- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Vitcig
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 1237
- Разглеждан: 6226
- Титла: Майстор
- Възраст: 39 годишен/шна
- Рожден ден: Септември 29, 1985
-
Пол
Мъж
-
Град
София town
Други данни
-
Автомобил
BMW E34
15
Good
Инструменти
Последни посетители
#260063 Буксуване,ESP, блокажи и прочие...
Публикувано от Vitcig на 27 декември 2011 - 09:31
Еййййй, момци ! Човек понякога прави леко непремислени неща ! Ама това на второ четене !
Ся, темата гледам не е мноого актуална, ама ще споделя малко experience !
В повечето случай колите на задно са с отворен диф, изключения са последните няколко десетина години !
Към този "отворен" диф се прибавя някаква система за обезпечаване на неконтролираното изтичане на всичкият въртящ момент през някое колело !
На по-старото поколение си е чист блокаж на диф-а, докато на по-новите вече са се усетили че е достатъчно спирачният апарат да се задейства !
И именно там идва грешката на повечето !
Престанете с това идиотско "Power" както казва Джеръми !
Нищо не се постига !
Е, най-много да се чуди някой за какво е толкова газ на таз кола !
Не случайно на място 202-ката не минава над 3000 и малко оборота !
Направено е с цел ! Целта е да се ползва напълно сцеплението - колкото и да е то !
А колкото повече газ се дава - толкова по-малко сцепление !
Изключвайки системата, колегата си е орязал възможностите !
Разберете че тези системи са допълнение към самият шофьор, не система за измъкване от някаква ситуация !
Не случайно ЕСП има датчик на волана !
Свикнете с тези системи, разучете как действат в такива ситуации !
И само да спомена - колегата който е пуснал темата, не ЕСП е върши тази работа ! ЕСП се ползва при нарушаване траекторията на движение, затова и ползва спирачките на всяко колело ! АСР и ЕСП са допълнение към АБС системата ! Просто ползват нейният хидравличен кръг !
Всичко това остава неразбрано от повече шофери, и всички си мислят че пречи !?
На кое да пречи бе колеги ! Че се опитва да докара някакво сцепление м/у гумата и настилката ли ? Сцепление което е необходимо за измъкване от някъде ! Не знам с кой акъл шофер без опит на задно изключва една от най-важните системи, и се чуди защо се получава такава ситуация ?
Както да е !
Не знам колко от вас са ползвали следната техника - ама като гледам никой !
При коли с отворен диф, при буксуване много помага лекото дърпане на ръчната спирачка !
Забавя се въртенето на това колело през което изтича всичкият въртящ момент, и в същото време се задейства другото !
За който не вярва - да пробва !
Говорим за коли от рода на В124/201/123/126 - такива разни без блокажи и разни ЕСП/АСР и т.н. !
Ся, темата гледам не е мноого актуална, ама ще споделя малко experience !
В повечето случай колите на задно са с отворен диф, изключения са последните няколко десетина години !
Към този "отворен" диф се прибавя някаква система за обезпечаване на неконтролираното изтичане на всичкият въртящ момент през някое колело !
На по-старото поколение си е чист блокаж на диф-а, докато на по-новите вече са се усетили че е достатъчно спирачният апарат да се задейства !
И именно там идва грешката на повечето !
Престанете с това идиотско "Power" както казва Джеръми !
Нищо не се постига !
Е, най-много да се чуди някой за какво е толкова газ на таз кола !
Не случайно на място 202-ката не минава над 3000 и малко оборота !
Направено е с цел ! Целта е да се ползва напълно сцеплението - колкото и да е то !
А колкото повече газ се дава - толкова по-малко сцепление !
Изключвайки системата, колегата си е орязал възможностите !
Разберете че тези системи са допълнение към самият шофьор, не система за измъкване от някаква ситуация !
Не случайно ЕСП има датчик на волана !
Свикнете с тези системи, разучете как действат в такива ситуации !
И само да спомена - колегата който е пуснал темата, не ЕСП е върши тази работа ! ЕСП се ползва при нарушаване траекторията на движение, затова и ползва спирачките на всяко колело ! АСР и ЕСП са допълнение към АБС системата ! Просто ползват нейният хидравличен кръг !
Всичко това остава неразбрано от повече шофери, и всички си мислят че пречи !?
На кое да пречи бе колеги ! Че се опитва да докара някакво сцепление м/у гумата и настилката ли ? Сцепление което е необходимо за измъкване от някъде ! Не знам с кой акъл шофер без опит на задно изключва една от най-важните системи, и се чуди защо се получава такава ситуация ?
Както да е !
Не знам колко от вас са ползвали следната техника - ама като гледам никой !
При коли с отворен диф, при буксуване много помага лекото дърпане на ръчната спирачка !
Забавя се въртенето на това колело през което изтича всичкият въртящ момент, и в същото време се задейства другото !
