Ти сам го каза .. сцепление на пътя 0 ... аз не твърдя че 320 и 430 са рамо до рамо до 100 но разликата не е толкова голяма ... карал съм и 500 тка от w209 до 130 км/ч триъгалника не гасне и колата въобще не дава 100% от себе си това исках да кажа ... разхода е 1.5 литра в повече за 430 но ми е смешно като започне да се обсъжда точно разхода ... като иска човек V мотор не може да се обсъжда колко харчиИзвинявай, но не мога да се съглася с теб.
Разликата между 320 и 430 е 61к.с. и 90Нм, ако е трудно да усетиш разликата не знам. Второ от 0 до 100 км/ч. по каталог са съответно 7.4с и 6.3с., което е разлика секунда и една десета. А една секунда до 100км/ч. е много изразена в метри ;)/>/>/> От място когато 430 направи 100км/ч. 320 ще е с едно 15 метра назад, което си е един тир. Нагоре когато продължат да ускоряват и 320 достигне 100км/ч. разликата хич няма да стане по-малка.
На 402 метра 320 дава висока 14-ка/ниска 15-ка, а 430 от средна до ниска 14-ка, което пак е много.
Не че имат значение сухите цифри, но да кажеш че разлика между 320 и 430 не се усеща, било то само до 100км/ч. според мен не е вярно. Просто 430 върви доста повече от 320.
Друг въпрос е, че в България тези времена са непостижими, защото сцеплението по пътищата ни е много близо до 0, дори на скоро асфалтираните пътища.
Е да подръжката ще бъде по-солена, веднъж на 10хил. километра имаш няколко литра масло в повече (не знам колко точно). Ще имаш няколко свещи повече, които ги сменяш веднъж. Зимата няма да словиш 16-ки зимни, а ще караш със 17-ки. Данъка не е кой-знае колко по голям.
Според мен са само митове това как 320 и 430 вървели почти еднакво и как разликата в подръжката била много голяма, измислени от хората които карат 320
Да не се убидят всички които карат 320, но нека гледаме по-реално - за всеки влак си има пътници.
Тъйкато обичам да проверявам разни твърдения а и явно имам свободно врвме се позаиграх Ако приемем че ускоренитето и на 430 и на 320 е линейно то ускорението на 430 е 4.4 м/сек , а на 320 е 3.75 м/сек. Следователно при ускорение от 0 - 100 за 6.3 сек 430 ще измине 174.64 м, а за същото време 320 ще измине 148.94 м което си е 25.7 м разлика така че мисля даже ни пожали от към метри Всеки сам трябва обаче да прецени какво и колко и защо Факт е че 430 е с по-големи разходи за потдръжка но това дали е много голяма разликата от 320 зависи от месечните приходи на човек, но сам каза че зимни гуми минимум 17" да не задълбавиме в другите разлики в цените ( явно аз съм човек който обича да е в златната среда ) И пак искам да подчертая 430 разкрива истинските си възможности след 100-120 км/ч не преди това !!!
тези 7.5 пък от къде ги измисли за проверка ... http://www.autoevolu...kompressor.html ускорението е същото като при по старите 200К230K го дават 7.5 (може би да е толко малка разликата защото да е за ръчка) Компресора според мене е универсалния боец. Когато се кара леко дава съвсем малко повече от атмосферка, а когато ти трябва сила си го настъпваш и върви. Освен тва ще е по лек от V6, а 25коня не са кой-знае кво и сигурно и с чип се докарват на 230. Колата с принудителното пълнене е истината, особено когато е от тия, които не се чупят.