Към съдържанието

  •  

grosmaster

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: 03 дек 2023 - 18:12:23
*****

#403481 SBC

Публикувано от grosmaster на 24 януари 2018 - 13:17

На тях за какво да им звъним? Вече нямат сервизни акции за това, за цифрата на новото няма какво да ги питам. Със сигурност може да се намери ново на по-добра цена от тяхната.

 

К'ъв ще го ядете с това SBC, като го поръчате от другаде за някой лев разлика не е истина.....


  • 1


#403469 Вентилатор за парното(купе)

Публикувано от grosmaster на 24 януари 2018 - 12:57

Ами аз още като му го закарах имаше 3 скоби на перката за баланс. Като си я взех вече ги нямаше, защото я беше измил самата перка и каза, че не са нужни вече тия баланси, защото пластмасата се е спекла и че като се върти само се балансира, за това самата перка била направена от мека пластмаса, за да се балансира... :)

 

След това като ходих с този проблем при него каза, че няма какво да направи, перките не се балансирали, само машинно като излезнат от завода.

 

:slap колко мъка има по света....

 

PS: Напиши поне кой е този гений да предпазиш хората от него....


  • 1


#403444 SBC

Публикувано от grosmaster на 24 януари 2018 - 10:55

ТУК


  • 1


#403439 Помощ относно обяви

Публикувано от grosmaster на 24 януари 2018 - 10:48

Grosmaster разбирам те напълно, самият ценови диапазон е много примамлив и е много вероятно да се попадне на измъчен автомобил. Дай ми съвет в такъв случай на какво да се спра като обява примерно с бюджет до 10000лв.. :)

 

Какво правя аз когато купувам автомобил?

Гледам обявата, описанието, снимките на автомобила и най-вече къде е сниман.

Обаждам се по телефона и разпитвам за автомобила, в зависимост от индивида отсреща и начина му на разговор си преценявам дали си струва да се занимавам с него.

За какво говоря:

Доста често по време на разговор, продаващия не е наясно какво продава и започва да ти говори пълни глупости и да те къпе, че колата е уникална, със всички екстри за модела, подържана и тн.... реално гроб.

Какво питам първо когато се обадя?

Първо питам с колко ключа, ако ми каже 1 отпада на момента.

Второ питам за сервизни документи (книжка), каже ли ми че няма също отпада на момента.

Ако има повече от един ключ и сервизна книжка го помолвам да ми каже WIN номер за проверка.

С него не нужно продавача да ми казва какви екстри има, като сам мога за видя.

Мога да видя дали не е била и такси в предишния си живот, също проверявам за сервизна история по него.

Има някой които не го дават и отпадат на момента, но повечето нямат нищо против и до дават, с което разговора приключва.

 

Тук е тънкия момент, защото повечето автомобили не се обслужват при дилър по обективни причини и се ползват алтернативни сервизи, гаражи, майстори, приятели, комшии и тн....

Проверявам при дилър как се е водила сервизната история на автомобила, ако е пълна и подробна е привлякла вниманието ми, също гледам на какви километри е била при последното си посещение и къде.

По този показател мога да си направя сметка дали километрите са реални или въртени.

Тук е момента да отбележа, че може автомобила да не е посещавал оторизиран сервиз изобщо, по този начин няма да има никаква информация за него.

При такива случай действам индивидуално!

Ако всичко е точно, се обаждам отново на продавача и се уговарям за оглед.

Оглеждам автомобила, правя пътна проба и ако ми хареса го питам дали няма да има нещо против да го закараме на сервиз (най-добре при дилъра в твоя случай).

В моя случай имам доста познати в бранша с SD, караме го там и си го гледам АЗ и ако всичко е точно имаме сделка.

 

Имам си някой принципи които си отстоявам и до момента, не съм имал проблеми с автомобилите които съм купувал от ТУК.

 

PS: Последния го взех от друг град, само чрез проверка на WIN. Човека по телефона ми даде номера, проверих автомобила, километрите бяха актуални до момента. Два ключа, водена сервизна книжка, безупречен автентичен салон, съхранен в топъл гараж, интелигентни и възпитани хора. Отидох огледах колата визуално, покарах е и е купих. Без да е чета и гледам на подемник.


  • 3


#384623 Запекла дюза

Публикувано от grosmaster на 02 януари 2017 - 18:48

Така се получава когато ходите по гаражите за съжаление, лошото е че евтиното излиза скъпо а ти си се хванал с тези аматьори да работиш, така че нямаш избор, каквото ти предложат стига да си вземеш колата на ход, трябва да се съгласиш. Предлагат ти да свалиш главата ОК, да е свалят, но едва ли ще сменят гарнитурите, ще "близнат" главата, колекторите и тн..... ако трябва да го правят всичко това, то не си струва за тази кола....


  • 1


#384619 турбо w220 230cdi 197c

Публикувано от grosmaster на 02 януари 2017 - 18:18

здр.колеги турбо от w220 s400cdi 98-2005г може ли да стане на w220 s320 cdi  2002g.

 

Не, но може да си първия :)


  • 1


#384551 DIY: Осветление на вътрешните дръжки на вратите тип S-клас

Публикувано от grosmaster на 31 декември 2016 - 18:15

Може да направиш подсветката като на бутоните, стига да намелиш от някъде такива счупени и да им вземеш диода/крушката (нямам вече спомени с какво бяха). По този начин светлината  ще е еднаква в купето.

 

Даже ако се разровиш в алито, може да продават само диодите/крушките на бутоните.


