Към съдържанието

  •  

grosmaster

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: 03 дек 2023 - 18:12:23
*****

#346424 Рециклиране предни носачи

Публикувано от grosmaster на 25 март 2014 - 21:27

Интересува ме някой рециклирал ли е предни носачи и на каква цена или нови /някаква цена +-/

 

Чичо Манчо, колко мислиш че ще спестиш?

Да не говорим ако направиш маневрата няколко пъти да ги свалиш и качиш.....

.... отделно колко ще изкарат е другия въпрос.

Ако не ти се дават пари, има турчета тънка поста, ама карат по 3000-4000км. (като за продаване)


  • 1


#346341 Let the music play!

Публикувано от grosmaster на 24 март 2014 - 20:01


  • 2


#345976 Модифицирания W204 (facelift), що е то?

Публикувано от grosmaster на 17 март 2014 - 23:39

С дизелите внимавай, защото горят по пътищата в движение.


  • 1


#345337 Икономичен четивратов автоматик Mercedes до 1500 лв

Публикувано от grosmaster на 07 март 2014 - 19:10

С тези 5лв. джобни къде си тръгнал да скачаш на бенц?! :slap

Пари за годишния масраф не може да събереш, пък какво остава за поддръжката..... представям си те на пътя как ще изглеждаш.

 

Карай си там фиестичката и си свиркай, поне няма да ти се смеят хората.


  • 3


#330750 Мнение за това CLK 320 W209

Публикувано от grosmaster на 30 август 2013 - 21:22

Нищо и няма на колата. Няма начин ей така по 5 снимки да се каже каквото и да било.

Отиваш на място и гледаш, ако ти хареса, караш в сервиз и там гледат, после мислиш и решаваш.

 

Може да съм е гледал колата и да имам впечатления ;)


  • 1


#330107 Съвети относно части за ремонт

Публикувано от grosmaster на 21 август 2013 - 21:51

Примери много, но пробвай след година и половина да върнеш АМ тампон  по гаранция.... :rofl

ОМ частите затова са скъпи, защото до 2г. ако има проблем ти ги сменят без да се дърпат.


  • 1


#319955 Масло диференциал

Публикувано от grosmaster на 02 май 2013 - 18:46

Балкан Стар Ритейл ЕООД – клон Пловдив

Радиново 4202,
Голямо Конарско шосе

 

Централна информация

Работно време - делнични дни: 8:30 часа - 17:00 часа
тел. (032) 654 600

Балкан Стар Ритейл ЕООД – клон Пловдив

Радиново 4202,
Голямо Конарско шосе

 

Централна информация

Работно време - делнични дни: 8:30 часа - 17:00 часа
тел. (032) 654 600


  • 1


#317384 Service Week в Балкан Стар

Публикувано от grosmaster на 09 април 2013 - 21:24

Ами да ви кажа и да се натискате за преглед, особена полза няма. Нищо ново и интересно няма да разберете за автомобила си.

Прегледа е толкова повърхностен, нещо като отбиване на номера от страна на официалния дилър :)

Дисковете се гледат на око и викат... хммм добре са, е как разбра  че са добре, като си има допустима дебелина, която се измерва с измервателен уред, не на пипане с пръст или на око.

Общо взето прегледа е на ниво претупване в  квартален сервиз, цените обаче са на ниво централата в Щудгард.

В офертата която ми дадоха "тотала" само за труд е 1302лв без ДДС, за операции като смяна на пистов  ремък на компресора, проверка на климатика, смяна на два задни спирачни маркуча, смяна на маркучи на хидравликата, смяна на два тампона на предните носачи  и е такива елементарни операции, които ще си направя сам в гаража за не повече от ден.

Нещо не можаха да ме спечелят като клиент с тия цени 80лв без ддс на час за труд 

 

Още от едно време, плюнки по дилъра, само за добър ден 100лв. вземал и тн....

Сега хората ви правят промоция, безплатен преглед и вие пак недоволни, не замервали диска с шублер....

... какво да го замерва механика, на който това му е работата и само като ти види ръба знае че е за смяна.

Ако тръгне да прави пълен преглед на такъв тип кола няма да му стигнат 2ч. а идеята е да минат възможно най-много хора.

