- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Azazel
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 116
- Разглеждан: 3337
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
London Isleworth alton close
-
Интереси
Motor oil company OIL DRG GROUP
Car parts,service,and care for your vehicle
Други данни
-
Автомобил
W203,W204 family car
VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)
23
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#385534 Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия
Публикувано от Azazel на 23 януари 2017 - 11:30
Ето един проверен лично от мен сайт с абсолютно истински автомобили разбирай пробег,история,произход и тн. Няма голям избор но пък ако преглеждаш от време на време ще намериш. http://gocar.be/en/a...-p5bnflg4?src=r
#385449 Тема за избор на кола
Публикувано от Azazel на 21 януари 2017 - 18:20
Ми щото два пъти вече се наказах а и мисля че дизела им е силата но това си е мое мнение де....не товаря никой
- 1
#384796 Тема за избор на кола
Публикувано от Azazel на 06 януари 2017 - 09:12
Абсолютно съгласен...
Тоз-туч освен, че е на 500+к с гаранция ще глътне +6 още в последствие лошото е,че дори тогава няма да се доближи до правилната Е класа. Пълно е по-родните улици с такива кошове,но това търси българина, за това и предлагането е такова! Няма защо да се сърди колегата,никой не е длъжен да харесва този "навес"още повече да получи поздрав за избора. Всеки има право на мнение особено след като е пуснал тема във форум!
Тоз-туч освен, че е на 500+к с гаранция ще глътне +6 още в последствие лошото е,че дори тогава няма да се доближи до правилната Е класа. Пълно е по-родните улици с такива кошове,но това търси българина, за това и предлагането е такова! Няма защо да се сърди колегата,никой не е длъжен да харесва този "навес"още повече да получи поздрав за избора. Всеки има право на мнение особено след като е пуснал тема във форум!
- 2
#384274 Ритане на АСК(CLS 320)
Публикувано от Azazel на 26 декември 2016 - 09:25
Всички познаваме Madness и подобни "тунери" из родните ширини. Нека знае колегата и другата страна на монетата която се спестява не само от тях. Първо повечето кошове които караме са на заветните 300-400+К и по на 10г. разбира се след "отпушването" и тръгването на тия 30-40-50 коня в плюс ще се освободят и едни 70-80 Nm при малолитражките и повече при "големите" които гарантирано
ще смачкат не само маховиците...дюзи,блокове изобщо нито един автомобил не е заводски готов за "тунер" само чрез един тъп ремап. Тези митове че произвидителя крие едни 100кс. от нас и ние ги откриваме чрез ремапче накараха много хора да бръкнат далеч повече от 500лв за процедурата. Качественият тунинг изисква далеч повече от "омагьосване" на компа на колата и изисква редица подобрения за да може да е подготвен автомобила за новата мощност. Ако беше така фирми като AMG,Brabus и тн. щяха да ремапват а не да се занимават с периферия и тн. Темата е обширна и изисква внимание и познание преди да се предприеме "ремапа" на автомобила.
ще смачкат не само маховиците...дюзи,блокове изобщо нито един автомобил не е заводски готов за "тунер" само чрез един тъп ремап. Тези митове че произвидителя крие едни 100кс. от нас и ние ги откриваме чрез ремапче накараха много хора да бръкнат далеч повече от 500лв за процедурата. Качественият тунинг изисква далеч повече от "омагьосване" на компа на колата и изисква редица подобрения за да може да е подготвен автомобила за новата мощност. Ако беше така фирми като AMG,Brabus и тн. щяха да ремапват а не да се занимават с периферия и тн. Темата е обширна и изисква внимание и познание преди да се предприеме "ремапа" на автомобила.
- 2
#383498 При покупка на W203!
Публикувано от Azazel на 13 декември 2016 - 09:17
Не съм съгласен...
Ауди с 1.8Т (BEX) е далеч по-безпроблемен и приятен автомобил особено в купето на А4 B6/7
Бензиновите мотори при w203 съвсем не са сила...не са и малко детските болести на модела както и приятната ръждица която така и не оправиха нещо немислимо за Ауди. Всичко зависи все пак и от конкретната кола.
Ауди с 1.8Т (BEX) е далеч по-безпроблемен и приятен автомобил особено в купето на А4 B6/7
Бензиновите мотори при w203 съвсем не са сила...не са и малко детските болести на модела както и приятната ръждица която така и не оправиха нещо немислимо за Ауди. Всичко зависи все пак и от конкретната кола.
- 1
#376499 Каква С класа да си взема !
Публикувано от Azazel на 30 юли 2016 - 22:14
+1 за W202
- 1
#376330 Каква С класа да си взема !
Публикувано от Azazel на 27 юли 2016 - 13:10
Така като гледам търсиш преди фейс възможно най-евтин вариант което не го разбирам но както и да е. Точно тези двете не бих ги гледал втори път дори само на снимки...
