Към съдържанието

  •  

sakata

Регистрация: 15 май 2006
Офлайн Последно: 19 ное 2021 - 16:42:45
*****

#300887 A210 Evolution е тук

Публикувано от sakata на 14 ноември 2012 - 08:28

Здравейте,
ето малко снимки на А класата. Благодаря за мненията и съветите на всички, лоша добра взехме я и ще си трошим главата с нея :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC02805.JPG   138,9K   162 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02806.JPG   123,23K   203 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02807.JPG   97,35K   190 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02808.JPG   105,88K   183 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02809.JPG   103,17K   186 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02810.JPG   102,65K   181 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02811.JPG   110,76K   170 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC02812.JPG   131,38K   129 Брой сваляния

  • 2


#298168 Android vs Apple

Публикувано от sakata на 18 октомври 2012 - 13:49

Като казахме iPhone.
Имам един iPhone3G, купуван преди 3години от Щатите, не си знае годините, а ударите в земята(сред които и някои много брутални) след 10тия спрях да му ги броя. Само дето започна да му остарява ОСа и новите приложения не вървят.

Огромна благодарност на Pe6o666, който ми го върна от АДА! :allhail :allhail :allhail

В момента съм с него, работи си безотказно - навигация, игри, пощи, вайбър, всичко. При тия обстоятелства определено чакаме 5цата :)
  • 1


#268854 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sakata на 17 февруари 2012 - 11:48

Сточна гара.
Два шамара и един шут в гъза.Без поражения на бития.


Не са хубави тия боища по улиците. :nono Макар че няма понякога как, но трябва според мен всеки да се стреми да ги избягва и да ги посреща с усмивка.

Аз така едно време с Трабанта още бях и един тип излезе да ми се кара нещо. В резултат и аз излязох и му тумнах един в мутрата.
Не знам дали за него имаше поражения, но на моята ръка се получи някакво спукване сигурно и така и не отидох да я видя. До ден днешен си я усещам и си ме подсеща да избягвам такива сблъсъци. А знае ли човек, може и живота да ми е спасила като си ме подсеща да не правя глупости - Справка случката със Стойчо Стоилов и 7те патрона заради изкривен калник. Без малко да иде живот. И много такива други има
Пълно е с ненормалници и психопати, просто си заминаваш и след 2мин, си го забравил. Това е моят съвет към всички.
  • 1


#265051 Gangsta Man - Яко Движи

Публикувано от sakata на 24 януари 2012 - 11:54

Песента е добра и защото е направена с много любов, а не за пари ;)
  • 1


#264598 Android vs Apple

Публикувано от sakata на 21 януари 2012 - 15:51

Важно е кое ти харесва най-много на теб!
iPhone е Мерцедесът на телефоните и ако го вземеш няма да съжаляваш, дори и да решиш да го продадеш после - държи цена :) Май не познавам някой да е ползвал този телефон и да е казал - Не ми харесва... то и затова Епъл излетя в небето с 400милиарда капитализация - http://technews.bg/article-24681.html
  • 1


#263996 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sakata на 18 януари 2012 - 22:55

http://livetv.ru/bg/...drid_barcelona/

Eвалата! Понякога откъдето най-малко очакваш - от там ще ти дойде :)
:goodjob
  • 1


#262620 Най-старят SL...

Публикувано от sakata на 11 януари 2012 - 14:58

Най-старият SL


Бащата на SL-ите се връща на пътя, за да отбележи 60-те години на Sпортните Lеки. Не е ли красив?
Публикувано от: TopGear.bg , 11 яну 2012
Публикувано изображение