Цената е нормална за части и труд за кола която на времето е струвала 60 000лв. а не 12 000лв.

На пръв поглед може да ти се вижда скъпо, но я се замисли ако се скъса някоя пробка на апарата или тръбичката?

Да не говорим, че за да смениш тампоните на носача, трябва да го свалиш, само не ми е ясно в гаража с какво ще свиеш пружината, ще са едни мъки, мъки ама мерцедес карам.

И не на последно място, дилъра чудесно знае че, че който си посещава сервиза си го посещава и без сервизна седмица.


  • 3


#315444 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.

Публикувано от grosmaster на 22 март 2013 - 18:41

Щото от стоене я ощетихме,някои неща не ми харесват защото я боядисах на скорост защото с толкова време разполагах а не става да я направя на преливки защото се пастира периодично и ще се покажат преливките ,за туй.,

 

Ми сори ама ми се е запалила главата от бачкане и много не им обърнах внимание на кандидате ами направо ги отрязах и не се сетих за твоята.

 

Този първият му се обадих както говорихме и му казах за твоята но каза малко по натам евентуално щото сега строи една сграда и там влага кеша.

 

Ако споменеш още веднъж нещо за комисионна ще ти тегля една дълга къса. :boxing

 

 

 

 

Защо мислиш така?


Защото в работната част на буталото, покритието е паднало и е тръгнало надолу да се бели.

Като се окисли вече незащитения алуминии, под ръба на маншона, ще се раздуе и отново ще го скъса.

Все пак така направено, ще кара, но колко е вече божа работа и зависи от интензивността на работа със спирачния педал, отделно и колата не е никак лека.


  • 2


#315340 АВТОМАТИК = Смяна на масло А170 CDI - 5-степпена

Публикувано от grosmaster на 21 март 2013 - 23:10

Не източиш ли турбината все едно нищо не си направил.


  • 2


#315319 Турбиниране на C220D

Публикувано от grosmaster на 21 март 2013 - 22:02

Да речем, че го турбинираш, вярваш ли си че няма да вдигнеш разхода?!

Отделно, инвестицията която ще вложиш и загубеното време, ако ги сметнеш в гориво, сигурно ще храниш 250-ка 1-2г. (зависи и от това колко караш)


  • 1


#314615 Мнение за покупка на A209 CLK200 Kompressor Cabrio

Публикувано от grosmaster на 14 март 2013 - 16:11

В днешно време кой дава 25 000 бона суха пара за такава непрактична кола...

.... още повече че сме в криза.

Не че ще седи, ами още 1г. няма да има кой да е погледне.


  • 1


#314550 Мнение за покупка на A209 CLK200 Kompressor Cabrio

Публикувано от grosmaster на 14 март 2013 - 00:09

Изглежда читава.

За сервиза добре си се насочил.

Като отидеш в БС изрично питай с колко ключа е колата (защото може да има и 3-ти някъде активен) и да видят сервизната история, така ще разбереш най-добре дали километрите са реални и дали сервизната книжка на колата е истинска.

Моторчето е добре и си е тамън като за жена.


  • 1


#313568 "Лосови" проблеми за Mercedes-Benz GL

Публикувано от grosmaster на 03 март 2013 - 11:33

На тия не им вярвам, платени репортажи за да тръгнат продажбите и другите конкуренти.
Истината е, че с новата А класа ги намачкаха, да не говорим с за другите модели където ще излязат, а пък за новата S-ка....
Жалки са, страх ги е от големите...
  • 3


#313272 A140 W168 Разкрачена задница

Публикувано от grosmaster на 27 февруари 2013 - 23:47

Задни шарнирни втулки - 1 , тампоните на всички щангички и тези на носачите . Смени ги и ще се оправи.


1-во няма шарнирни втулки
2-ро няма щангички (освен една стабилизираща)
3-то и да ги смени няма да се оправи....

А сега по въпроса....
.... задните носачи имат по два конусни лагера набити в самия носач, като се разбият става така, че де разчеква се отзад.
А това което си видял че е разбито са лагерите, тампона се прокъсва, къса или изтича ако е маслен....
  • 1