- 1
#375596 Закупуване на W219
Публикувано от Azazel на 09 юли 2016 - 07:44
В купето на W204-ката си е перфект мотора предполагам няма да има голяма разлика с CLS за това че се продават ами да нормално аз също продавам след година две коли се сменят....въпроса поне според мен е да има ясна доказуема сервизна история и поддръжка във времето което е карана тук. Има и читави коли на пазара дай си време и ще намериш
Това винаги е била една от най-красивите коли които бенц са правили поне за мен.
Това винаги е била една от най-красивите коли които бенц са правили поне за мен.
- 1
#375579 Закупуване на W219
Публикувано от Azazel на 08 юли 2016 - 15:56
Разликата е че аз го казвам като бивш собственик на три Аудита...B6,B7,A6-4F ...
Тук не коментираме легендите и пред мен стоеше избора B8 изчел съм целия форум на Ауди...опитах синтезирано да ти дам инфо за модела има много писано там прочети
Тук не коментираме легендите и пред мен стоеше избора B8 изчел съм целия форум на Ауди...опитах синтезирано да ти дам инфо за модела има много писано там прочети
- 1
#374515 Сутрин играят оборотите?
Публикувано от Azazel на 02 юни 2016 - 09:03
Както и да го въртим проблемите със студения старт при този мотор 99% от всичко което съм чел по-чужди форуми главно в UK и USA макар не точно същите но пак M271 са:
- верига определено много слабо звено разтяга се лесно главно от удължените интервали на смяна на маслото или липса на такава....(масово при кочини от Италия и тн.)
Определено НЕ е задължително да има постоянен шум от нея. Пример е моята която беше тотал щета а шум имаше само и единствено сутрин и то не всеки път!
- Ваноси (зъбни колела) страдат от същото и поради изключително идиотският материал който е лесно чуплив липса на цели зъби съвсем не е рядкост. Тук също включвам и хидравличните ( магнитни) клапани които представляват един скапан болт който също доста често просто се чупи!!
- МНОГО важен момент който абсолютно никой не споменава са ДИШАЩИТЕ тръбички (маркучи) към ваносите! С времето остаряват стават меки и предизвикват множество проблеми в работата на целия задвижващ механизъм. Практически всички те струват мизерни пари около 70-80 лв а поразиите които могат да направят са много! Моите бяха стегнати със свински опашки чудно!
С една дума като извод за мен лично мотора е прекрасен за четери цилиндров е сравнително тих и спокоен с добра тяга и разход( когато е наред) НО:
Проблемите са в газоразпределителният механизъм и в почти всички случаи прекъсванията и шумовете сутрин са от избягала центровка заради ванос,верига,клапан,маркучи а може и всичко заедно....аз съм доволен от автомобила и се радвам че жената се съгласи да си го кара
След като минах през всички тези неща сега мотора е наистина много спокоен и сутрин е радост за ушите разхода драстично се промени...това е от мен дано съм в помощ на някой колега но имате ли тези симптоми просто отворете капака на клапаните и вижте какво се случва там!
П.с ето и клипа който обещах на колегата по-горе за тръбичките
https://m.youtube.co...h?v=4C9XqMwyWBg
- верига определено много слабо звено разтяга се лесно главно от удължените интервали на смяна на маслото или липса на такава....(масово при кочини от Италия и тн.)
Определено НЕ е задължително да има постоянен шум от нея. Пример е моята която беше тотал щета а шум имаше само и единствено сутрин и то не всеки път!
- Ваноси (зъбни колела) страдат от същото и поради изключително идиотският материал който е лесно чуплив липса на цели зъби съвсем не е рядкост. Тук също включвам и хидравличните ( магнитни) клапани които представляват един скапан болт който също доста често просто се чупи!!
- МНОГО важен момент който абсолютно никой не споменава са ДИШАЩИТЕ тръбички (маркучи) към ваносите! С времето остаряват стават меки и предизвикват множество проблеми в работата на целия задвижващ механизъм. Практически всички те струват мизерни пари около 70-80 лв а поразиите които могат да направят са много! Моите бяха стегнати със свински опашки чудно!
С една дума като извод за мен лично мотора е прекрасен за четери цилиндров е сравнително тих и спокоен с добра тяга и разход( когато е наред) НО:
Проблемите са в газоразпределителният механизъм и в почти всички случаи прекъсванията и шумовете сутрин са от избягала центровка заради ванос,верига,клапан,маркучи а може и всичко заедно....аз съм доволен от автомобила и се радвам че жената се съгласи да си го кара
След като минах през всички тези неща сега мотора е наистина много спокоен и сутрин е радост за ушите разхода драстично се промени...това е от мен дано съм в помощ на някой колега но имате ли тези симптоми просто отворете капака на клапаните и вижте какво се случва там!
