Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: 23 ное 2023 - 18:32:29
*****

#377628 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 25 август 2016 - 19:39

Колеги,измина много време от последно когато писах тук по темата.В момента се занимавам сериозно с монтаж на Газови Инжекциони на всякакви коли но Мерцедес са ми слабост.Първо по писаното преди:има пропуски които бих корегирал.Първо за ГИ,оказва се че никое не може да достигне бързината на обработване на едно бензиново ЕКУ,но повечето са толкова бавни че дори не четат коректно бензиновата карта.Това което видях с очите си е много трудна настройка на водещи марки,които се оказаха откъм надеждност мн добри но откъм настройки-гола вода.Няма да изброявам че много от вас ще ме критикуват,но направих коли които други не успяха благодарение на демонтаж и монтаж на подходящо ГИ.Второто нещо е че повечето изпарители на пазара не подържат зададената мощност от производителя пък и некачествени сплави от което страда топлообмена,т.е.бързото достигане на температура за изпаряване на газта.Тук водещите марки са мн точни но нямат мощни изпарители.Да зная че познавате такива,но вярвайте ми не е така.Например Ловато имат изпарител за 300кс но той работи на много ниско налягане и е проблем при коли с малко цилиндри например 4 цилиндрови компресори :).Друг е Романото ХД който го изтъванихме с един 163кс компресор натегнат до 210кс :) иначе е до 250.БРЦ квадратния е до 350кс но какво от това той е 450лв а КМЕ голд който хваля е 400кс за 190лв но това не е всичко следващия е КМЕ екстрим сдвоен Голд и има още по голям КМЕ туин за 600кс с два входа на газ 8мм !на цената на БРЦ-то. Инжекторите са важни за прецизното дозиране като при турбоавтомобил също така трябва да са бързи.Едни обикновенни рейлоподобни инжектори седят вече напълно отворени при 16мс а бързите впръскват до 25мс и после отварят.Един компресорен мотор постига още на 3000об на пълна газ 22мс и ги задържа до 23-24мс на 6000об.Атмосферните са 16-19мс което не е проблем за повечето инжектори.Бързи са :БРЦ,Кейхен,Хана,Баракуда,Драгон,АЕБ и др.
Всеки автомобил иска първо добро познаване на особенностите му,задължителна диагностика за работата на бензин и ако всичко е наред чак тогава газифициране.Относно ОБД комуникацията,при всички ГИ е бавна понеже трансфера на данни е бавен,протокола по който чете.По новите след 2008 г се справят по-добре но мн малко ГИ-та се доближават до перфекната настройка по ОБД,но това не са водещите а иновационните системи като Европегаз и ЛПГтеч


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#377519 Кой бензинов двигател за Е211?

Публикувано от mitkofitnes на 23 август 2016 - 12:00

Компресорния мотор е особен за газифициране но е безпроблемен,3.2 е мн лесен но по скъпо че е 6 цилиндъра,а 3.5 мотора има особеност която ние е позната за задния клапан за водата и го газифицираме без проблем.Аз съм за 320 но това е си е мой вкус.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#377113 Прекъсване и самоизключване на компресора!

Публикувано от mitkofitnes на 12 август 2016 - 06:24

Да се включа и аз и да дам малко яснота по въпроса с Газовите Инжекциони.Много ви е грешна представата за тях и адаптацията която могат да направят.Като цяло един Газов Инжекцион е десет пъти по бавен от едно бензиново ЕКУ,като е конструирано така че да разчита стойности от бензиновото ЕКУ и да ги умножава по коефицент зададен от нас.Проблема е че при лоша настройка бензиновото ЕКУ се стреми да се самокорегира като повишава или намаля времената на впръскване на бензин които са копирани на газ по коефицент и така грешката се умножава.Защо не се получава добра настройка ли,ами точно понеже са бавни ГИ и не разчита прецизно бензиновата карта,и оттам идва и грешката.Като цяло колите до 2008г имат корекция на тримовете на четири позиции само от горивната карта,а новите след 2008 на 16 на 16 степен! Така следва необходимоста от самоадаптации при такива коли обаче все още никой газов инжекцион не може да го направи,доближават се някои високи класове на Европегаз Оскар на първо място,ЛПГ теч и Стаг 4 като четенето по ОБД на другите наложили се марки като БРЦ,Ловато,Ланди Ренцо,Романо и т.н. е още по далеч.Като цяло ОБД протокола на колите преди 2003 г е толкова бавен че нищо не прави само наблюдава.Самокорекция по горивна карта имат ппвечето ГИ но не е динамична а единична и е неточна.ЛПГ теч имат най добра самокорекция динамична по карта и затова се настройва за 5мин.От написаното дотук трябва да се разбере че има нужда от настройка при някой който може да си играе да настрои смесите на газ на този автомобил правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#375828 Въпрос за демферната шайба на разпределителения вал (vanos) W203

