Здравейте отново,
Щастието ми продължи цели 2 дни след последния пост.
На 3-тия ден сутринта сядам, давак контакт .. изчаквам 3-4 секудни (навик от дизелите) и пробвам да запаля ... ама таратанци ... Мечо не ще да запали.
Стартера върти та се къса .. двигателят мъртвец .. бензин в резервоара - до горе.
Ядосах се .. качих се вкъщи обратно и потърсих бързо инфо в немски форум. Много колеги там в разни теми - обвиняват релето на помпата , което е до акумулатора.
Слязох с един мултицет .. и няколко секунди след това нещата ми се изясниха.
36 лв дадох за ново реле - уж оригинално. Нямах време и нерви да търся аналог.
Сега колата вече е патрон .. пали, не гасне и не тресе ..
За съжаление тук в региона .. дори и в Пловдив .. малко не ги разбират нещата голяма част от авто сервизите. Читави диагностици пак са кът .. и така .. не ми се коментира, щото сигурно
има и момчета, които разбират, но не мога да търся да обикалям и да сондирам мнения и опит.
Та това е .. старото реленце си спичаше .. тествах го после вкъщи.
Поздрави на всички .. до няколко дни ще Ви го представя Мечо .. към момента само положителни емоции