Към съдържанието

  •  

tito_040477

Регистрация: 15 мар 2005
Офлайн Последно: 04 юли 2023 - 12:20:53
*****

#324040 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от tito_040477 на 20 юни 2013 - 11:53

http://video.bgnes.com/view/41891

 

Видеото от минута 3:13   :)


  • 4


#292198 Новата А класа

Публикувано от tito_040477 на 12 август 2012 - 20:02

Да ми свърши отпуската и ще наснимам детайлни снимки на колата и на асемблинг халето в завода в Кечкемет, Унгария. Ако успея ще наснимам и поточната линия.
btw. и трите коли на снимките са на опционални автомобили (доста по-различни като визия от базовата версия)
:spam
  • 1


#290443 Проблем с мигачите при заключване.

Публикувано от tito_040477 на 24 юли 2012 - 23:28

Прегледай всички. Ако няма видими следи от счупване напръскай с контактен спрей и се радвай на хубавата кола. :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  s.jpg   219,53K   31 Брой сваляния

  • 1


#290437 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от tito_040477 на 24 юли 2012 - 22:55

Хора, не бъркайте покупната цена на един автомобил с TCO (total cost of ownership)
Обяви с такива поршаци много, но разходите при един автомобил не свършват с неговата покупка...
  • 1


#290434 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от tito_040477 на 24 юли 2012 - 22:46

Тито, разбирам напълно за какво говориш. А класата ще е опитно зайче..наясно съм и аз с това...нов модел, тепърва ще се изкусурява...До късмет ще е...ако е чуплива, просто ще я разкарам..нали затова този път скачам на нов, макар и лизингов автомобил..
Не мога да чакам..даже нямам никак време..до другата седмица трябва да съм решила какво да има в нея и да я поръчвам..
Едва ли ще е по-зле от моята, все пак...а и като е гаранционна...съм малко по-спокойна..
Ще си поговорим с теб затова vis-s-vis, их хофе :beer


Их хоффе аух, алсо бис балд :)
  • 1


#290426 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от tito_040477 на 24 юли 2012 - 22:35

Не следя коя класа къде се прави, ама ако продължават така, ще си задам въпроса, защо аджеба да си купуваме такива скъпи коли, само заради звездата на капака ли.

Не е ли да ми го е барнал синеокия и русоляв Ханс, Андреас или Клаус, това вече е само звезда на капака. Нищо общо с колите, които смазваха конкуренцията (даже и нямаше такава) във всеки един съответен клас до края на 90-те години, с качество, возия и т.н. и т.н. Така ако продължават, след едно две десетилетия МБ ще е просто една от скъпите марки и до там.


1) Защо се прави там можеш да запиташ синдикатите в металообработващата индустрия в Германия и за методите им за извиване на ръце на работодателите. Респективно нивото на заплащане в Унгария е 1/3 от същото в Германия...
2) Тя вече и сега е почти една скъпа марка... (е, не като Ауди, но те вече съвсем се гаврят с понятието "премиум")
  • 1


#290418 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от tito_040477 на 24 юли 2012 - 22:17

Е, аз се блазня и от двама-трима съфорумци, ама не им скачам..
Сериозно питам...дизелката е 109 конски сили,въртящ момент 250 Нм .бензинката е 122, 200 Нм..
Някой ще ми обясни ли какво точно значи въртящият момент..и какво е по-добре да е числото?


Аз пък бих те посъветвал да изчакаш с А и Б класите малко, понеже имам малко поглед върху нещата там. И двата автомобила се правят в Кечкемет, Унгария. Понеже продукционните линии до сега не са работили на 100% капацитет, всичко ще се изпробва върху новите два модела (лърнинг бай дуинг). Или си вземи друг модел, или поне изчакай година преди да посягаш към тези два модела (както всички предполагам знаем, Унгария, за разлика от Чехия и Словакия, никога не е била индустриална страна, а напротив - аграрна!). Не се опитвам да се правя на разбирач, просто виждам какво се случва там и слушам какво се говори покрай мен. Но в крайна сметка всичко е въпрос на личен избор, така че - късмет! :beer
  • 4


#279625 Новият ми Бенц

Публикувано от tito_040477 на 01 май 2012 - 01:17

По горите тилилейски, още 350 км днеска. ;)

Равногор, Брацигово, Пещера........

