От опит знам че в Китай производствената среда е необятна. Китай не е синоним на лошо качество! В БГ витае едно такова настроение за което са виновни нашите търговци, които внасят най-лошото качество и ни го продават за ЕКСТРА. В Китай могат да произведат един и същи елемент така че той да струва 1$ или 100$. Съответно да се разпадне след 2 дни или да те надживее!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: djasibasi
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 9
- Разглеждан: 1648
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 50 годишен/шна
- Рожден ден: Октомвpи 15, 1974
-
Пол
Мъж
-
Град
Варна
Други данни
-
Автомобил
Mercedes А 170 CDI
#263858 Китайски мерцедеси...
Публикувано от djasibasi на 18 януари 2012 - 09:51
#263429 Странен проблем с двигателя
Публикувано от djasibasi на 15 януари 2012 - 15:56
Да, клапата трябва да се почиства периодично. Пропанбутана се прави от петролни отпадъци. Винаги има нагар. Всичко зависи от въздушния филтър. Сместа на въздух - газ е различна от тази въздух - бензин. При по-интелигентните газови системи има комп. и пакет от датчици които следят стойности замервайки октана на горивната смес. Дозират точното количество въздух за правилно горене при смяна на горивото. При мен,както и при теб (доколкото разбирам) няма такива, затова трябва ние да се грижим. Това е част от поддръжката, нищо специално!
- 3
#263405 Странен проблем с двигателя
Публикувано от djasibasi на 15 януари 2012 - 12:35
Извинявам се! Ще опитам да поясна: Имам предвид гумички на клапаните! Ако са за смяна ще ти гори масло и ще ти цапа свещите. Съответно изгарянето се влошава и при студен двигател мени оборотите или прекъсва цилиндър. Прегледай всички кабелчета на инсталацията за двигателя. Ако има втвърдени,изгорели или оголени значи са за смяна. Почисти старателно цялата система за въздух и сменяй редовно въздушния филтър. (Много е важен за двигатели работещи на газ)
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: djasibasi
- Privacy Policy