За който не вярва - да пробва !
Говорим за коли от рода на В124/201/123/126 - такива разни без блокажи и разни ЕСП/АСР и т.н. !
#241507 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"
Публикувано от Vitcig на 19 август 2011 - 19:12
Плюсчето ти е от мен маме ... Мноооооого истина има в последното изречение, много ...
Е гледам ги момчетията как се потят зад волана ... И като се върна назад във времето, и се чудя за чии съм правел такива "глупости" ...
В никакъв случай не искам постовете ми да се възприемат като заяждане с някой от Вас ...
Е гледам ги момчетията как се потят зад волана ... И като се върна назад във времето, и се чудя за чии съм правел такива "глупости" ...
В никакъв случай не искам постовете ми да се възприемат като заяждане с някой от Вас ...
- 1
#239733 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"
Публикувано от Vitcig на 10 август 2011 - 15:23
БМВ форум номер две ...защото са готови да поемат риска и да влезат в ситуация и като овладеят автомобила , да се почивстват горди със себе си
Един познат ми спомена, че неговият инструктор му казал : Когато си мислиш че си се научил да караш - тогава става белята !
Все едно не писах че ми се е случвало един и същ завой, да излезна по различен начин ...
И на мен ми е било кеф, и все още ми е, обаче имам други приоритети ... Вече ...
Въобще не ми е до пързалки и т.н. !
Карал си си седан 4х4 !?
Ми там ми е по-голям кефа примерно ...
- 1
#238535 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"
Публикувано от Vitcig на 01 август 2011 - 13:13
Е В8 и предно
Кой Воксхол беше трагедия, та Форд ли да беше ...
Мислим Воксхола да беше, дето Джеръми не искаше да го кара ...
Там имаше проблеми със сцеплението, и то яки ...
Ама и Брабус-а имат подобен проблем ...
И що дадохте за примен загинал човек ?!
Ами ако е карал по непознат път !? Ти знаеш ли аз като минавах за първи път по пътя за Златните, как доволно щях да се таваньосам ...
Да не говорим за един участък преди Шумен, дето е една 4-5 километрова права, и ако не знаеш че завършва с Т образно кръстовище, си аут ! Знака е на точно 55 метра преди това ...
Станиии, колите са едно Ауди като моето, само че купе, и една Хонда ...
Като и двете нямат общо със темата ... Просто при опити да избягат от челен, минават на страничен ... Бе гледката не е приятна ...
Митко Илиев беше казвал да се бяга от челен, ама вече не съм сигурен ... Пак в тубата има едно клипче на едно ВРЦ коли, как вземат един завой ... Тез на задно при десен завой, отнасят цялата лява част на колата, следва камшик и по тръстиките и канавките ...
В това отношение Клиото нацели стълба фронтално, баш по средата
Ама се спря , докато онези си танцуваха по платното и финишираха 15-20 метра по-напред и малко встрани от трасето !
ПП пращам ти на ЛС един screen shot на шасито ми !
Той и бай Васил това иска да каже, ама аз се опитвам да му обясня че при това положение, на поднесена задница, задното влиза в дрифт (и само тренирани персони могат на извънградско да не допуснат удар с насрещно движещо се МПС) , предното иска газ !
Кой Воксхол беше трагедия, та Форд ли да беше ...
Мислим Воксхола да беше, дето Джеръми не искаше да го кара ...
Там имаше проблеми със сцеплението, и то яки ...
Ама и Брабус-а имат подобен проблем ...
И що дадохте за примен загинал човек ?!
Ами ако е карал по непознат път !? Ти знаеш ли аз като минавах за първи път по пътя за Златните, как доволно щях да се таваньосам ...
Да не говорим за един участък преди Шумен, дето е една 4-5 километрова права, и ако не знаеш че завършва с Т образно кръстовище, си аут ! Знака е на точно 55 метра преди това ...
Станиии, колите са едно Ауди като моето, само че купе, и една Хонда ...
Като и двете нямат общо със темата ... Просто при опити да избягат от челен, минават на страничен ... Бе гледката не е приятна ...
Митко Илиев беше казвал да се бяга от челен, ама вече не съм сигурен ... Пак в тубата има едно клипче на едно ВРЦ коли, как вземат един завой ... Тез на задно при десен завой, отнасят цялата лява част на колата, следва камшик и по тръстиките и канавките ...
В това отношение Клиото нацели стълба фронтално, баш по средата
Ама се спря , докато онези си танцуваха по платното и финишираха 15-20 метра по-напред и малко встрани от трасето !
ПП пращам ти на ЛС един screen shot на шасито ми !
Той и бай Васил това иска да каже, ама аз се опитвам да му обясня че при това положение, на поднесена задница, задното влиза в дрифт (и само тренирани персони могат на извънградско да не допуснат удар с насрещно движещо се МПС) , предното иска газ !
- 1
#238260 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"
Публикувано от Vitcig на 29 юли 2011 - 14:47
Добре де ...
Карал съм и двете ...
Ко искаш, не мога да разбера !? Кое да товариш !? Обяснявам ти че при мен разпределението е 70/30 примерно, със багаж колата се държи още по-добре ... А вярвай ми пътувал съм много за тези 7 години с Бенца, и колата с хора в нея е мъртвец ! Не искам да се заяждам, споделям го от позицията на човек карал всякакви коли, лични мой са били две напълно противоположни !
Аудито бяга повече от Мерцедеса ... Нищо че е цели 7 коня надолу ...
И двете съм ги товарил еднакво, и Бенца на Хемус на първият виадукт мре нагоре ... 140 и повече не ще ... И то на 3-та предавка, от 4 възможни, ръчна скоростна !
А Аудито със същият багаж и хора в колата, минава на 5-та със 150 и ускорява !
И двете ги карам по един и същ начин, и двете са що годе един мотор - 2 литра ! Само дето Аудито е 115 коня, а Мерца беше 122 !
Няма смисъл да спориме ...
Когато бях още млад , се бяхме събрали 3 приятели от квартала ... Аз с моят Бенз, един познат с една Вектра, и още един френд с Е30 БМВ ... Всичките с двулитрови мотори ... Само дето бяхме като цилиндри така - Бенца с 4 (122 коня), аудито с 5 (115 коня), БМВ с 6 (129 коня) ... Ми на Аудито му дишах прахта ... Нормално невентилирано ... И ко !?
Това че някой хора не знаят как да си карат колите, не значи че аз съм от тях ...
Имало е много изненадани както с Бенца, така и с Аудито ...
Не си мисли че като караш В8, всичките сме твой
И за да не звуча грубо, 3 пъти мнооого внимателно препрочетох първият ти пост, в който обясняваш всичко !
Искам само да те попитам - подавал ли си газ на кола със задно, с неблокируем диференциал в завой на мокро ...
Само ми отговори !
Мога да ти дам цена на дясна врата и калник
Карал съм и двете ...
Ко искаш, не мога да разбера !? Кое да товариш !? Обяснявам ти че при мен разпределението е 70/30 примерно, със багаж колата се държи още по-добре ... А вярвай ми пътувал съм много за тези 7 години с Бенца, и колата с хора в нея е мъртвец ! Не искам да се заяждам, споделям го от позицията на човек карал всякакви коли, лични мой са били две напълно противоположни !
Аудито бяга повече от Мерцедеса ... Нищо че е цели 7 коня надолу ...
И двете съм ги товарил еднакво, и Бенца на Хемус на първият виадукт мре нагоре ... 140 и повече не ще ... И то на 3-та предавка, от 4 възможни, ръчна скоростна !
А Аудито със същият багаж и хора в колата, минава на 5-та със 150 и ускорява !
И двете ги карам по един и същ начин, и двете са що годе един мотор - 2 литра ! Само дето Аудито е 115 коня, а Мерца беше 122 !
Няма смисъл да спориме ...
Когато бях още млад , се бяхме събрали 3 приятели от квартала ... Аз с моят Бенз, един познат с една Вектра, и още един френд с Е30 БМВ ... Всичките с двулитрови мотори ... Само дето бяхме като цилиндри така - Бенца с 4 (122 коня), аудито с 5 (115 коня), БМВ с 6 (129 коня) ... Ми на Аудито му дишах прахта ... Нормално невентилирано ... И ко !?
Това че някой хора не знаят как да си карат колите, не значи че аз съм от тях ...
Имало е много изненадани както с Бенца, така и с Аудито ...
Не си мисли че като караш В8, всичките сме твой
И за да не звуча грубо, 3 пъти мнооого внимателно препрочетох първият ти пост, в който обясняваш всичко !
Искам само да те попитам - подавал ли си газ на кола със задно, с неблокируем диференциал в завой на мокро ...
Само ми отговори !
Мога да ти дам цена на дясна врата и калник
- 1
#238237 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"
Публикувано от Vitcig на 29 юли 2011 - 11:37
Е хайде обясни му го по-нагоре на Шумахер ...
Щел да спре - с кое бе мамин ...
Колкото и леко да натиснеш спирачката, колелото блокира на момента !!!
Ай стига сте се правили на ебати пилотите и разбирачите ...
Амън начи ...
Един като тебе ме подпря зимата понеже си извадил бушона ан АБС-а - пречел му бил ....
Бай Василе, ако още веднъж приравниш това за намалянето с моторна, на натискането на спирачка - язък за многото години опит !
Каква е тази компресия дето ще спре и блокира тез колела, до толкова че да се натопорчи задницата !