П.с ето и клипа който обещах на колегата по-горе за тръбичките
https://m.youtube.co...h?v=4C9XqMwyWBg
- 3
#374478 Поддръжка на кожен салон
Публикувано от Azazel на 31 май 2016 - 16:20
Гледам никой не споменава "profi" производители като Meguiar's, Chemical Guys Opti Car и др. такива дето ако веднъж ги ползвате и ще забравите за кремче здравец,нивеа и тн. да скъпички са ама си е висш пилотаж!
http://detailingstor...aner-and-polish
Ето сайта аз ги ползвам от години а в тубата има мноого клипове как се случват нещата с истинската козметика!
Лично препоръчвам Meguiar's и Chemical Guys брутални!
И понеже днес михме колата с шампоан и quick wax спрей и двете на Meguiar's ето една снимка колата стои много чиста и с гладка повърхност като лака е защитен от UV филтри както и от водни капки без мазане съхнене и жулене с пасти и глупости просто пръскаш бършеш със микрофибърна кърпа и готово! Разбира се при положение че боята и лака са здрави и няма щети по тях....
http://detailingstor...aner-and-polish
Ето сайта аз ги ползвам от години а в тубата има мноого клипове как се случват нещата с истинската козметика!
Лично препоръчвам Meguiar's и Chemical Guys брутални!
И понеже днес михме колата с шампоан и quick wax спрей и двете на Meguiar's ето една снимка колата стои много чиста и с гладка повърхност като лака е защитен от UV филтри както и от водни капки без мазане съхнене и жулене с пасти и глупости просто пръскаш бършеш със микрофибърна кърпа и готово! Разбира се при положение че боята и лака са здрави и няма щети по тях....
Прикачени файлове
- image.jpeg 192,5K 18 Брой сваляния
- 1
#373979 C320 CDI 4matik - разход на гориво
Публикувано от Azazel на 18 май 2016 - 13:13
В този режим няма логика дори обратно.
Аз също карах 3.0TDI в купе на A6 4F
ASB мотор разхода си е толкова 14 градско...
Но според мен пак казвам нормален разход
Провери дали е пипана софтуерно ДПФ дали си е там ако има намеса може да има колебания в разхода зависи кой и как е правил. Лични наблюдения върху модела:
- ниско качество на материалите и то при ниво на оборудване "Avantgarde "
-тясна което е нормално за всички С
- нервно превключваща и леко архаична скоростна кутия
- пак казвам прекрасен мотор с прилична тяга и спокоен ход!
- скъпа поддръжка заради 4 matic-а.
Разхода си е толкова 14 градско (за Пловдив с трафик) и около 10 комбинирано.
Това е въпросния...
Аз също карах 3.0TDI в купе на A6 4F
ASB мотор разхода си е толкова 14 градско...
Но според мен пак казвам нормален разход
Провери дали е пипана софтуерно ДПФ дали си е там ако има намеса може да има колебания в разхода зависи кой и как е правил. Лични наблюдения върху модела:
- ниско качество на материалите и то при ниво на оборудване "Avantgarde "
-тясна което е нормално за всички С
- нервно превключваща и леко архаична скоростна кутия
- пак казвам прекрасен мотор с прилична тяга и спокоен ход!
- скъпа поддръжка заради 4 matic-а.
Разхода си е толкова 14 градско (за Пловдив с трафик) и около 10 комбинирано.
Това е въпросния...
Прикачени файлове
- image.jpeg 14,06K 21 Брой сваляния
- image.jpeg 49,97K 22 Брой сваляния
- image.jpeg 242,27K 20 Брой сваляния
- image.jpeg 293,98K 24 Брой сваляния
- 1
#373403 Ниво на маслото 200cdi ???
Публикувано от Azazel на 25 април 2016 - 21:35
Абсолютна тъпотия...то за това им заминават и вериги и ваноси....никой не знае какво има вътре дали датчика е верен? Просто върха на тъпнята е и за мен
- 1
#372642 Авто сервизите + / --
Публикувано от Azazel на 07 април 2016 - 07:37
Да така е! Изключителни човеци преди всичко щото хора много но човеците малко останаха....само да са живи и здрави! Това им пожелавам
- 1
#372635 Авто сервизите + / --
Публикувано от Azazel на 06 април 2016 - 18:48
Ами аз искам отново да похваля сервиз Грозданов Пловдив!
Спестиха ми много разходи и проблеми в бъдеще време!! Радвам се че има такива сервизи и хора които наистина обичат работата си! Препоръчвам с две ръце!
Спестиха ми много разходи и проблеми в бъдеще време!! Радвам се че има такива сервизи и хора които наистина обичат работата си! Препоръчвам с две ръце!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Azazel
- Privacy Policy