Здравейте колеги.
Ходих да си напълня климатика тази година и човека, който го пълни каза, че според него системата работи на твърде голямо налягане ( около 20 бара на празен ход).
Като се включи климатика веднага се включва перката, която е с електромагнитния съединител, а според него трябва да се включи първо електрическата отпред на кондензатора. При изключване на датчика с двете крачета на мотора, ел. перката се включва, което означава, че самия ел. мотор и и захранването на перката са ок.
Въпросите ми са :
1.Какво е нормалното високо налягане на системата?
2. Ел. перката ли трябва да се включи или тази с електромагнитния съединител?
Колата е w124 200E 122 коня с една врътка на парното.
ПС: Открихме теча от една тръбичка на кондензатора, която е отстрани и е била протъркана от една гума. Уместно ли ще е да се завари дупката или най-добре да се смени кондензатора?
Васил
Регистрация: 25 юли 2016Офлайн Последно: 20 мар 2022 - 20:54:17