Към съдържанието

  •  

rado_penev

Регистрация: 26 апр 2010
Офлайн Последно: 13 мар 2024 - 09:17:55
-----

#410283 Добавяне на няколко екстри към W208 фейслифт

Публикувано от rado_penev на 11 юли 2018 - 16:33

Ето инфо за retrofit на Command 2.0: http://www.mercupgra...-article-1.html

Ако Command-а е от W163 - то той задължително има D2B и ще тръгне с този усилвател (правих нещо подобно на моя МЛ, с разликата, че на мен ли липсваха само Command-а и changer-a).

 Връзката между усилвателя и Command е по D2B, та ще трябва да си закупиш и оптичния кабел. Кабела го има в Германия, трябва да чакаш, или да го вземеш от БГ от кола на части/морга.

 Като цяло е спорно дали си заслужава, аз сложих Command понеже имах дупка за него и ми трябваше само той и кабел. При теб става по-сложно, а и с текущите ти говорители няма да звучи като оригиналната система. По-добре си дай парите за читавa 2DIN мултимедия. Ще може да си вържеш и камера към нея.


  • 1


#405404 Загряване при LOW RANGE

Публикувано от rado_penev на 28 февруари 2018 - 12:46

Low Range при W163 превключва раздатката в режим 2:1 - т.е. увеличава въртящия момент за сметка на скоростта. Няма никакъв смисъл да се използва при сняг - даже е противопоказно.

 Използва се ако се изкачва път с голяма денивелация (много стръмен път) или се дърпа нещо тежко или при разни маневри извън асфалтовия път. То си и пише в упътването - да не се вдига повече от 30-40км/ч при този режим.

 Та - нормално е колега Силвестър да са високи оборотите на двигателя и да вдига температурата при продължително каране с по-високи от описаните скорости. Не го включвай - МЛ-а си драпа без проблеми на сняг.


  • 2


#393467 Казанче за течност за чистачки ML400 W163

Публикувано от rado_penev на 19 юни 2017 - 10:06

Безумно скъпи са тези казанчета. Лошото е, че ги има само оригинални и пак са от кофти пластмаса.

Казанчето на фейслифта е по-голямо - 7 литра и за да се свали трябва да се свали фара и да се откачи кутията на бушоните. Ако нямаш чистачки на фаровете си поръчай и тапа за помпата на чистачките - понеже новия модел казанче е само един вариант и се предлага само с дупка за помпа, вече я няма версията за без.

Казанчето преди фейслифта е 5 литра и се вади доста по-лесно.


  • 1


#385603 Търси се апартамент в София

Публикувано от rado_penev на 25 януари 2017 - 09:25

За този ЧСИ имам неприятни отзиви от мой много добър приятел брокер.
Ако е от ЧСИ може да се окаже, че не може да си влезеш в апартамента скоро време заради пожизнени права на някой роднина, отмъстителен собственик и тн.
  • 1


#385290 Предстои ми да стана собственик за първи път на w210. Най-красивата кола на с...

Публикувано от rado_penev на 18 януари 2017 - 12:49

 Наистина се замисли за 4matic, особено ако улиците където живееш са с по-голям наклон. Там, където си минавал с предното при изкачване със задното поне 4-5 дни в годината ще имаш проблеми.

 Покарай и автомат - автомата на колата, която си избрал е с 722.6 и там поведението на кутията е много по-различно от старите автомати на Мерцедес.

 И щом си се решил на CDI задължително я прочетете със Стар за корекциите на дюзите(макар, че не е 100% метод за тест) и огледай под декоративния капак дали е чисто около леглото на дюзите. Ако е автомат също Стар - може да се видят адаптациите на кутията и да се разбере ще я бъде ли.


  • 1


#384959 От отворен към шпер диференциал

Публикувано от rado_penev на 09 януари 2017 - 15:39

Aко намериш ASD диф от 124-ка твоя мотор ръчни скорости или от W201 2.5 16V сменяш само полуоските.

Ако намериш LSD диф от W201 2.3 16V сменяш само капака и чашките на дифа с тези от 124-ката.


