- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: valdemar
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 118
- Разглеждан: 2826
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
S203 M271 C180K
15
Good
Инструменти
Приятели
valdemar не е добавил приятели
Последни посетители
#448786 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Публикувано от valdemar на 02 септември 2024 - 11:38
Не натиска спирачките, а сменя на скорост надолу. Идеята е да подържа, дори и на пускане, скоростта която е зададена и реално пести спирачки по този начин.
Не мисля че може да се коригира.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Не мисля че може да се коригира.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#444807 Активиране на екстри
Публикувано от valdemar на 05 октомври 2022 - 13:48
Ако си в София пиши на лс да ти помогна, ще стане за 20 мин
- 1
#442029 Ремонтна програма за w212
Публикувано от valdemar на 22 май 2022 - 13:49
WIS за сервизни инструкции, XENTRY/DAS за четене и писане по модулите
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
- 1
#440968 Скърцане от ляво
Публикувано от valdemar на 04 май 2022 - 12:58
Проблема е открит и отстранен.
Свирукането идваше от A2710181282 горен маркуч за PCV, според мен е сменен с менте и започна да се смачква от вакуума и от там идваше едно ужасно свиркане.
Сложих нов Vaico и заспа.
Ето проблема
https://youtube.com/...4?feature=share
Звучи като ремък или ролка ама не е.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Свирукането идваше от A2710181282 горен маркуч за PCV, според мен е сменен с менте и започна да се смачква от вакуума и от там идваше едно ужасно свиркане.
Сложих нов Vaico и заспа.
Ето проблема
https://youtube.com/...4?feature=share
Звучи като ремък или ролка ама не е.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
- 2
#438729 Слаби места на W204
Публикувано от valdemar на 15 декември 2021 - 16:33
M271 с компресор?
Гледаш отпред на двигателя има два магнита( camshaft magnets) ако има масло им сваляш Мин 500лв частите са 350лв, може да има масло по кабелите към компютъра и горната ламбда. Магнитите се сменят за 30 Мин , лесна работа.
https://youtu.be/2jQHu0zbGos
Верига да се види на Xentry/DAS, показва правилно. Иначе трябва да се свали капака на клапаните.
Задължително да е студена, лед студена, като я гледаш и трябва да запали равно без спадане на оборотите, иначе може да има мръсен инжектор или тръгнал катализатор, слагаш добавка за инжекторите и се оправя, но сваляш от цената.
https://youtu.be/tlPKi7ngu5Y
Това е моята с проблемното палене, само като е студено, като затопли е добре.
Всичко да се провери което работи с ток, електрониката е ок, но модулите са си цифра. При Мерцедес няма просто "бушона нещо там"
Нещо което няма как да се провери е картената вентилация, сигурно е тръгнала, частите са 85 лв ама трябва да се свали компресора за да се смени, мъка.
Може да пробваш лесен тест, слагаш капачката на маслото, слагаш гумена ръкавица на дупката и даваш газ, ако ръкавицата се надуе лошо, ако я глътне добре.
Иначе агрегата е супер, върви мазно и тегли като дизел. Градско на газ 12,5 , извънградско съм стигал до 8,5 на колонка 120км/ч средна скорост.
Автомата да няма течове и да сменя мазно и спокойно както при ускорение, ката и при спиране.
Всичко това е за С180 компресор, ако е турбо не знам да допълнят колегите.
Дано е твоята и да е запазена и ще ѝ се кефиш много, стискам палци.
Поздрави
Влад
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Гледаш отпред на двигателя има два магнита( camshaft magnets) ако има масло им сваляш Мин 500лв частите са 350лв, може да има масло по кабелите към компютъра и горната ламбда. Магнитите се сменят за 30 Мин , лесна работа.
https://youtu.be/2jQHu0zbGos
Верига да се види на Xentry/DAS, показва правилно. Иначе трябва да се свали капака на клапаните.
Задължително да е студена, лед студена, като я гледаш и трябва да запали равно без спадане на оборотите, иначе може да има мръсен инжектор или тръгнал катализатор, слагаш добавка за инжекторите и се оправя, но сваляш от цената.
https://youtu.be/tlPKi7ngu5Y
Това е моята с проблемното палене, само като е студено, като затопли е добре.
Всичко да се провери което работи с ток, електрониката е ок, но модулите са си цифра. При Мерцедес няма просто "бушона нещо там"
Нещо което няма как да се провери е картената вентилация, сигурно е тръгнала, частите са 85 лв ама трябва да се свали компресора за да се смени, мъка.
