Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с хидравликата !Mercedes W126 280SE M110


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1029 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 август 2009 - 17:16

От доста време имам проблем с хидравликата на волана . При падане на оборотите на 700 - 500 оборота хидравлика почти няма и волана се върти супер трудно , при подаване на газ нещата стават ОК . След смяна на маслото ефекта е същият .....въпрса ми е следния , подлежи ли хидравличната помпа на ремонт и дали си заслужава да се ремонтире или по добър варянт е да се вземе втора ръка ... Също така от какво е съвместима помпата , от пура с друг двигател помпата същата ли е ? Чувал съм доста простотии от типа да се налее по гъсто масло и положението се закрепвало за известно време но не съм привърженик на такъв тип цигании... :flagMB new:
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3979 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 27 август 2009 - 21:02

Без да съм компетентен по въпроса си мисля следното:
Нормалните обороти за празен ход на колата ти са между 800 и 850.
При тия обороти всичко трбява да фунционира нормално. Под тези обороти, тъй като помпата ти е механична(храни се от ремък), а не електрическа може да не смогва и да дава ядове. Възможно е претоварване на помпата да води до понижаване на оборортите.
Ако сложиш шайба с по-малък диаметър, би трябвало и при по-ниски обороти да нямаш проблем, но пък при по-високи може да имаш.
С две думи мисълта ми е: и чисто нова помпа да сложиш при обороти под 800 все ще имаш ядове.
Нека да видим компетентните хора тук какво мислят...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5578 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 август 2009 - 22:13

в момента V8-мака ми, работи на 550об/празен ход--всичко е ок.
помпата е същата по външна форма, но дали баровете са еднакви--незнам.
утре мога да ти кажа колко бара ми е на V8-мака.

мога да ти намеря помпа от 2.8л мотор-втора употреба.
  • 0

#4 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1029 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 28 август 2009 - 13:18

И аз не мисля че оборотите са проблем, също така мисля че 600 700 0б/ празен ход на скорост не е малко , на нулева стигат до 800 900 .
За помпата втора употреба съм навит ако е читава .
  • 0

#5 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1264 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 04 септември 2009 - 11:35

Уговорка - 126 ми е малко стара и не помня а и бая годин имнаха вече :
погледни помпата -ако е като на 124 не е проблем да се ремонтира.от това дет си казал - наи вероятно се е уморила пружината на регулатора на налягането -тои е в помпата -и затова не държи на праен ход.това се оправя.
я пробваи на праен ход да завартиш волана в наи краини положения и кажи какво става - наи вече шума какъв е...ама пак е относително трябва да се слушаа тука през форума не става

Наи общо казано ако всичко останло е в ред на тия мерц хидравлики гледаш клапите за общото налягане и клапите в краините положения.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#6 Петър Петров

Петър Петров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Интереси:Mercedes
  • Автомобил:
    Mercedes E290TD Black Avantgarde & Grey Alcantara leather

Публикувано 04 септември 2009 - 13:11

Колега да не би да си сложил доста големи гуми ,които да затормозяват хидралвиката :dontknow:
  • 0
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5578 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 септември 2009 - 13:49

според мен лопатките на ротора са "довиждане".

този клапан е за свръх налягане, работи когато се волана е в крайно положение, но водача продължава да натиска и се чува сискане,виене
  • 0

#8 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1029 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 04 септември 2009 - 18:03

Ако може да се намери читава хидравлика от 280 изобщо не ми се занимава да я ремонтирам . :D
  • 0

#9 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1029 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 07 септември 2009 - 11:58

Ето така изглежда хидравличната помпа :

Публикувано изображение

Налягането е на 82 Бара !
  • 0

#10 skyline72

skyline72

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Shumen

Публикувано 08 май 2019 - 13:25

Здравейте,

имам един въпрос за проблем с хидравликата на модел Е270 W211 2002 г. До сега съм сменил 2 хидравлични помпи(тази,с която го купих),една 2-ра употреба,която изкара около месец и сега съм с чисто нова(MAPCO),която също издържа 1 месец.При всяка една помпа в началото няма шум,след което постепенно започва едно бучене/тракане,което след около 1000 км става доста силно.Но дори и при силното виене на помпата,воланът се върти сравнително лесно(почти няма разлика от началото,когато нямаше никакъв шум).Ходих при рейкаджия,човекът каза,че не е проблема в рейката,защото ако е тя,воланът няма да се върти така лесно.При всяко сменяне на помпата е сменяно и маслото,като изпробвах и по-рядко и по-гъсто,но без резултат.Моля за идеи от къде може да идва този проблем?


  • 0

#11 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 678 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 май 2019 - 20:11

По - принцип не можеш да ползваш каквото и да е масло както казваш " по -рядко и по - гъсто " , нужно е одобреното по мерцедес за модела масло . Другото за което се сещам ,че напорния маркуч е снабден с клапан по средата в него и най - вероятно не функционира безупречно и най - вероятно там е проблема . Но компромис с маслото не бива .


  • 0

HbhjgsU.png


#12 skyline72

skyline72

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Shumen

Публикувано 09 май 2019 - 12:55

Значи маслото при новата помпа когато сложих беше по каталог, точно каквото се препоръчва,но забелязах че е доста рядко(направо като вода).Подозирах че е възможно самата помпа да образува мехурчета при разбиването на маслото.Реших да го сменя с обикновено хидравлично,но по-гъсто и тогава замлъкна за определено време след което пак се появи.Също така,когато купувах помпата имаше и опция да закупя някакъв филтър за маслото,взех го но когато отидох при майстора да ми смени помпата ми каза че никъде по системата не е видял да има такъв.А какво представлява този клапан на напорния маркуч и къде би трябвало да се намира?
  • 0

#13 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2259 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 09 май 2019 - 13:13

Препоръчаното - задължително масло за хидравликата при Мерцедес винаги е било 

оригинално купено от Силвър стар или CHF-11s. 

 

Ако си купил и налял друго или не си контролирал какво са ти сложили си остава за твоя сметка.


  • 2

#14 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1029 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 21 май 2019 - 15:48

По - принцип не можеш да ползваш каквото и да е масло както казваш " по -рядко и по - гъсто " , нужно е одобреното по мерцедес за модела масло . Другото за което се сещам ,че напорния маркуч е снабден с клапан по средата в него и най - вероятно не функционира безупречно и най - вероятно там е проблема . Но компромис с маслото не бива .

И аз на 211 ката преди време сменях тази помпа защото на оригиналната и се скапа лагера, сменяй маслото с оригинално /зелено/


Този пост е редактиран от Slav_1101: 21 май 2019 - 15:51

  • 0

#15 skk79amg

skk79amg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    ml350,w164 272hr

Публикувано 11 август 2019 - 16:57

на МЛ2006г. 350бенз.W164* След шум в хидравликата -беше рециклирана,сменено маслото и сега шума изчезна но започна да капе от някъде хидр.масло и доливам по 100гр. на 1000км.

Какво да предприема??


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни