Да, това е първото, което ще направя. В интерес на истината, последно си пали както трябва. Странно.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Божидар Терзиев
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 7
- Разглеждан: 848
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Хасково
Други данни
-
Автомобил
W203 C200CDI 2004
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Божидар Терзиев не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите мнения
В тема:Грешка P0335
21 януари 2021 - 08:09
В тема:Поредния с евентуален проблем с парното
11 януари 2021 - 13:43
Така се стекоха нещата, че не можах да огледам къде е.
Да, в последствие като погледах достатъчно клипчета и картинки. видях и аз къде е- там, където казваш. Обаче, до колкото видях, не всички го имат тоя термостат. Тия които го имат трябва да имат още един допълнителен радиатор пред основния. Или бъркам нещо. Това е само за инфо, де. Не е жизнено важна информация
Тръбичките на радиатора с какъв диаметър са? Защото са все на неудобно места и мерих само тая, която е за вход към радиатора на парното. Има една S-образна тръба и мерих там. 20 мм я изкарах. Предполагам, че тръбичката е с еднакъв диаметър по цялата си дължина и входа и изхода са с еднакъв диаметър? Ако е така, ПВЦ прозрачен маркуч 3/4" (19 мм) ще е повече от достатъчен за промивката. Ако е нужно, мога да го нагрея малко с пистолета с горещ въздух.
В тема:Поредния с евентуален проблем с парното
04 януари 2021 - 13:16
На такава машинка за прочистване съм ходил като я взех. Малко беше по-голяма от куфар. Половин час загряваше и после 45 минути въртя някакви химии из радиаторчето. Лееко подобрение. Тая зима на майстора. Относно продухването/прочистването. Каза, че я е прочиствал със вода от чешмата. Показа ми едни маркучи, обясняваше ми как първо от единия край, после от другия край пускал вода... Каза, че чак свалял чистачките, за да стигне до радиатора... Т.е. може и да го е свалял. Нямам представа. По думите на daimler1, съдя, че достъпа е от към таблото, а не от към двигателния отсек...
Не бил слагал химии. Според майстора, проблема бил във "байпасния клапан" (цитирам го, затова е в кавички) който трябвало да се смени. Да де, ама като разгледах схемата на HVAC, до колкото видях няма такъв клапан. Просто има едни клапи, които отварят и затварят горещия и студения въздух. Или може би, аз нещо пропускам? Понеже пък има "mixed air" по обясненията на схемата.... Т.е. от байпаса няма смисъл.
Теста на клапите си го минава - нищо не тропа или трака...
А 2-та маркуча (вход и изход) са ми топли. Не чак да не мога да ги пипна, ама топли.
Чувам, че направо им пускали 6 бара от компресора, ама нещо не ми се надува с толкова. Да не стане някой сакатлък
Чудя се дали да не сложа добавка за прочистване. Бях си купил на Бардал и така и не я сложих. Ама пък не ми се хвърля антифриза, защото на добавката пише, че се кара определено време, после всичко се точи, промива се и после се налива антифриз пак.
@daimler1, ще гледам и ще чета...
Понеже от посочената тема, стана ясно, че не всички C-дки имат "малък термостат", ще трябва да видя аз дали имам. До колкото разбирам от снимката в темата, ще трябва да гледам някъде около чистачките?
П.П. От клипа излиза, че трябва да е зад решетката. Или бъркам?
В тема:Поредния с евентуален проблем с парното
21 декември 2020 - 09:53
По ред причини чак сега отговарям... Равносметка след месец и повече каране в студено и хладно. И ходене на сервиз за парното:
Човека в сервиза каза, че байпасния клапан ми бил за смяна. Каза, че го е сменил, каза че е продухал радиаторчето. Като взех колата от сервиз- вътре баня. Чак седалките бяха топли. За малко да реша, че имам отопление от парното в тях. Той ме предупреди, че всъщност парното е парно след 2000 оборота. Според него доста от пътищата били запушени и...
След време, обаче някак си парното си намали температурата. Сега в колата не е студено, ама и не е да седя по тениска. И ако съм на "Auto"- духа по-хладно. Струва ми се нелогично, обаче така го усещам. Температурата от двата края е еднаква- на усет. Не се чуват странни шумове в таблото. Загрява си нормално и относително бързо колата. До колкото разбирам- на "Auto" само следи за правилното разпределение на температурата или бъркам?
Дали трябва да прочистя датчика за температура, който се намира между врътките на климатика? И тоя другия дето е в плафона. До колкото разбрах и там има датчик.
А, и друго: Имам ли втори термостат? И ако да- къде се намира?
Благодаря предварително
В тема:Поредния с евентуален проблем с парното
09 октомври 2020 - 20:20
Да. И от двете страни е студено. Духа топло само за 2-3 секунди. Като спра всичко и като пусна пак вентилатора. След това, пак е студено.
Явно ще ходя пак на прочистване. Дали е възможно, да не е прочустена докрай системата? Ще трябва май пак да ходя на сервиз.
Явно ще ходя пак на прочистване. Дали е възможно, да не е прочустена докрай системата? Ще трябва май пак да ходя на сервиз.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Божидар Терзиев
- Privacy Policy