Може да пробваш лесен тест, слагаш капачката на маслото, слагаш гумена ръкавица на дупката и даваш газ, ако ръкавицата се надуе лошо, ако я глътне добре.
Иначе агрегата е супер, върви мазно и тегли като дизел. Градско на газ 12,5 , извънградско съм стигал до 8,5 на колонка 120км/ч средна скорост.
Автомата да няма течове и да сменя мазно и спокойно както при ускорение, ката и при спиране.
Всичко това е за С180 компресор, ако е турбо не знам да допълнят колегите.
Дано е твоята и да е запазена и ще ѝ се кефиш много, стискам палци.
Поздрави
Влад
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
- 1
#438541 M271 проблемно студено палене, решено ?!
Публикувано от valdemar на 30 ноември 2021 - 15:02
Ок и така да е катализатора да си отива, но защо тогава като е 10+ градуса и работи нормално? Катализатора от запушен и при 0 и при 10 градуса.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
- 1
#438108 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Публикувано от valdemar на 19 октомври 2021 - 10:09
Да добавя още една настройка която може да ви хареса. Тъй като Мерцедес са си смятали колите да се карат на айтобана а не в прашна София показват да се сменя маслото на 15к км, ок ама не е правилно за мен. Затова се прави корекция в модула на таблото и може да си променяте интервала на смяна.
IC -> Control Unit Adaptations -> settings-> ASSYST Settings
National Version factor
Там си пише как да си го коригирате.
- 3
#438082 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Публикувано от valdemar на 16 октомври 2021 - 18:03
Няма такива настройки за товара, евентуално може да има да махнеш предопрежденията. Търси в предният сам в developer data и там да знаеш немски.Здравейте, от скоро имам xentry pass thrue. Успях да си пусна някой благинки на w203 facelift, но искам да попитам има ли вариант да изключа следенето за изгорели крушки, за да мога да сложа лед на къси и халогени, или поне да променя параметъра за очаквана консумация по който смята крушката за изгоряла?
До тук се справих със светлина в завой, литри на резервоара, и изключен звуков сигнал за несложен колан.
П.С: Ще се радвам ако мога да бъда полезен за някое от нещата които вече съм направил.
Ако искаш лед трябва да са хубави с can за да не дава грешки, поне така си мисля.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
- 1
#436872 Любителска диагностика
Публикувано от valdemar на 06 юни 2021 - 08:51
Моята 203-ка е 25.12.2004 От 1вите facelift-ове е, ще пробвам да сложа по-стара версия на Xentry, пък дано се закачи.
Колега, моята е същата но компресор и си работи и с 2016 и 2020, чакам да се появи 2021 да пробвам пак.
Нещо версията ти не е свят, не би трябвало да те връща така.
- 1
#435841 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Публикувано от valdemar на 21 март 2021 - 09:31
Може ли да опишеш разликата в поведението на колата,смяната на скорости и пр.?
Доста често напоследък срещам хвалби за този режим,но нищо конкретно като описание.
Agility (бързина) има разлика от S, както S от C(W)
A>S>C
А Пак си спазва адаптацията ако не натискаш колата. Смяната на предавките и нагоре и надолу е по-бързо или рязско по мое усещане.
Не съм сигурен какво точно прави с кутията и как и влияе, не мисля че ще я счупи, но е възможно да я напъва малко повече, иначе няма как магически да почне да сменя по-различно.
- 1
#435837 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Публикувано от valdemar на 20 март 2021 - 18:08
Някой знае ли как се активира Agility Mode?
Гледах че се сменя един байт в кодировките на 14 или 1С, но във видеата ползваха Open Port и Ведиамо.
Има ли смисъл на 722.6 или е само за 722.9 и нагоре?
Аз съм с 5Gtronic и при мен работи добре и е доста различно от C/S. Да прави се в Videamo но трябва да имаш и една програмка или да си сметнеш сумите на 16тичния код иначе няма да е ок.
- 1
#434682 Любителска диагностика
Публикувано от valdemar на 14 януари 2021 - 18:38
Аз ползвам Openport 2.0(25лв от алито) и Xentry 2020 PassThrough + Vediamo за кодиране. Не съм имал проблем никога, но не съм и чел кола преди 2007 година. Предполагам, че стига да подържа OBD2(CAN) няма да има проблем да се свърже.
без проблеми се справя с W203 face и W211 преди файс.
Много адекватно работи и кодира всичко.
Имам готова виртуалка, ако някой иска, ЛС
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: valdemar
- Privacy Policy