Ето така германците отбелязват рожден ден – взимат много стара и прашлясала кола, и я реставрират съобразно най-високите стандарти за качество и автентичност.
Преди да си я представите ще ви кажем, че това не е някакъв стар корубляк от местния пункт за вторични суровини. Това е вторият най-стар Mercedes-Benz SL (първият е бил бракуван – МИЛИ БОЖЕ), който е възстановен в чест на 60-годишнината на Sports Lightweight.
Този 300SL W194 – първият състезател на Mercedes след войната, съвсем буквално е разбит на парчета от Mercedes Classic Centre във Фелбах, след което всеки малък компонент е проверен с немска педантичност, възстановен при необходимост и след това върнат на мястото му.
От Mercedes казват: „Реставрацията на каросерията е особено трудна. Тя е направена от изключително фина алуминиево-магнезиева ламарина, която по своята същност е изключително деликатна. Времето е оказало влияние върху много места. Около шест месеца специалисти връщат купето… обратно към славната му форма. Всичко отнема общо десет месеца.”
Защо (освен заради възрастта) Mercedes полага такива грижи? До голяма степен защото SL е спортна легенда. По време на своя състезателен сезон 1952, взима 2-ро и 3-то място в Mille Miglia, тройна победа в надпреварата Prix de Berne, двойна победа в „24 часа на Льо Ман”, четворна победа в Nürburgring Anniversary Sports Car Grand Prix и двойна победа в Carrera Panamericana в Мексико. Една не лоша биография.
Предполагаме, че Mercedes-Benz няма да бързат да тестват максималната скорост от 230 км/ч.

Линк към новината - тукhttp://topgear.bg/ca...16860?referer=z
  • 1


#257406 Честито на hektor и Pe6o666

Публикувано от sakata на 06 декември 2011 - 14:26

Живи и здрави и мнооооого усмивки и от мен! А довечера пълнен шаран с орехи, лук, гъби и бяло вино!
  • 1


#256457 Audio 10 Becker - AUX/USB/iPOD

Публикувано от sakata на 28 ноември 2011 - 10:07

Не са много, можеш да извадиш AUX - или с устройството което се слага на пътя на антената или с отваряне на радиото и директно.

Ето я темата, дано да ти свърши работа, аз лично съм много доволен от резултатите - http://forums.mbclub...=1
  • 1


#252954 КАТ започва да спира колите с ксенонови фарове?

Публикувано от sakata на 02 ноември 2011 - 10:55

Мислите ли, че може да стане.
Новина от дир-а от днес:

КАТ започва да спира колите с ксенонови фарове

Глобата за каране без пуснати фарове е 20 лева и отнемане на 3 точки от контролния талон



КАТ-София започва да спира автомобилите, които имат ксенонови фарове. Това съобщи пред БНР началникът на Пътна полиция в СДВР главен инспектор Богдан Милчев.
Причината е, че ако крушките не са фабрично вградени, има опасност другите шофьори да бъдат заслепени и да се стигне до катастрофи.

Автомобилите с ксенонови крушки на фаровете, които не са фабрично производство, ще бъдат спирани от движение, а на водачите ще бъде съставян акт, съобщи и БНТ.

"Ксеноновите фарове не са забранени, но когато са фабрични – отговарят на определени стандарти. За съжаление, все повече водачи си купуват ксенонови крушки, които са китайско производство или въобще не отговарят на никакви стандарти. Именно тези водачи ще бъдат спирани и ще има отношение към тях", обясни Богдан Милчев и допълни, че Законът за движение по пътищата дава тази възможност.

Тези ксенонови фарове не създават толкова проблеми в града, но при извънградското каране проблемът е сериозен, каза още шефът на КАТ-София.

Засега от КАТ няма да налагат глоби на водачите, чиито коли имат ксенонови фарове.
Вчера от КАТ обявиха, че ще се глобява и за нерегулирани фарове, като санкцията може да стигне до 150 лв.

