Към съдържанието

  •  

Bokouser

Регистрация: 22 сеп 2015
Офлайн Последно: 12 апр 2024 - 20:28:21
-----

#373364 Поразяване на алуминиеви джанти

Публикувано от Bokouser на 25 април 2016 - 01:55

Може би има и успешни опити и може би не са малко.
Иначе доколкото знам при прахово боядисване детайлите се пекат на 160-210 градуса.
Може би сега има различни технологии и има възможност да се изпичат и на по-ниска температура, но все пак аз не бих си дал оригиналните джанти.
Преди време имах едни джанти, боядисвани прахово, които ползвах целогодишно и съответно всеки сезон ги преобувах. Момчето което ми ги изправяше (щото ги изправяше задължително всеки път) ми вика - от толкова изправяне сигурно сме ги уголемили с половин цол, но пък добре, че са станали кашкавалени, че се моделирал лесно.
  • 2


#373343 Поразяване на алуминиеви джанти

Публикувано от Bokouser на 24 април 2016 - 17:19

Всяко нагряване на алуминиевата джанта я прави негодна за употреба, но това изобщо не ги интересува десетките фирми, които предлагат прахово боядисване на алуминиеви джанти.
Много хора продължават да се заблуждават и си боядисват джантите чрез пясъкоструй и после прахово, като при прахово боядисване джантите се изпичат задължително на висока температура, а именно това ги умъртвява завинаги. Не може да се отрече, че така джантите стават страхотни, но само толкова. Джантите престават да бъдат здрави и от най-малката дупка се деформират, а нищо чудно и да се изметнат както казава колегата по-горе.
Сега разбирам, че и при пясъкоструй ползват нагряване, което е недопустимо за алуминиеви джанти.
Не искам да налагам мнение, но който се разрови малко и попрочете, ще разбере че правилния начин да се боядиса джанта е на автобояджия.
  • 2


#372840 W203 проблем с офсета

Публикувано от Bokouser на 12 април 2016 - 08:09

Слагай ги и ако ти харесат си ти.
С малък фланец (под 1,5см) ще имаш проблеми с точното позициониране на джантата спрямо главината. Фланеца ще се позиционира на правилното място на главината и ако е тънък, няма как от него да тръгне материал със същия диаметър за да центрира джантата. Започва едно биене и едно ходене по гумаджии за баланс, а то болката не е в баланса.
Много хора се заблуждават, че понеже болтовете са конусни и позиционират джантата, а не е така - без да легне на главината не става, за това и фабричните маркови фланци обикновено започват от 1,8 -2 см за да може да остане начин за втулка за джантата отпред.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#372357 Възстановяване на изтрити (изтъркани) копчета по интериора

Публикувано от Bokouser на 29 март 2016 - 23:26

Днес си получих ключа за фаровете от Тошко и искам да споделя, че се чувствам удовлетворен. Важно е да спомена, че колегата беше достатъчно коректен да го направи втори път и то с удоволствие, след като се получи леко недоразумение в цвета, което 90% от хората нямаше да забележат.
Нямам снимка от преди, но го прецаках като го чистих с някакъв препарат и почти му бях изтъркал символите, ето крайния резултат след боядисването:
036763163.jpg?r=0


  • 2


#371598 Мирис на изгорели газове в купето при загрята кола

Публикувано от Bokouser на 08 март 2016 - 15:28

Аз имах подобен проблем с A6-цата, (още като я взех) в момента в който подкарам извън града и съответно скоростта се увеличи над 50-60, в купето влизаха яко изгорели газове. След обстойни изследвания и проучвания се оказа, че отстрани вляво задната броня е била леко натисната, впоследствие оправена и боядисана, но под нея се намира отдушника на купето, който представлява решетка с малки гумички, играещи роля на нещо като клапан, отвътре навън пропускат потока, но обратно - не. Та на този отдушник му бяха изпадали гумичките, явно е бил засегнат при удара, но никой не му е обърнал внимание и така се е отворила дупка за изгорели газове. Ако колата ти скоро е била на бояджия или по друга причина наоколо е бърникано нещо друго, провери.
Снимката е примерна:
036692628.jpg?r=0
  • 2


#370554 проблем с ръчните скорости на мерцедес ц класа 203

Публикувано от Bokouser на 08 февруари 2016 - 20:10

Аз също започнах от там. Разглобих маншона отгоре, видях, че там всичко е перфектно - стегнато, без никакви луфтове и оригинална смазка на богато. Той и самият лост се движи прекрасно и влиза идеално в рругите предавки, освен 1-ва, 2-ра и задна. После я вдигнахме с въпросния мой познат от Балкан стар и той се опита да регулира лостовата система отдолу, каза, че има мегдан леко да мръдне избирача, но е пренебрежимо малко. Така и стана, аз не усетих разлика. Даже според него скоростите включват добре, но аз определено не ги харесвам. След като смених маслото имаше подобрение, но пак не е перфектно. За съжаление много хора се оплакват от този проблем. Четох какви ли не глупости, тестове с всякакви масла и течности, включително и за автоматични кутии, но тотален ефект няма. Ако намеря теми ще ти пусна.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#370544 проблем с ръчните скорости на мерцедес ц класа 203

Публикувано от Bokouser на 08 февруари 2016 - 17:04

Колкото и да е непонятно и неприемливо за мен, се оказва, че твоят проблем е доста разпространен в ръчните скоростни купии в мерцедесите от тия години. Аз също съм потърпевш от въпросния проблем, колата ми е Е класа W211.
Първо информацията по форуми и сервизи е малко, най-вероятно защото ръчните скоростни кутии не са преобладаващи в екземплярите от това време, а и не всички ръчни скоростни кутии имат въпросният проблем, а само ръчните са 10-тина типа. Аз преобърнах нета за да намеря информация и намерих най-вече в руски форуми и руски сайтове.
Относно твоят автомобил, по VIN-a който си постнал по-горе изкарах номера на скоростната ти кутия - 716 633, маслото, което трябва да сложиш е с блат 235.10 и с номер А 001 989 84 03 (заменя А 001 989 26 03). Тук има една особеност, по принцип скоростната ти кутия е произведена да работи с 1,5 л масло, но в последствие се оказва, че трябва да се налива с 300 гр по-малко масло, забележи - "За облекчено включване на 1-ва и 2-ра предавка". Значи все пак са установили, че има производствен дефект в някои ръчни кутии, но са решили, че това е начина да го преодолеят. 
Когато аз отворих страничната пробка на моята кутия, първото нещо, моето установих, беше, че маслото е по-малко, че не стига до страничния отвор. В последствие мой познат от Балкан стар, провери и ми потвърди, че това е нормално и че има процедура на пълнене на някои типове ръчни скоростни кутии (моята и твоята се оказват от тях) - пълни се до пробката и после се изсмуква 300 гр. Аз лично не направих така, а сипах точно 1,5 литра (при мен пълният обем е 1,8). Тъпото е, че една седмица по-рано, ходих в Балкан стар и така наречения сервизен консултант изобщо не знаеше за подобно нещо, а ми каза - оставете колата, може да се наложи да отворим кутията. А му бях обяснил всичко, също така че съм открил кутията с по-ниско масло от пробката - нищо не каза.
Та съветът ми към теб е: първо си купи оригинално масло А 001 989 84 03 / 235.10, защото това, което си купил е твърде вероятно да не е същото, цената му е м/у 50 и 60 лв литъра. Второ, го смени (ако не можеш или нямаш условия сам) някъде, където ще гледаш как ще стане и ще спазят това което пише в таблицата по-долу, а и както процедират в Балкан стар.
Това е извадка от един руски сайт, пускам ти точно каквото те интересува:
036585340-big.jpg?r=0


  • 9


#368941 Привикване в КАТ за гледане на видеоматриал от камера на светофар

Публикувано от Bokouser на 11 декември 2015 - 22:35

Всъщност обикновено в акта пише "...навлиза в кръстовището на забранен сигнал...", а не на червен. Забранен сигнал е и жълтия, ако си си навлязъл в кръстовището на същия. Ако си навлязъл на зелено и в самото кръстовище сигналът се е сменил на жълт или поради някакво забавяне на автомобила дори на червен, в повечето случаи не си в нарушение. Естествено има много условности и в двете посоки, като например, че дори да е зелено, но ти виждаш, че поради трафик или друго не можеш да напуснеш навреме кръстовището, не трябва изобщо да навлизаш и т.н.
Относно видеоматериалите, там нещата са много динамични, промениха се няколко пъти за 2 години, сега не знам, за камерите за скорост мисля, но общо взето си ти пишат акт от видеоматериал като нищо, не се бъркай с наказателното право, няма общо. Ако е имало камера, едва ли ще е някоя охранителна, защото такава не върши работа, трябва да е на КАТ и да отговаря на ред изисквания.
И последно, в твоя случай едва ли ще има последствия, просто са те преценили, че ще създадеш проблеми - обжалване, евентуално съд - да ходят да свидетелстват в почивните си дни им се случва често, досадно е.
  • 2