  • 1


#384540 DIY: Осветление на вътрешните дръжки на вратите тип S-клас

Публикувано от grosmaster на 31 декември 2016 - 16:09

Много добра тема и чудесно изпълнение.

Имам само една забележка, много натрапчиво силно светят, ако успееш да ги намалиш ще има по-добър ефект.


  • 1


#384478 Реле подгревни свещи OM642

Публикувано от grosmaster на 30 декември 2016 - 11:48

Бях се прибрал за празниците и държах колата навън на студа (в София е в подземен гараж, където е около 16-18*C). Забелязах, че ако завъртя ключа в момента, в който лампата за свещите изгасне колата пали много трудно (върти 5-6 секунди поне). Ако изчакам още 10-15 секунди след като индикацията изгасне пали сравнително по-лесно (пак не от раз, но при отрицателни температури може би е нормално). Същевременно времето, което отнема за лампата да изгасне не е повече от това, когато я държа в подземния си гараж или пък през лятото. Четох, че тези релета много често дават дефект без да се показва грешка в СТАР. Възможно ли е и има ли как да се провери, за да не го сменям напразно?

 

Много четеш, няма ти нищо на релето.


  • 1


#384454 Интересни снимки на Мерцедеси

Публикувано от grosmaster на 29 декември 2016 - 16:48

audi-100-ls-mercedes-benz-230-i-nsu-ro-8

Mercedes-Benz 230

Audi 100 – „Mercedes за заместник-шефове”

 

Големи кошове са зад бенца....


  • 2


#384419 Лилаво-розова крушка

Публикувано от grosmaster на 28 декември 2016 - 22:23

Проблема е в крушката ;)


  • 1


#384350 Омасляване зад въздушния филтър W203 C270

Публикувано от grosmaster на 27 декември 2016 - 14:59

След като направих всичко,в това число почистих и всички мазници около дюзите и капака на клапаните.

Видях ,че гарнитурата изпуска по малко някъде м/у 4та и 5та дюза от страната на въз.филтър.

Въпроса ми е  каква да е новата гарнитура ?

 

Вземи си оригинална, задължително.

Както отново дихтунги и болтове за дюзите, от ИД или БС


  • 1


#384305 Избор между E500 или C32 AMG

Публикувано от grosmaster на 26 декември 2016 - 21:36

Нещо не разбрахте колегата.... не визираше конкретно колеги от форума просто говореше за масата.

Аз също споделям неговото мнение и съм на мнение, че е смешно да караш газифицираш осмак от ново поколение  (5-6г. кола).

Съгласен съм че 40 000 - 50 000км. годишно навъртени на газ, разликата е убийствена, но да се замислим малко. Човек с такъв пробег няма да е случаен, а ще върти сериозен бизнес и ще пътува често, за него тази разлика няма да е проблем защото вади пари, а за него времето и сигурността са пари. Имам наблюдения от такъв тип хора и съм коментирал темата за газ с тях. Другия тип е доста по-често срещан, хора с малък пробег на година (основно кафеджий) за тях икономията е важна и повечето такива коли са кошници. Правил съм доста огледи на такива газифицирани автомобили с много малък пробег в страната, просто няма такива кошници, не само спестено от бензин, но и от всякакъв тип поддръжка. За това когато гледам и препоръчвам автомобил, тези газифицираните моментално ги пропускам, защото 99% е губене на време.

Иначе стар автомобил от 2000-8000лв. е нормално, предвид стойността на автомобила и финансовите възможности на купувача. При пробег от 5000-8000км. годишно, автомобила се избива за 1-3г.


  • 3


#384167 Тема за избор на кола

Публикувано от grosmaster на 24 декември 2016 - 11:44

Не знам в Русе дали има кой да я чекне със Стар, че вече има такива с по милион км зад гърба си. Иначе определено си заслужава да се погледне, ако всичко й е наред и има някаква сервизна история. Според мен трябва да проучиш въпроса за смяната на СК, причината, кой я е сменял и някаква гаранция евентуално. Не съм имал от новите дизели и не знам, но ако една дюза тръгне да заминава, другите не я ли следват след известно време (въпросът е към всички)? Ако всичко ти хареса като я гледаш, носи 20к в тебе и направо питай за нотариус и че сега и веднага си готов да я взимаш за тия пари.

 

Едва ли е сменял всички дюзи, вероятно са рециклирани в опит да се оправи проблем, които е останал и вече и дири нов собственик.

Не познавам такъв, където ще инвестира толкова пари и време в автомобил и накрая ще го продаде... просто няма такъв.

Вероятно е обиколил доста майстори и накрая се обявява за продан. А това за АСК-то пак звучи смешно, защото една нова кутия е над 10 пари, а повечето като сменят даден агрегат с втора употреба и казват НОВ, нов за теб и за автомобила ама реално.... си е втори шанс.

Аз ако е продавам, това не бих го споделил, защото дори и всичко да е направено както трябва, винаги ще има съмнение в купувача и реално би го отблъснал. В случая е точно обратното, човека явно толкова иска да се отърве от него, че тези ремонти ги изтъква като голям + и се надява някой да се върже и да го лапне. Вероятно е имал и други опити за продан които не са се увенчали с успех и за това прилага тази стратегия (ето видиш ли човека си е поддържал колата...).


  • 1


#384131 Избор между E500 или C32 AMG

Публикувано от grosmaster на 23 декември 2016 - 22:07

За мен не е проблем да го газифицирам


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Аз не казвам че е проблем, просто е смешно.


  • 1