Към съдържанието

  •  

Stefko_pz

Регистрация: 09 ное 2014
Офлайн Последно: 02 авг 2022 - 07:52:14
-----

#356009 CLK 320 W208 - гасне в движение

Публикувано от Stefko_pz на 17 ноември 2014 - 21:13

Здравейте отново,

Щастието ми продължи цели 2 дни след последния пост.

На 3-тия ден сутринта сядам, давак контакт .. изчаквам 3-4 секудни (навик от дизелите) и пробвам да запаля ... ама таратанци ... Мечо не ще да запали.

Стартера върти та се къса .. двигателят мъртвец .. бензин в резервоара - до горе.

Ядосах се .. качих се вкъщи обратно и потърсих бързо инфо в немски форум. Много колеги там в разни теми - обвиняват релето на помпата , което е до акумулатора.

Слязох с един мултицет .. и няколко секунди след това нещата ми се изясниха.

36 лв дадох за ново реле - уж оригинално. Нямах време и нерви да търся аналог.

Сега колата вече е патрон .. пали, не гасне и не тресе ..

 

За съжаление тук в региона .. дори и в Пловдив .. малко не ги разбират нещата голяма част от авто сервизите. Читави диагностици пак са кът .. и така .. не ми се коментира, щото сигурно

има и момчета, които разбират, но не мога да търся да обикалям и да сондирам мнения и опит.

 

Та това е .. старото реленце си спичаше .. тествах го после вкъщи.

 

Поздрави на всички .. до няколко дни ще Ви го представя Мечо .. към момента само положителни емоции


  • 3


#355663 CLK 320 W208 - гасне в движение

Публикувано от Stefko_pz на 10 ноември 2014 - 22:01

Здравейте отново,

Проблемът се оказа както споменахте във филтър регулатора.

Проверена бе отново цедката - чиста е.

По дебитомера няма отлагания - чист е .. въпреки, че това не е гаранция, че е работещ адекватно.

Дросела също е чист.

Колата след като се запали и е студена - държи малко над 1000 рпм .. не мога да определя точно и

около 20-на секунди след това пада под 1000. Леко загряла - по преценка е около 600 рпм.

Няма клатене на обороти, няма претрисания, моторът работи много тихо и уравновесено.

 

Поздрави и големи благодарности на всички .. страхотни сте :D


  • 2