Към съдържанието

  •  

galeon_ruse

Регистрация: 03 фев 2016
Офлайн Последно: 31 май 2021 - 14:33:24
-----

#399752 Сервизен интервал на w211 2.2cdi 150hp

Публикувано от galeon_ruse на 25 октомври 2017 - 11:24

Надявам се това да ти е полезно:

 

Ако не се получи, както е писал колегата по-горе - Стар диагноза. За Бургас освен Силвър стар, не знам къде.


  • 1


#398045 Разход на гориво по бордкомпютър

Публикувано от galeon_ruse на 18 септември 2017 - 15:01

Добре, че инженерите на Даймлер не ви питат как да конструират възлите, агрегатите и как да пишат софтуер.

И аз си поддържам автомобилите в сервиз - никога не съм омаловажавал труда и знанията на механиците!


  • 1


#396515 Избор на радар детектор

Публикувано от galeon_ruse на 18 август 2017 - 11:30

Това звучи интересно, къде може да ги намеря тези файлове?

https://poiplaza.com/

От тук теглиш всякакви POI-та каквито си искаш.

Принципно можеш от всякакъв сайт да си теглиш точки, ако не са в нужния формат, конвертираш и т.н.

 

http://mb.jack-nicholson.info/download

От тук пък си теглиш програмката и конвертираш във формата за Comand.

 

Някъде имаше и инструкция как се пускат потребителските точки от картата, но не я намирам сега. Но като поровиш настройките, мисля че и без инструкция ще се справиш.

Откакто открих тази технология не ползвам антирадар. Не са досадни известията, а и никъде не е забранено да я ползваш.


  • 1


#396307 Избор на радар детектор

Публикувано от galeon_ruse на 14 август 2017 - 08:13

А не е ли по-добре да се научим да спазваме ограниченията и правилата за движение, отколкото да мислим как най-добре да излъжем системата? Тези устройства (детекторите) са забранени в почти цяла Европа, дори на места има наказателна отговорност. В някои страни дори наличието на наработещо устройство в автомобила води до санкции.

https://fakti.bg/tec...-detektor-karta


  • 1


#395946 Закъсах в Румъния

Публикувано от galeon_ruse на 06 август 2017 - 10:03

Споделих информация с желанието да съм полезен, това че не си ги сменил и нещо не се е счупило не е много валиден аргумент... То и с маслото може да караш и 40-50 000км ама аз си го сменям на 10 000, всеки избира как да си поддържа колата. Още повече си я взел на 0 километра, колата на колега може също толкова безгрижно да е карана преди да я купи и затова се е счупило, не знам не съм нито механик нито се наемам да давам оценка.

Колега, искам да кажа, че това със смяната на все още работещи в допуска детайли си е презастраховка, която води до неоправдани допълнителни разходи. По никакъв начин не те упреквам за това, че си споделил мнение, в крайна сметка в спора се ражда истината. :) Това, което казваш за маслото мисля, че също не съответства на предписанията на производителя. Доколкото се сещам за този модел, за България смяната на двигателно масло и филтри е на 15 или 20к. Ако автомобила не е бил произведен за БГ, объркването е разбираемо. На никого не давам акъл как да си поддържа колата, всеки си има мнение. Аз си мисля, че имам някакво понятие от автомобили (ако се брои академична диплома за магистърска степен по технология на автомобилостроенето), че в тази връзка за безгрижното каране - нали се сещаш, че за гаранционен автомобил, ако имам и най малко съмнение за технически проблем ще отровя живота на фирмения сервиз, докато го отстранят. Имам случай на върнат автомобил заради дребен заводски дефект (незакрепен горивопровод в двигателния отсек, водещ до вибрация при ускорение) през 2013 г. Сам си направи извода колко безгрижно си карам автомобилите.


  • 3


#395899 Закъсах в Румъния

Публикувано от galeon_ruse на 05 август 2017 - 07:40

Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!

Диагностиката се казва дефектоскопия. Друг е въпроса, че точно това не е оправдано да се прави. Има доста съпътстващи признаци, които разгадани навреме могат да предотвратят авария на пътя. Както са отбелязали и други колеги опитен механик би открил навреме проблема. Открит навреме може да се размине само с ремонт и баланс. Мога да посоча читави фирми в БГ, които го правят за разумна цена.

За образователния ценз на конструкторите и технолозите категорично не съм съгласен. Имам преки впечатления и мога да твърдя, че подбора е доста сериозен. То не е като в БГ да си купуват дипломите. От там и връзката с познанията.

И без да се заяждам, но наистина доказваме, че българите разбираме от всичко, а не само от футбол.


  • 1


#391813 Тема за избор на кола

Публикувано от galeon_ruse на 22 май 2017 - 06:20

Вярвам на снимките и само ще итбележа да се обърне внимание на средната скорост. Кат докараш средната скорост до 140 км/ч с разход под 8-9, че и нагоре, нафта пак да поговорим. Изказа: със 140 км/ч гори 6/100 некакси не се връзва със снимките. Аз понеже не се срамувам колко гори локомотива си казвам истинския разход, после всички го имат същия и не мога да разбера защо говорят глупости из форумите.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Явно в Даймлер вземат предвид подобни коментари във форумите :) По-новите им борд компютри показват моментен разход, но по-добре да не поглеждаш - ще те заболи главата :) При 140 км/час определено е над 10 л/100 км. Виждал съм го и на 250 и на 350 CDI.

Освен това трябва да отбележа, че разхода отчетен по борд компютъра обикновено е по-нисък от реалния засечен по разходомер на колонка за гориво, който е прясно калибриран и проверен с еталонна мярка. Казвам го на база собствен опит.


  • 1