Към съдържанието

  •  

Снимка

вдигнах 120 градуса - ужас !!


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 mirod

mirod

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 май 2006 - 22:18

Колеги, бихте ли ми казали на датчика за отчитане на температурата "чертичката" между 80 и 120 на колко градуса отговаря :unsure: , и каква е нормалната температура на работа на двигателя. Ще ме извинявате за въпроса ама от скоро съм със Мерцедес и тепърва се запознавам с машината. Благодаря
  • 0

#17 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 215 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 май 2006 - 23:06

Колеги, бихте ли ми казали на датчика за отчитане на температурата "чертичката" между 80 и 120 на колко градуса отговаря :unsure: , и каква е нормалната температура на работа на двигателя. Ще ме извинявате за въпроса ама от скоро съм със Мерцедес и тепърва се запознавам с машината. Благодаря

като купих термостата на него беше отбелязано 87 градуса , чертичката трябва да отговаря на 100 градуса
  • 0
MB C200

#18 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 215 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 май 2006 - 23:20

...днес си купих нов термостат , от АВТО ПЛЮС , цена 51 лева , ама докато ходих до магазина ( колата ми държеше около 90 градуса , на термостата пише 87 градуса...


Абе що не взе оригинален термостат бе човек...Както и да е, колата си е твоя, ти си решаваш...

термостата който взех е BEHR , ако не греша начина на изписване
  • 0
MB C200

#19 ALEX_C200

ALEX_C200

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:

Публикувано 27 май 2006 - 21:54

Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз :) му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.
ПС:При мен вдигаше 120 градуса само като включа климатроника понеже както сам знаеш тои допълнително товари двигателя и понеже караики без климатроник колата не вдигаше повче от 85-90 градуса докато установя липсата на бушона и отстраня проблема карах "на топло" без климатроник,затова савета ми е ако без включен климатик(климатроник)колата ти се движи с нормална температура за да не я прегрееш я караи без климатика да работи
  • 0
Публикувано изображение

#20 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 27 май 2006 - 22:19

Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз :) му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.

колега, извинявай но май нещо не си в час със виско съединители, муфи и други подобни. Да не се бъркаш да ти кажа:
1. Известният вискосъединител или виско муфа, използвана при винтелаторите за охлаждане на двигатели като този случай педставлява херматично затворен кръгъл детайл, чрез който се предава въртящ момент, като разликата м/у входящия и изходящия моменти зависи от околната темперетура. с нарастване на темперетурата разликата намалява, като от дадена темперетура на горе тя изчезва.
Viscous Fan
тази муфа е изцяло механичен елемент и няма нищо общо с електрическата инсталация.
2.Електрическите винтелатори на климатика, които се ползват и за допълнително охлаждане на радиатора на мотора се включват от ТЕРМОКЛЮЧ (thermo swich)
Публикувано изображение
При по старите модели МБ-бензин и дизел с двигатели до 2 литра вместо виско муфа се използва магнитен съединител, подобен на тези при автомобилните компресори за климатици , които пък от своя страна се включва пак от термоключ.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#21 ALEX_C200

ALEX_C200

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:

Публикувано 27 май 2006 - 22:27

Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз :)  му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.

колега, извинявай но май нещо не си в час със виско съединители, муфи и други подобни. Да не се бъркаш да ти кажа:
1. Известният вискосъединител или виско муфа, използвана при винтелаторите за охлаждане на двигатели като този случай педставлява херматично затворен кръгъл детайл, чрез който се предава въртящ момент, като разликата м/у входящия и изходящия моменти зависи от околната темперетура. с нарастване на темперетурата разликата намалява, като от дадена темперетура на горе тя изчезва.
Viscous Fan
тази муфа е изцяло механичен елемент и няма нищо общо с електрическата инсталация.
2.Електрическите винтелатори на климатика, които се ползват и за допълнително охлаждане на радиатора на мотора се включват от ТЕРМОКЛЮЧ (thermo swich)
Публикувано изображение
При по старите модели МБ-бензин и дизел с двигатели до 2 литра вместо виско муфа се използва магнитен съединител, подобен на тези при автомобилните компресори за климатици , които пък от своя страна се включва пак от термоключ.

Не отричам че не сам специалист,но в сервиз за климатици преди да открият липсващия бушон ми провериха цялата климатична инсталация,те изкараха на компютър схемата на колата ми и след като половин ден проверяваха дали всичко едно по едно е в изправност,отчаяни че всичко е наред а колата прегрява погледнаха бушоните и не помня тридесет и кои номер бушон липсваше но беше сварзан с климатичната инсталация и след слагането му до ден днешен проблем с 120 градуса нямам
  • 0
Публикувано изображение

#22 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 27 май 2006 - 22:53

така е, аз те коригирах да дето каза "бушон на вискосъединителя"
иначе винтелаторите на климатика има функция за за щита от прегряване, като се управляват по електрически път и следователно са защитени от своя стана (самите винтелатори ) посредством предпазител
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#23 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 215 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 май 2006 - 17:27

май ще се наложи да купувам виско муфа , дано смяната и да е лесна
  • 0
MB C200

#24 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 28 май 2006 - 18:02

Смяната не вискомуфата е трудна, но какво стана с термостата? Сложили го?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#25 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 215 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 май 2006 - 20:01

не несъм го сменил - в колата ми е , просто нямах време - макар че е работа за 10-15 мин. , добре ще е да го сменя , защото накой път Т е 80-85 градуса а друг път около 90 ( в зависимост от Т на въздуха ) ще искам да продухам и промия радиатора , но за да го направя ще се наложи да го сваля ( редно е отвътре навън да го направя )
  • 0
MB C200




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни