Към съдържанието

  •  

h_kirov

Регистрация: 26 май 2014
Офлайн Последно: 05 яну 2020 - 12:00:59
-----

Моите теми

Редови дизелов двигател W220 197hp

07 май 2019 - 15:02

Здравейте,
 
Дойде време да сменям знаменитата 124-ка. Двигател, скоростна кутия и ходова част са супер, но всички пластмасови елементни, щипки, кори, уплътнения и т.н. са в трагично състояние. А и ръждата се показва. Та първо гледах разни японски автомобили на по 5-6-7-8 години, но не ми харесват като цяло. 
За това се ориентирах към Е класа W211. От четеното из форума и разговорите с хора съм останал с впечатлението, че преди фейслифта проблемите са свързани със SBC (+ детски болести по електрониката). След фейлифта пък проблема е скоростната кутия (7G tronic) както и 2.2 дизеловия 170 коня OM646 (простете ако бъркам). 
След това разглеждах за C класите W204 - тук отново стигнах до извода, че проблема е с масовия дизелов двигател, който изкарва по около 300 хиляди километра. Като цяло и не ми се иска да взимам C класа, просто искам да е по-голяма колата.
 
И така взех да хвърлям по едно око на W220-ките. Първоначалното ми мнение съвпада с широко разпространеното такова - тези модели масово са яко избушени от каране и не се намират читави екземпляри. И все пак ако успея да намеря някой запаен, на около 250 хиляди километра, от северна Италия и на прилична цена имам няколко въпроса:
- преди фейслифта има един 6 цилиндров редови дизел - 197 коня - не намерих много из търсачката, та моля за мнение
- относно останлите V образни дизели - от едно време знам, че събират масло на дъното и като цяло са капризни - редовия 6 цилиндров не е ли по-безпроблемен като цяло
- за окачването и възглавниците ми е ясно, че гърмят като пуканки, но поразучих, че ги правят за около 3-400лв и дават по 1 година гаранция - вярно ли е?
- очаквания годишен пробег е около 30-35 хиляди километра (основно магистрали) - при това положение 3000лв на година дали ще стигат за обслужване + ремонти? Ясно ми е, че много зависи от цената на труда и дали си взимам частите от ebay, но горе-долу някакси ако може да ме ориентирате за обслужването поне колко излиза. Просто дали тази цифра е от друга вселена или е в тази галактика.
- от разговори със собственици на w220 и w211 съм останал с впечатлението, че основната разлика между поддръжката на двете е окачването. W211 също има една торба електроника и "екстри" за поддръжка - също като W220. - има ли нещо вярно?
 
Благодря!