Публикувано от mitkofitnes на 15 юли 2016 - 06:48

Мотула не е пълна синтетика и затова не мие,и при много раздаване на газ и при топло време се получава като маслото в тигана.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#374709 Компютърна диагностика Къде?

Публикувано от mitkofitnes на 08 юни 2016 - 16:06

Иди при Бай Васил да погледне.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#374705 Проблем с ГИ на ЦЛК 200 компресор

Публикувано от mitkofitnes на 08 юни 2016 - 14:58

Ами просто много Газаджии не разбират нищо,така си слагат газ.Проблема на пръв поглед бе в малкия изпарител който след обслужване пък хептен пропада.Господата от Ланди Ренцо решили да ъпдейтнат формуера и хептен са го оплескали и накрая друг бе опитвал да разпробие дюзите които са на края ма живота си и така се е увеличило отклонението.Ами като видях щуцерите от дюзите до колекторите...малии цели 10 см разлика по между си!Та използвахме подходящи компоненти,не най скъпите и колата литна.Успех на другите с газифицирането!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#374496 Проблем с ГИ на ЦЛК 200 компресор

Публикувано от mitkofitnes на 01 юни 2016 - 07:50

Ако имаш път към Благоевград,аз ще се заема!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#374141 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления

Публикувано от mitkofitnes на 22 май 2016 - 21:01

Ако всичко е кадърно ще си наобратно,само ще хвалиш газта.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#374138 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления

Публикувано от mitkofitnes на 22 май 2016 - 19:24

Общо взето по снимките се вижда желанието за добър монтаж но са допуснати някои грршки които бих искал да спомена,нали все пак е форум.Първата е мн бавния компютър който е сложен за в случая турбо мотор,за момента може да е добре но зимата може това да ти играе по нервите.Второто нещо е монтирането на сондата,на силна кола се слага или в задната част или странично поне,че като дадеш рязко газ при 1/4 от бутилката ще падне налягането и ще прехвърли на бензин а газ ще има още,обикновенно зимата е по изразен ефекта.Могло е някой с повече познания да се заеме иначе не може да се отрече че е вложена прилежност.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#372777 ГИ на механичен инжекцион - блутроник?

Публикувано от mitkofitnes на 11 април 2016 - 08:08

Гаден ГИ


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#372445 W210 Масло за двигателя

Публикувано от mitkofitnes на 01 април 2016 - 09:10

Благодаря Колега за извадката това е полезно четиво за всички и надявам се разбирате какво имам в предвид.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#371202 мощност на CLK 200

Публикувано от mitkofitnes на 24 февруари 2016 - 22:39

Да на 90% се оказва дебитомер,съгласен съм с колегата XaPu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#371196 SEC 380 монтиране на газова уредба

Публикувано от mitkofitnes на 24 февруари 2016 - 21:16

Еми може да ви се струва сложно но всяка тунинг фирма имаща диностенд прави настройки на газ за 300лв.Вземи си колега Фобос вържи си всичко и отивай за настройки всичко на всичко ще ти излезе под 1200 лв при условие че успееш с монтажа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#370957 SEC 380 монтиране на газова уредба

Публикувано от mitkofitnes на 20 февруари 2016 - 12:39

Не говорете глупости че ще съсипе колата с газта.Ще я съсипе от калпав монтаж лоша подръжка.С автономна ГИ ще стане пълен инжекцион но мн трудна е настройката,по това което пишеш разбирам че не си мн в час защото няма от къде да четеш инжекторно време,просто ти трябва да си изготвиш сам таблица по обороти,т.е да си напишеш горивната карта.Монтажа иначе не е труден и решението ти за този автомобил е финансово оправдано.Ако се направи както трябва ще имаш безпроблемна газова.Успех!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#370374 Запотява стъклата

Публикувано от mitkofitnes на 02 февруари 2016 - 16:11

Точно


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1