От Пътна полиция заявиха, че ще продължат да глобяват пешеходци, които пресичат неправилно. Глобата е 10 лв. Над 3000 са глобените до момента в София пешеходци за неправилно пресичане. Пешеходците започват да стават все по-дисциплинирани, заяви главен инспектор Богдан Милчев.
  • 1


#251910 Печката не ми работи-w220

Публикувано от sakata на 25 октомври 2011 - 14:12

Здравей rumpi,
има няколко обширни теми за печки във форума с доста инфо, но за да ти помогнем първо трябва напишеш точно каква е печката. В смисъл автономна или от серийните електрически нагреватели вграждани на CDI моторите.
Предполагам, че щом бутона за изключването в пепелника свети постоянно е просто един електрически нагревател и той е забоден в мотора. Трябва да се види на диагностиката го показва. Цената за нов е около 700-800лв от БС, не знам дали от нета не може да се вземе на по-добра цена.

Пиши по-подробно каква печка е и ще ги мислим. Бавно ли загрява мотора сега като е по-студено?
За сравнение ти си точно с моя мотор - М613, а той загрява за около 20-25минути до нормалните 87 сега в температурите около нулата, карано в софийските задръствания. Моя нагревател би трявбало да е ОК.
  • 1


#251272 Монтаж на Вебасто на Е320CDI

Публикувано от sakata на 20 октомври 2011 - 15:10

ееееей угади ме, мислех че никой няма да се сети... такааа суджуците ще са готови около Нова Година. Просто няма как да обещая нещо, което не съм започнал да правя.

Но съм сложил 312кила първокачествено свиленградско мерло на 25градуса захарност(без добавяна капка захар или вода) и след 10ина дни вече ще е годно за пиене.

Та ако някой има полезно инфо няма да го забравя дори и като стане мезето :)
  • 1


#250133 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sakata на 11 октомври 2011 - 16:02

Даммм :)
Абе, къде е Гангстера?!?


сигурно някъде "яко движи..."
  • 2


#250119 Едно въпросче относно гумите?

Публикувано от sakata на 11 октомври 2011 - 15:09

pippo, аз не бих карал с такива.
Въпреки, че гумите не са карани и си имат грайфер самият им каучук е остарял. Качествата на материала не са същите и от там поведението на колата ще е различно. Според мен хората в Германия много добре знаят защо драстично да намалят цената им след 5г.
По-добре с по-нисък клас, но да е произведена наскоро отколкото премиум, но стара.

Особено пък за зимни, когато е мокро, студено и няма ли мекотата на каучука - грайфера не важи.
  • 1


#249162 (CASP) Проект и първи резултати

Публикувано от sakata на 04 октомври 2011 - 12:45

От тази седмица и аз съм със custom AUX.
Звукът е по-добър, имам наспис на клуба излизащ в началото :flagmbcb , както и поздрав до мен и членовете на семейството :) Мисля, че се получи добре.

Много се чудихме от къде да изкарам кабела и накрая ето моя вариант - женска букса в горния десен ъгъл на кутията под радиото. Телефонът може да се затвори там и не се вижда нищо.

Предимства - семпло, функционално, кабела се маха и вади лесно, радиото също ако се наложи. Изводът не се вижда.
Недостатъци - малка дупка на гърба на кутията.
Приемам коментари и предложения за варианти за този извод.
Оригинално е в жабката, но не е удобно там, защото е далеч, още повече като се маха жабката за смяна на филтри(които са консуматив) още неща трябва да се разкачат.
Друг вариант е както досега излизаше кабела над пепелника, но така има кабел навит в пепелника, който понякога за закача в механизма му и пепелника не може да се отвори. Да не говорим, че не може да се и ползва. Някога пък може да се качи мадама, която пуши цигари...
Или пък в подлакътника, но и там не ми се струва удобно защото вниманието е много надолу и не напред. iPhone-a трябва да е постоянно прибран или пък един кабел да минава през скоростния лост(ако решим да го сложим отпред).

Снимките са лоши(от iPhone3 :)), но дават представа, забележете как светят двете лампички в AUX mode :). Понеже текущия кабел е малко груб си поръчах кабела от последната снимка със крива букса и ще заспи..

Благодарности на Васко за както винаги отличната работа!!! :allhail

Прикачени файлове


  • 1