я разпискаш и (поне при Армеец), алармената система да е след 2000г. заводски, за да я признаят.
Иначе алармите са нещо безсмислено в повечето случаи в България!
Достатъчна е за застрахователите. Обикновено искат да успееш да я разпискаш и (поне при Армеец), алармената система да е след 2000г. заводски, за да я признаят.
Иначе алармите са нещо безсмислено в повечето случаи в България!
#32
Публикувано 04 септември 2010 - 17:58
Решат ли да те крадат си до там
#33
Публикувано 08 септември 2010 - 09:23
Имат си заводса аларма.
Аз нещо не мога да я подкарам. Иначе имам копче отдясно на аварийките. Никога не съм я чувал да свири
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#34
Публикувано 08 септември 2010 - 09:32
Илия ми показа как става номера с алармата. Натискаш копчето от дясно но аварийката и би трябвало да се включи лампичката. След което заключваш колата и я отключваш със самия ключ ръчно и като отвориш вратата би трябвало да ти свирне. Знам че го обясних глупаво, ама карай.
#35
Публикувано 08 септември 2010 - 11:42
Илия ми показа как става номера с алармата. Натискаш копчето от дясно но аварийката и би трябвало да се включи лампичката. След което заключваш колата и я отключваш със самия ключ ръчно и като отвориш вратата би трябвало да ти свирне. Знам че го обясних глупаво, ама карай.
Ще пробвам! Разбрах перфектно
Мерси!
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#36
Публикувано 08 септември 2010 - 14:16
Ако имаш сензорите над коланите, просто остави прозореца леко отворен и включи алармата.
После си размахай вътре ръката 10ина секунди, след като си заключил. Това трябва да я разсвири.
После си размахай вътре ръката 10ина секунди, след като си заключил. Това трябва да я разсвири.
#37
Публикувано 08 септември 2010 - 16:32
Ако имаш сензорите над коланите, просто остави прозореца леко отворен и включи алармата.
После си размахай вътре ръката 10ина секунди, след като си заключил. Това трябва да я разсвири.
С кабрио съм , мисля че няма обемни датчици. И копчето до аварийките е само с една кука, май не е обичайната аларма.
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#38
Публикувано 08 септември 2010 - 20:42
Точно това с куката ти е алармата. натискаш и трябва да започне да ти мига.
#39
Публикувано 22 септември 2010 - 12:57
Значи - това копче го има два варианта - в единия е само с куката и с него се блокира датчикът за клатене/наклон на колата - ползва се, когато натовариш колата на репатрак и я заключиш - за да не пищи, докато пътува репатракът.
Втория вариант е копчето да има кука в едната посока и купе с върни в другата посока. Куката е същото като в горния вариант, а купето с вълните е за обемните датчици. Например ако оставяш дете или куче в купето и заключиш, за да не писне алармата.
При вариантите с кабриолета няма обемни датчици, както и при по-старите модели няма обемни датчици. Но има ли го този бутон - има и фабрична аларма.
Въпросният бутон се ползва, като се натисне преди слизане от колата - първото активиране на алармата ще бъде без посоченият датчик. След като отключиш от дистанционното - функцията ще се възстанови. Ако го натиснеш, но все пак размислиш - слагаш ключа и даваш на контакт... след това вадиш и заключваш.
За да я пробваш - заключваш колата с дистанционното и отключваш вратата с механичния ключ. Отваряш вратата и трябва да писне.
Втория вариант е копчето да има кука в едната посока и купе с върни в другата посока. Куката е същото като в горния вариант, а купето с вълните е за обемните датчици. Например ако оставяш дете или куче в купето и заключиш, за да не писне алармата.
При вариантите с кабриолета няма обемни датчици, както и при по-старите модели няма обемни датчици. Но има ли го този бутон - има и фабрична аларма.
Въпросният бутон се ползва, като се натисне преди слизане от колата - първото активиране на алармата ще бъде без посоченият датчик. След като отключиш от дистанционното - функцията ще се възстанови. Ако го натиснеш, но все пак размислиш - слагаш ключа и даваш на контакт... след това вадиш и заключваш.
За да я пробваш - заключваш колата с дистанционното и отключваш вратата с механичния ключ. Отваряш вратата и трябва да писне.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#40
Публикувано 08 ноември 2010 - 10:30
Аз като затворя вратата и стъклото ми опира на уплатнението...преди не беше така но от 1 месец почна постоянно да опира и трябва да отворя и натисна вратат малко надолу при затварянето.дали ще е от уплатнението?И как мога да го оправя?
LAS VEGAS
#41
Публикувано 25 ноември 2010 - 20:58
Може, но не разбирам как опира. Ти си със стъклата, които не се свалят.
Преди не е ли опирало, и ако не... то не е ли духало докато караш бързо.
Виж по-надолу има една тема, за реглаж на стъклата. Не е трудно, просто е малко занимавка.
Преди не е ли опирало, и ако не... то не е ли духало докато караш бързо.
Виж по-надолу има една тема, за реглаж на стъклата. Не е трудно, просто е малко занимавка.
#42
Публикувано 25 март 2011 - 00:01
здравеите колеги притежавам CLK 200 kompressor 99g от скоро...и имам проблем със стаклата и огледалата като я купувах стаклата падаха при отваряне на вратите първо спряха да падат второ на дясната ми врата стъклото вече въобще неможе да се свали както и огледалото нерегира....
#43
Публикувано 25 март 2011 - 00:44
Това не го вярвам Фабрично кола 99г. не й падат стъклата.
Може да е добавяно като модификация, но ако е така, без да се види, едва ли можем да помогнем.
Може да е добавяно като модификация, но ако е така, без да се види, едва ли можем да помогнем.
#44
Публикувано 28 април 2011 - 00:04
при слаб акумулатор има ли вероятност колата да пали ,а стъклата и огледалат да не работят
#45
Публикувано 28 април 2011 - 10:00
По-скоро от изгурял бушон ще са тези симптоми
The best or nothing.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни