Според мен всичко е ОК.Периодически частиците се изгарят във филтъра използвайки масло от двигателя.Важно е да не го гасиш като пуши.Развива се висока температура и понякога може да ти направи проблем изгорял датчик-влиза в авариен режим(светва двигателчето) , но просто става по-спънат.Имах такъв случай с мой Спринтер 316 - 2011,
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Калоян Желязков
Профил информация
- Група: Замразено членство
- Мнения: 20
- Разглеждан: 2848
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 56 годишен/шна
- Рожден ден: Май 8, 1968
-
Пол
Мъж
-
Град
Бургас
-
Интереси
Formula 1
Други данни
-
Автомобил
ML 270 CDI
E 290 TURBODIESEL
SPRINTER 316 CDI BlueEFFICIENCY
Информация за контакти
- Telenor 0893 466 300
11
Good
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Проблем с мерцедес спринтер 313 208g
21 юни 2017 - 21:08
В тема:Дизел от лукойл,омв,ромпетрол или еко?
21 юни 2017 - 20:53
От 6 години сипвам само от Ромпетрол - никакви ядове.Преди това зимно време заредих зимният дизел на ОМВ.Сутринта запалих на третия път...
No comment.
Сега зареждам от shell V-power diesel - гори 1/100 по-малко и по-малко пуши като го настъпя.
Понеже съм от Бургас и имам поглед от Лукойл бих казал следното.Те гарантират горивата в техните собствени бензиностанции.
А има мноого франчайзингови....
В тема:Анкета Коледно парти 2016
23 ноември 2016 - 09:08
Твърдо хижата.Нека да е малко по-различно.Ресторанти навсякъде...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Калоян Желязков
- Privacy Policy