Между Пещера и Брацигово...
между Брацигово и Равногор (около село Розово)
два завоя преди кръста на Равногор


пешеходната алея между площада и строителния техникум

горе от кръста
паркинга между пощата и кметството...


Върна ме в детството ми, благодаря!!!
  • 2


#252555 Провиснал таван

Публикувано от tito_040477 на 30 октомври 2011 - 14:28

Започваш първо с тапицерията на А, B и C колонките.

За да преманеш тапицерията от задната колона, сваляш задната седалка и измъкваш кората.

Издърпваш огледалото за обратно виждане, развиваш дръжките на тавана, махаш сенниците.

Откачваш итериорните светлини от таваа и махаш уплътенията на вратите.

Сега тавана се държи само в задната си част при задното стъкло - захванат е с двойнолепеща лента от плат (не знам как се казва точно на български - навремето имаше такива маратонки, които се залепяха така отгоре вместо връзки) и се държи допълнително на алуминиеви релси.

Леко дърпаш тавана в задната му част надолу, пъхаш ръка и се опитваш да отлепиш лепенките, които между другото държат доста здраво.

След като успееш да разлепиш лепенките започваш бавно и внимателно да избутваш тавана напред към предното стъкло докато не падне от собствената си тежест.

За да изкараш тавана от колата трябва да бутнеш предните седалки максимално напред и да свалиш облегалките максимлно назад, така че да стане като легло.

Накрая леко свиваш тавана и го издърпваш през една от задните врати.

Късмет с начинанието и си свари малко чай за успокояване на нерви ;)
  • 2


#227131 Новият SLK

Публикувано от tito_040477 на 11 април 2011 - 22:46

Автомобилчето на живо изглежда доста по-внушително отколкото на снимки!

Ето малко от телефона:
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


A тук може да се види приликата в интериора между СЛС и СЛК

SLS
Публикувано изображение

SLK
Публикувано изображение
  • 1


#207025 Първа среща - Mercedes-Benz SLS AMG

Публикувано от tito_040477 на 14 юни 2010 - 22:25

Днес за пръв път видях този уникален автомобил на живо! Изглежда доста по-внушително от колкото на снимки, а звука е просто уникален!

Ето и малко снимки (от телефона - през седмицата ще направя хубави с апарат)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 1


#19204 Колко ни харчат Мерцедесите

Публикувано от tito_040477 на 07 октомври 2006 - 10:03

Служебната Е 220 CDI Сlassic Автоматик (2002, 390.000км)
- градско 8- 8,5 (независимо от това дали се кара спокойно или на кикдаун), --- магистрала 6- 6,5 (СТРАШНО МНОГО зависи дали се кара на темпомат или с натисната газ), без темпомат литър отгоре

Другата служебна - C 220 CDI Elegance Автоматик (2000, 340.000 км)
- градско 9 - 10 - много зависи от стила на каране
- магистрала 7 - 7,5, без значение с темпомат или не

И двете коли не се карат междуградско, 90% в града и останалото САМО магистрала. Е- класата върви слабо до нормално, но без да се превръщаш в спънка за останалите шофьори. Ц- класата върви като разпрана, аз лично на спорт модус на всеки светофар като съм сам наказвам ГТИ, ГСИ и ко. (за съжаление оставяйки непрогледна черна мъгла зад себе си, което ме кара да мисля, че колата има чип)

Форд Фокус C-MAX TDCi Trend (05. 2005, 19500 км)
- Градско между 6 и 6,5л нафта (нормално каране)
- Извънградско 4- макс 5 литра до 150 км/ч

Градско леко спъната заради доста голямата турбо дупка, често нервеща на светофари, където е нужно по- рязко потегляне и по- динамично каране. На магистрала полудява - в турбо режим почти константно ускорение до към 160-170км/ч, към 190 скоростта значително почва да се усеща, вятъра доста почва да шуми, колата става нестабилна. Аз по принцип не съм от бързите шофьори - доста спокойно и умерено карам, страх ме е от високи скорости, затова може би стойностите да не са показателни.
  • 1