Към съдържанието

  •  

Chestit0

Регистрация: 20 авг 2011
Офлайн Последно: 18 юни 2014 - 12:38:03
-----

#309800 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Chestit0 на 26 януари 2013 - 10:01

Извинявай, но не мога да се съглася с теб.
Разликата между 320 и 430 е 61к.с. и 90Нм, ако е трудно да усетиш разликата не знам. Второ от 0 до 100 км/ч. по каталог са съответно 7.4с и 6.3с., което е разлика секунда и една десета. А една секунда до 100км/ч. е много изразена в метри ;)/>/>/> От място когато 430 направи 100км/ч. 320 ще е с едно 15 метра назад, което си е един тир. Нагоре когато продължат да ускоряват и 320 достигне 100км/ч. разликата хич няма да стане по-малка.
На 402 метра 320 дава висока 14-ка/ниска 15-ка, а 430 от средна до ниска 14-ка, което пак е много.
Не че имат значение сухите цифри, но да кажеш че разлика между 320 и 430 не се усеща, било то само до 100км/ч. според мен не е вярно. Просто 430 върви доста повече от 320.
Друг въпрос е, че в България тези времена са непостижими, защото сцеплението по пътищата ни е много близо до 0, дори на скоро асфалтираните пътища.
Е да подръжката ще бъде по-солена, веднъж на 10хил. километра имаш няколко литра масло в повече (не знам колко точно). Ще имаш няколко свещи повече, които ги сменяш веднъж. Зимата няма да словиш 16-ки зимни, а ще караш със 17-ки. Данъка не е кой-знае колко по голям.

Според мен са само митове това как 320 и 430 вървели почти еднакво и как разликата в подръжката била много голяма, измислени от хората които карат 320
Да не се убидят всички които карат 320, но нека гледаме по-реално - за всеки влак си има пътници.

Ти сам го каза .. сцепление на пътя 0 ... аз не твърдя че 320 и 430 са рамо до рамо до 100 но разликата не е толкова голяма ... карал съм и 500 тка от w209 до 130 км/ч триъгалника не гасне и колата въобще не дава 100% от себе си това исках да кажа ... разхода е 1.5 литра в повече за 430 но ми е смешно като започне да се обсъжда точно разхода ... като иска човек V мотор не може да се обсъжда колко харчи :)
Тъйкато обичам да проверявам разни твърдения а и явно имам свободно врвме се позаиграх :) Ако приемем че ускоренитето и на 430 и на 320 е линейно то ускорението на 430 е 4.4 м/сек , а на 320 е 3.75 м/сек. Следователно при ускорение от 0 - 100 за 6.3 сек 430 ще измине 174.64 м, а за същото време 320 ще измине 148.94 м което си е 25.7 м разлика така че мисля даже ни пожали от към метри :) Всеки сам трябва обаче да прецени какво и колко и защо :) Факт е че 430 е с по-големи разходи за потдръжка но това дали е много голяма разликата от 320 зависи от месечните приходи на човек, но сам каза че зимни гуми минимум 17" да не задълбавиме в другите разлики в цените ( явно аз съм човек който обича да е в златната среда ) :) И пак искам да подчертая 430 разкрива истинските си възможности след 100-120 км/ч не преди това !!! :)

230K го дават 7.5 ;) (може би да е толко малка разликата защото да е за ръчка) Компресора според мене е универсалния боец. Когато се кара леко дава съвсем малко повече от атмосферка, а когато ти трябва сила си го настъпваш и върви. Освен тва ще е по лек от V6, а 25коня не са кой-знае кво и сигурно и с чип се докарват на 230. Колата с принудителното пълнене е истината, особено когато е от тия, които не се чупят.

тези 7.5 пък от къде ги измисли :) за проверка ... http://www.autoevolu...kompressor.html ускорението е същото като при по старите 200К :)
  • 3


#309656 CLK 430 V8 W208

Публикувано от Chestit0 на 24 януари 2013 - 23:14

Реших и аз да изразя моето мнение ... Моят е 320 разход 5/100 съм му докарвал само на спускане от Витоша към София ... Тази година помня цифричките обаче от пътуването към морето ... на отиване гоних един приятел и на 224 км от София го настигнах ... каране между 150 - 160 км/ч до Царево карането беше със средна скорост 110 - 120 км/ч ... разхода беше 8.2 л/100км ... на връщане ( детето беше болно и много зле ) скорост от 180 - 200 км/ч до София ( естествено където е възможно ) ... разход 9.4 л/100км. Градско колата си ми харчи 15 .. аз не натискам леко газта и се наслаждавам на удоволствието да го покарам прди и след работа. Толкоз относно разхода ... но някой по нагоре се опита да сравни 320 с 230 .... това е леко срамно та чак се обидих ... имам колеги ( голяма фирма се ) с 200 , 200к, 230к ... и аз с 320 ... 4 цилиндровите могат само да мечтаят да изригват и да имат силата на V6 ... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм :))))
  • 4


#267437 Караме по магистралите вече със 140 км/ч

Публикувано от Chestit0 на 07 февруари 2012 - 21:41

Аз успях да се окопая два пъти :) Първия път на Боровец заедно с Лендкрусер и Ауди Куатро което не можа да мине от там дето аз минах :) Втория път на преспите пред блока ни ... е не можах да смажа заледените коловози :) така каго гледам само аз и жената с нейната А класа си спираме пред блока другите коли изчезнаха някак си хахахах ... Днес на паркинга в работата слезнахме да бутнем няколко Бавареца като единия беше новата петица ... а 3 те ЦЛК-та се изнесохме с гордо вдигнати емблеми и светкащи триъгълници хехехех
  • 1