Въпроси относно ел.стъкла CLK W208(трябва ли да слизат/вдигат по 1см. при отваряне/затваряне на вратата)
Започната от kdl, 18 окт 2009 - 11:53:07
50 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 ноември 2009 - 23:21
Информацията идва от бутонче на рамката, точно под халката на бравата.
Ама това дето Лилов го е открил ме озадачи много, защото:
1) мисля, че съм виждал CLK от 98 г. на което му се смъкваха стъклата...
2) дори на W124 купе му слизат стъклата - това не е някаква съвременна екстра
Но не съм сигурен, нищо не твърдя. Иначе добър инженер по електроника вероятно би могъл да го направи, на дали е особено сложно... явно е едно реле за време, което като отвориш да пусне малко слизане и като затвориш да изчака и да го върне нагоре.
Лилов, а аз не помня, ама твоите прозорци отваряха ли се от дистанционното на ключа?
Ама това дето Лилов го е открил ме озадачи много, защото:
1) мисля, че съм виждал CLK от 98 г. на което му се смъкваха стъклата...
2) дори на W124 купе му слизат стъклата - това не е някаква съвременна екстра
Но не съм сигурен, нищо не твърдя. Иначе добър инженер по електроника вероятно би могъл да го направи, на дали е особено сложно... явно е едно реле за време, което като отвориш да пусне малко слизане и като затвориш да изчака и да го върне нагоре.
Лилов, а аз не помня, ама твоите прозорци отваряха ли се от дистанционното на ключа?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 16 ноември 2009 - 15:40
Отваря и затваря от ключа, не е проблем.
Иначе знам, че различни модели го имат, мен също ме озадачи. Стъклото ми работи отлично, прегледах за проблеми докато беше свалена кората. Единственото което имам като опция е да видя дали диагностика може да види тази опция. Само ме е яд, че в този форум има много хора, които са имали опит с диагностиките при Мерц, но никой не споделя нищо...
Иначе знам, че различни модели го имат, мен също ме озадачи. Стъклото ми работи отлично, прегледах за проблеми докато беше свалена кората. Единственото което имам като опция е да видя дали диагностика може да види тази опция. Само ме е яд, че в този форум има много хора, които са имали опит с диагностиките при Мерц, но никой не споделя нищо...
#18
Публикувано 17 ноември 2009 - 15:44
Аз имах 124 купе и нямаше тази екстра да му слизат стъклата при затваряне и отваряне , а беше 95 г
Познавам и друг с CLK и на него не слизат !
Хайде бе хора тук няма ли някой който разбира да помогне!?
Познавам и друг с CLK и на него не слизат !
Хайде бе хора тук няма ли някой който разбира да помогне!?
#19
Публикувано 03 декември 2009 - 00:16
С CarSoft не може да се активира това. Официално
#20
Публикувано 03 декември 2009 - 15:19
С CarSoft не може да се активира това. Официално
CarSoft-a е слаба работа. Може би със STAR може да стане нещо, но за съжаление е доста парички. Аз лично съм навит да събереме 5-6 човека и да си купим една за да си ръчкаме.
Относно слизането на стъклата, според мен е доста полезно. 1 ден съм си играл да настройвам моите и пак нищо не направих.
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#21
Публикувано 03 декември 2009 - 17:12
Tи нали в другия форум беше писал, че твоите не се свалят (в контекст)...
Я раздуй до къде я докара работатаАз W208 не съм виждал със въпросното сваляне и вдигане на прозовци.
#22
Публикувано 03 декември 2009 - 17:37
Tи нали в другия форум беше писал, че твоите не се свалят (в контекст)...
Я раздуй до къде я докара работата
Да, точно!
Много четох, търсех, гледах, но не можах да намеря инфо за 208 с тази функция.
Имал съм 2 ЦЛКта с всички екстри, но стъклата не мърдат.
Даже кабриото 06.2000г. авангард пак не мърда. Сигурен съм, че няма проблем. Просто няма функцията.
Сега дебна някой след 06.2000 да видим как е.
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#23
Публикувано 03 декември 2009 - 20:08
На Илия и на Hooligan-а видях с очите си как им мърдат стъклата. Разликата е че уплътненията са им много по-твърди от нашите. Ако им се развали тая функция, направо не ми се мисли къв цирк ще е да се затвори стъклото, но несъмнено вратите им се затварят малко по-лесно от нашите. Хем аз моята шофьорската скоро си я регулирах... по-леко от това не може да се затваря.