Ева го, ако е така - да ходя да меря компресията на моето Ауди, че аз като пусна газта и то съвсем леко намаля !
Ефекта го има - ама след 4500-5000 оборота ... Мислим повечето хора си карат извънградско на 5-та с около 2500-3000 оборота !
И според теб на всичките Мерцедеси с отворен диф, кое е по фън зимата - твоето задно ляво колело да спре , или моят преден мост с блокиран диференциал ????????????
Ей като почнете значи ...
Чак ме е яд че и аз си мислех така някога !
И ко ?!
Тръгнахме една зима с един френд от този спор до Монтана през Петрохан ...
Ми не съм си пускал парното, понеже си ми беше достатъчно топло навсякъде от опити да задържа колата да се движи някак си !
А моят приятел с недозавиващото и трудно за управление, постоянно мяткащо задница Ауди се добра 20 минути преди мен горе на ханчето ! И двете коли бяха с по един задвижващ мост !
Но нееее, аз съм по-добре ... Моята предница си завива, и всичко ми беше наред ...
И кой спомена за надлъжно и напречно разположените двигатели - ми моето Ауди на предно предаване е с надлъно разположен двигател и скорости !
И за да съм честен - Липсва ми Мерца ... Не заради друго - имаше много добро разпределение на мостовете - 55 на 45, докато сега съм 70 на 30 примерно ...
Щел да спре - с кое бе мамин ...
Колкото и леко да натиснеш спирачката, колелото блокира на момента !!!
Ай стига сте се правили на ебати пилотите и разбирачите ...
Амън начи ...
Един като тебе ме подпря зимата понеже си извадил бушона ан АБС-а - пречел му бил ....
Бай Василе, ако още веднъж приравниш това за намалянето с моторна, на натискането на спирачка - язък за многото години опит !
Каква е тази компресия дето ще спре и блокира тез колела, до толкова че да се натопорчи задницата !
Ева го, ако е така - да ходя да меря компресията на моето Ауди, че аз като пусна газта и то съвсем леко намаля !
Ефекта го има - ама след 4500-5000 оборота ... Мислим повечето хора си карат извънградско на 5-та с около 2500-3000 оборота !
И според теб на всичките Мерцедеси с отворен диф, кое е по фън зимата - твоето задно ляво колело да спре , или моят преден мост с блокиран диференциал ????????????
Ей като почнете значи ...
Чак ме е яд че и аз си мислех така някога !
И ко ?!
Тръгнахме една зима с един френд от този спор до Монтана през Петрохан ...
Ми не съм си пускал парното, понеже си ми беше достатъчно топло навсякъде от опити да задържа колата да се движи някак си !
А моят приятел с недозавиващото и трудно за управление, постоянно мяткащо задница Ауди се добра 20 минути преди мен горе на ханчето ! И двете коли бяха с по един задвижващ мост !
Но нееее, аз съм по-добре ... Моята предница си завива, и всичко ми беше наред ...
И кой спомена за надлъжно и напречно разположените двигатели - ми моето Ауди на предно предаване е с надлъно разположен двигател и скорости !
И за да съм честен - Липсва ми Мерца ... Не заради друго - имаше много добро разпределение на мостовете - 55 на 45, докато сега съм 70 на 30 примерно ...
- 5
#234484 Акумулатор
Публикувано от Vitcig на 23 юни 2011 - 12:03
По-голям от 62 Ah няма смисъл ...
62 е точният избор, може и 55 !
62 е точният избор, може и 55 !
- 1
#214047 Нека помогнем!
Публикувано от Vitcig на 11 ноември 2010 - 17:03
Колеги,нека помогнем на момиченцето!
http://audibg.com/fo...showtopic=89682
Ето темата,нека всеки се включи както може!
http://audibg.com/fo...showtopic=89682
Ето темата,нека всеки се включи както може!
- 1
#209086 Пропан-бутан
Публикувано от Vitcig на 30 юли 2010 - 09:03
От началото на месеца само ги храним тез гадове ... 1,05,после 1,09 ... пак има беше малко! После стана 1,12,не им стигна ... 1,15! Викам а дано се наяде таа гад?! Ама неее! Вчера отивам 1,19! Е до кога бе?! Из целият свят всичко е надолу-лихви по кредити,цената на петрола ... всичко!
Само нашите се правят на ударени! И сега ще кажат,че петрола го взимат от Мексиканският залив,и понеже са част от BP,трябва да им помагат за загубите!
Простоооо,нямам търпение да ми кажат за визата и направо на прекъсвач ще съм до границата!
Само нашите се правят на ударени! И сега ще кажат,че петрола го взимат от Мексиканският залив,и понеже са част от BP,трябва да им помагат за загубите!
Простоооо,нямам търпение да ми кажат за визата и направо на прекъсвач ще съм до границата!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Vitcig
- Privacy Policy