При W210 наистина са само 186 и 163к.с. както написа колегата и последните са по 163к.с. след фейслифта и са с малкия компресор М45, а другите са с големия М62 малко по-различно изглеждащ от на W208 и W202 заради различния въздуховод който излиза от компресора.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Lubo88
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 110
- Разглеждан: 4096
- Титла: Чирак
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Май 25, 1988
-
Пол
Мъж
Други данни
-
Автомобил
W202 200kompressor'1998
13
Good
Инструменти
Последни посетители
#363629 E200 Kompressor Въпрос
Публикувано от Lubo88 на 06 юни 2015 - 21:52
#360976 Съвместимости на двигатели, скорости и купета
Публикувано от Lubo88 на 25 март 2015 - 14:45
Не вземам никаква страна относно разговора ви, просто ще изкажа и моето мнение. Според мен показанията в номера на кутията показват максимален въртящ момент на, който кутията може да издържи в много дългосрочен план, да кажем докато не се износи след примерно 700к км или по-малко в случай на лоша подръжка и обратното. Но за нашите цели (тунинга) примерно трябва да търсим най-здравата като параметри и възможно най-читавата като състояние, за да можем да се радваме възможно най-дълго на безпроблемно шофиране, останалото е божа работа. А относно кутията на Е280 cdi за нея също дават една, която "държи" на 400NM, явно просто трябва да се следи номера на кутията, но пак казвам всичко е до късмет може да е най-здравата като параметри кутия, а да е толкова пребита от неподръжка и издевателства, че да се предаде много по-рано от някоя в пъти по-слаба кутия
- 2
#348608 Колектор за м102 с разменени двойки
Публикувано от Lubo88 на 04 май 2014 - 22:06
Дай някое клипче с подадена газ или най-добре докато ускоряваш, ще е страхотно да чуем гласа по време на натоварване
- 1
#325710 Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Публикувано от Lubo88 на 05 юли 2013 - 22:56
Здравейте, според мен за дрифт заварка става, но за ежедневка рано или късно окачването става дроп, а широките гуми няма да помогнат за недозавиването, аз съм със 235 гуми отпред и при пълен ляв/десен когато потеглям понякога има приплъзване на предните гуми какво да говорим, ако е със заварен диф. А когато колата е с добро окачване и не се накланя много в завой и има достатъчно мощност винаги тръгва, поне аз никога не съм имал проблем, на 1-ва и 2-ра когато и да и подам газ (без да ритам съединител, никога не съм го правил и не съм почитател) в завой или кръгово веднага тръгва, който не вярва с удоволствие бих го повозил да му докажа, но проблема с отворения диф идва когато обръщаш посоката на пързаляне или както му викаха, ако не се лъжа къмшика , защото тогава процентите на сцепление на двете гуми се разменят и съответно по-голямата тяга се прехвърля на другото колело, което много рязно променя посоката и става ..... . Относно окачването, когато колата не се накланя много в завой то процентите на сцепление на двете гуми не се различават много (примерно 60% към 40%) и в такъв случай един шпер от 30% примерно би изравнил тягата, което е достатъчно за предвидимо приплъзване на колата, но задължително колата тябва да има тяга, ако е мигновенна(имам предвид в голям диапазон от обороти, още от ниски) още по-добре. Интересното което при мен не се е слъчвало е това с запалването само на едната гума при старт, има логика в това което написа Ламбо, но винаги когато съм правил старт по някаква причина винаги следите са били еднакви и никога не ми е превъртало само едното колело и аз съм се чудел понеже дифа ми е отворен, но аз го свързвам с повече тяга, понеже повечето коли които съм виждал да въртят само едната гума са били по-слаби, както при ритането на съединителя идва много и рязка тяга и винаги има момент към двете колела, а не само към едното.
Относно проекта, супер е Ламбо-Рамбо пожелавам ти успех и дано скоро я запалиш пък и някое клипче да и направиш, че и ние да я чуем
- 1
#324663 първи снимки на проектно E500...
Публикувано от Lubo88 на 26 юни 2013 - 16:17
Според мен това е най-доброто решение, красиво изчистено и без много размисли как да стане
- 1
#319915 Предна броня
Публикувано от Lubo88 на 01 май 2013 - 23:28
Здравей,
пъвро сваляш предните страни на подкалниците и от двете страни, защото под тях има шейни на които се държи бронята и чопове на който се закопчават когато бронята е на мястото си, тези чопове теябва да се освободят и от двете страни когато се издърпва бронята напред. Това се прави след като се свалят решетките на бронята които са под номера от двете страни, като на едната е закачен термометъра, зад тях има гайки и от двете страни развиваш ги, след това сваляш решетката която е зад маската на капака, тази която е пред перките на климатика, сваля се като се освободят два чопа които се завъртат с отвертка и се намират отгоре на гредата. След като я свалиш, ще видиш още 2 гайки и тях развиващ, след това отиваш отстрани и избутваш леко от едната страна шейната, която е под подкалника и освобождаваш чопа, който се вижда (той е една пластмаса, която се изкривява навътре към двигателя внимателно, за да не се счупи) и след това и от другата страна по същия начин и си готов, но е хубаво да има кой да ти помогне, за да не надраскаш калниците и бронята.
Дано съм бил полезен понеже не съм много добър в обясненията
- 2
#318186 увеличаване мощността на компресор
Публикувано от Lubo88 на 15 април 2013 - 23:06
Тея 270 коня ... ихааа .. и то на колелата сигурно ?
Това четох и го споделям, а според мен става дума за коне на вала, а при 2.3 мотор това не са някакви особенно големи коне при двигател с принудително пълнене. Аз лично съм се захванал с това вече си имам 2-ри компресор (за да мога да си карам колата докато се изработи всичко) който ще портвам скоро, ще му разтържа ролката и ще се направя 220мм ролка за вала и след като всичко се направи с ремапа и замерването преди и след ще споделя резултати.
Относно продажбата на колата, едва ли някой който се заема с такъв проект го интересува понататъшната продажба на колата като например joreto, а за по-мощните коли на пазара е правилно, че ги има в изобилие, но винаги е по-приятно да направиш нещо уникално сам поне донякъде и да се радваш на резултата, пък и има хора на които им е интересно това и ги влече като мен например
- 4
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Lubo88
- Privacy Policy