Малко е странно за описване. При въпросната ситуация бях с някакви галоши, с които реално купих колата, като за няколко часа натрупа пресен мокър сняг и беше достатъчно да мине 1 автомобил пред теб за да остави след себе си следа от заледен коловоз. CLK-то има доста тяга и при мен поне при превключване от N на D колата прикляка и усещам как дава зор да тръгва чакайки само да отпусна леко спирачката. В случая примерно задните ми гуми успяваха да намерят сцепление и продължаваха да рият, докато предните не можеха да застопорят колата на леда и реално не спираше в покой, а продължавахе да се движи с 3-4км/ч с блокирани предни гуми. След слагането на нови гуми не ми се случи пак. Както и да е, във въпросната ситуация изключването от скорост ме спасяваше да не бутна приятелски колата пред мен. Това беше и последния път, в който чакам реално да видя сняг преди да сложа зимните гуми, които вече са обути
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Иван_Иванов
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 3
- Разглеждан: 1438
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Враца / София
Други данни
-
Автомобил
Mercedes - Benz CLK 230 Kompressor (W208) '98 AT<br />
1
Neutral
Инструменти
Приятели
Иван_Иванов не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:CLK през зимата
18 октомври 2018 - 10:57
В тема:CLK през зимата
18 октомври 2018 - 09:26
Колега, мнение от мен, ползващ този автомобил на всичкото отгоре и като семеен. Конкретно w208/230 kompressor. Миналата зима смятам, че имаше къси периоди, които могат да си се броят за доста сериозна зима (София/Враца). Имаш режим на автомата за тръгване от 2-ра, който поне до сега не съм използвал активно. С включен ESP ми се е случвало да се движа с около 3 км/ч, поради простата причина, че ти блокират колелата. Действието се развиваше на около 5см утъпкан сняг със смесица между смрад и сол върху него. Излизал съм от блокирано парко място от снегорин с няколко маневри и изключен ESP, понякога на заден, значително по-лесно е. За мен най-критичния момент е спирането до 0. Понякога ми се е налагало да си играя с лоста и като стигна до към 5км/ч да го бутна от D на N, за да спра, поради наличие на лед, но съм се закрепвал до сега, надявам се и занапред. Винаги изключвам от скорост спирайки на място, а когато потеглям си махам крака от спирачката непосредствено след бутането на селектора на D за да няма евентуално приплъзване на предните колела. Това се сещам за момента. Ако имаш други конкретни въпроси и мога да съм от помощ - питай.
PS: Зима/лято карам със стандартния размер - 225/45/17 (Sava Eskimo HP2).
В тема:Загряване при LOW RANGE
28 февруари 2018 - 10:10
Колега, тези 7/8 километра на low range с каква скорост ги минаваш и защо ползваш на такива разстояния бавни, при положение, че като цяло си с постоянно 4x4?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Иван_Иванов
- Privacy Policy