#24
Публикувано 03 декември 2009 - 21:05
Е аз съм точно 06.2000, нищо, че първа регистрация е по-късно
Парадоксът е, че не е свързано с фейслифта - на Хулигана примерно е със стария климатик с врътките, а при мен е новия - с бутоните. И при мен и при Лилов и при Хулигана арматурното табло е с новия голям екран. В същото време на Хулигана и на Лилов външните огледала са прибиращи се, а моите не са. А бе тоя модел са го правили как дойда май А на кабриото конструкцията е различна, май на кабриолетите не слизат стъклата. Между другото - вярно е, че е удобно, ама зимата като замръзне - ела да видиш - не можеш да влезеш
Парадоксът е, че не е свързано с фейслифта - на Хулигана примерно е със стария климатик с врътките, а при мен е новия - с бутоните. И при мен и при Лилов и при Хулигана арматурното табло е с новия голям екран. В същото време на Хулигана и на Лилов външните огледала са прибиращи се, а моите не са. А бе тоя модел са го правили как дойда май А на кабриото конструкцията е различна, май на кабриолетите не слизат стъклата. Между другото - вярно е, че е удобно, ама зимата като замръзне - ела да видиш - не можеш да влезеш
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#25
Публикувано 03 декември 2009 - 21:26
Ние всички сме с фейслифтови Т.е. имаме дисплея на километража, мигачите на огледалата и малката чупка като спойлерче на багажника (мисля)
Останалото са просто екстри.
Останалото са просто екстри.
#26
Публикувано 04 декември 2009 - 09:07
Именно,две ЕС-класи 400цди,2004г,едната няма вакуум помпа за дозатваряне на вратите,но пък има парктроник и шибедах,които съответно другата няма-въпрос на екстри.Ние всички сме с фейслифтови Т.е. имаме дисплея на километража, мигачите на огледалата и малката чупка като спойлерче на багажника (мисля)
Останалото са просто екстри.
#27
Публикувано 22 август 2010 - 20:01
Малко нова информация.
Официално това не е функция, която може да се препрограмира на колата.
Попадна ми DAS/Star диагноза, няма опция да се подкара това. Има много други за сметка на това.
1. Можете да се направи алармата да изписква при заключване на вратите.
2. Може да се смени силата на съпротивление при вдигане на стъклата. От намалена, до нормална. Идеята е да не затисне силно ръката при вдигане на прозореца. Аз го използвам с друга цел. Понякога стъклото се отказва при вдигане на средата, особено ако е мокро гуменото уплътнение.
3. На италианските коли (или поне на моята) има подгрев на огледалата, но не беше пуснат, явно е била за топъл климат, това може да се включи лесно.
4. Автодиагностиката на компресия, контрол на дросела, на горивната смес, на recirculation flap-а, изгарянето и дюзите е шедьовър.
Официално това не е функция, която може да се препрограмира на колата.
Попадна ми DAS/Star диагноза, няма опция да се подкара това. Има много други за сметка на това.
1. Можете да се направи алармата да изписква при заключване на вратите.
2. Може да се смени силата на съпротивление при вдигане на стъклата. От намалена, до нормална. Идеята е да не затисне силно ръката при вдигане на прозореца. Аз го използвам с друга цел. Понякога стъклото се отказва при вдигане на средата, особено ако е мокро гуменото уплътнение.
3. На италианските коли (или поне на моята) има подгрев на огледалата, но не беше пуснат, явно е била за топъл климат, това може да се включи лесно.
4. Автодиагностиката на компресия, контрол на дросела, на горивната смес, на recirculation flap-а, изгарянето и дюзите е шедьовър.
#28
Публикувано 02 септември 2010 - 10:01
1. Можете да се направи алармата да изписква при заключване на вратите.
Относно точка 1. имам едно питане.
Скоро ми разбиха колата и се замислих за някаква сериозна аларма. Изобщо тия коли имат ли заводска аларма или само централно?
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#29
Публикувано 02 септември 2010 - 13:42
Имат си заводса аларма.
#30
Публикувано 03 септември 2010 - 23:47
Имат, ама не всички.Имат си заводса аларма.
Но да ти кажа, колкото и да е сериозна алармата - не ги спира. Аз съм със заводската + още една и това не пречеше да ми разбият джама.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни