Пристигна ми кита GT11 + GT12, но надписите върху клинъра са малко притеснителни , явно е доста агресивен, пише, че е интензивен, концентриран, за силно замърсена кожа.
С удебелени букви пише, за редовно почистване да се ползва GT15
Публикувано от Bokouser на 03 август 2017 - 07:26
Пристигна ми кита GT11 + GT12, но надписите върху клинъра са малко притеснителни , явно е доста агресивен, пише, че е интензивен, концентриран, за силно замърсена кожа.
С удебелени букви пише, за редовно почистване да се ползва GT15
Публикувано от Bokouser на 27 юли 2017 - 14:26
Аз не бих ги сложил. Основното е, че ще изглежда много грозно, а W208 не е грозна кола, глупаво е да я загрозяваш зорлем. 205/55 R16 не са изобщо ниски гуми и не са проблемни относно дупки, а и ще стане една идея по-тромава, или поне на теория е така.
В добавка 205/55 R16 е един от най-разпространените размери и съответно има голям избор и ниски цени.
Публикувано от Bokouser на 27 юли 2017 - 13:30
И буквар и буквар!
Публикувано от Bokouser на 27 юли 2017 - 13:17
...Много ти се моля, като сложиш много високи гуми пусни снимки във форума...
Аладине, височината на гумата не е константна величина, тя е процентно съотношение от широчината. Тъй че първо си избери широчината според джанта или според твои някакви други виждания и после лесно ще уточниш височината - има много онлайн калкулатори за гуми. Ако не си сигурен, като уточниш широчината, пиши тук, ще ти сметнем необходимата височината спрямо колата.
Публикувано от Bokouser на 23 юли 2017 - 16:53
Публикувано от Bokouser на 23 юли 2017 - 12:57
Твоята кутия е със същия номер като моята, има указание как точно да се смени маслото (не се пълни до пробката) и моят съвет е задължително оригинално.Здравей колега.
Тук мисля, че го има номера на скоростите.
Engine no.: 612967 30 260695
Transmission: 716649 01 768172 [transmissionType = GM]
Колата много ми харесва и има супер поведение на пътя и ако успея да оправя това със скоростите още повече ще и се радвам.
За твоята кутия са дадени същите указания.Аз също имам проблем с скоростите колеги. Моята е 6 тепенна, с номер 716663 11 075958. Смених маслото с 80w90 защото мислих, че трудното влизане на 2ра може да е отчасти причинено заради старото масло, но след смяната стана по-зле. Сега пък ми казаха, че синхронизатора и муфата на 2ра НАЙ ВЕРОЯТНО са за смяна. сумата коята тряабва да дам не е малка. Незнам ако се окаже че е от някакви втулки или нещо такова, а аз дам 400лв за синхронизатор...доста кофти.
Публикувано от Bokouser на 22 юли 2017 - 17:39
Публикувано от Bokouser на 18 юли 2017 - 10:30
Публикувано от Bokouser на 14 юли 2017 - 16:12
Публикувано от Bokouser на 26 юни 2017 - 14:09
Публикувано от Bokouser на 24 юни 2017 - 21:54
Публикувано от Bokouser на 23 юни 2017 - 23:10
Вонко, на тая перка да не би такъв да и е гласа при по-високи обороти? Казваш, че понякога бучи, понякога - не, ако ромолеше лагер щеше да го чуваш и в ниските обороти.
Това май ще се окаже една от твоите теми тип: "Нормално ли е сутрин да пуши?", "Странно скърцане", "ЦЛС-а започна да харчи много малко?", "ЦЛС 320 малко пипа маслото?" и винаги накрая се оказва, че всъщност всичко е наред.
Публикувано от Bokouser на 21 юни 2017 - 20:19
Публикувано от Bokouser на 19 юни 2017 - 01:46
Публикувано от Bokouser на 17 юни 2017 - 05:00
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com