  • 1


#378978 Гараж или паркинг

Публикувано от rado_penev на 19 септември 2016 - 11:03

Аз плащах 100 лв за гараж като живеех в твоя район и то за 124-ката. Вярно, беше подземен и двоен, но пък тогава имах само една кола :)

За 70 лв няма какво да го мислиш. Един удар по броня или врата на паркинга ще ти струва повече за оправяне от месечната такса за гараж.

Освен това не мислиш къде да паркираш, можеш да си държиш и други чаркове и зимнина в гаража.


  • 1


#378654 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от rado_penev на 14 септември 2016 - 17:14

И за мен 4x4 е много по-добре от задно. Харесва ми да се плъзгам настрани, но ако реша да карам по-бързо на мокро е по-тегаво отколкото на кола 4х4. Странно ми е защо големите AMG модели ги правят само със задно - S65 AMG например няма 4MATIC вариант. За мен всяка кола над 250 коня трябва да има вариант 4x4.


  • 1


#375107 Проблем с цлк 200 комресор

Публикувано от rado_penev на 22 юни 2016 - 11:27

Газовото самоадаптивно ли е? Ако не е - възможно е настройките на газ да са много различни от тези на бензин и това да шашка компа като караш на бензин.

Също така е възможно да имаш проблем в кабели/бобини/лули/свещи - на газ тези проблеми са още по-отчетливи спрямо бензин.


  • 1


#368888 Масло за скоросна кутия и дифиренцяиал

Публикувано от rado_penev на 09 декември 2015 - 16:09

За маслото на дифа на тази 203-ка спокойно може да ползваш онзи Фукс, към който съм дал линк. Аз имам почти същата - C220CDI CL203 105KW и я карам с него без проблеми.

Само го купи от доверено място - аз си го поръчах от Германия, официален вносител в БГ има и са доста известна фирма.

 

Ето линк за спецификации на масла в зависимост от агрегата - https://bevo.mercede...n/231.1_en.html

На 200CE-то на колегата Steev излезе номер на кутия 717.4, но маслата за нея варират спрямо пълния номер на трансмисията - от 7 340 241 са по спецификация 235.10, до 7 340 240 са 236.2.


  • 2


#365792 Как се сменява преден прозорец/машинка на w124 coupe?

Публикувано от rado_penev на 24 август 2015 - 22:40

Ето за седан, предполагам, че за купетата е подобно. http://www.mbclub.co...oon-estate.html

Аз ще правя същото и на моята кола скоро време. Проблема обикновено е в износени зъби на стъклоповдигача. Сваля се, наваря се нов метал и после се обработва с флекса или дремел за да добие оригиналната форма. Мене ме мързеше и купих повдигач с вече направена тази процедура от колега :) 


  • 1


#352442 Смяна на диференциал на Е200

Публикувано от rado_penev на 08 август 2014 - 18:45

Внимавай с датчика на АБС-а. Развива се осигурителния му болт и се вади без да се клати, защото е дълъг и стената му е тънка - лесно може да го огънеш.
Онова на него не е букса - т.е. не се разкача. Датчика си върви с кабела до купето покрай задната седалка.
  • 1


#348276 нова меца-s420-w140 "лилавата"

Публикувано от rado_penev на 29 април 2014 - 14:23

Изпарител винаги нов! Не рискувай като мен с втора ръка - взех перфектен втора ръка, и изпусна още същия месец!

Препоръчвам марка Behr-Hella - имат ги в D&N и АутоПлюс. По-скъп е, понякога е x2, но поне знаеш, че няма да го мислиш идните 5-6 години. Същото важи и за кондензера.

И в никакъв случай не ходи в Шен Компания - взимат тънко, уж много внимават и разбират, а всъщност са пълни мърлячи. Бяха при прискрипали един сноп кабели - цяло чудо е, че не замина някое реле и че не се запали таблото.


  • 1


#319776 Е класа- 124 или 210?

Публикувано от rado_penev на 29 април 2013 - 22:16

Аз бих погледнал и двете коли отдолу - но на канал или подемник. Ако 124-ката няма ръжди и кабелите й са ок, т.е. сменени/изолоирани - бих взел нея измежду двете. Инак бих търсил 124 с пълен ел пакет, блокаж и по-голям двигател.

 Колкото до цената - моето купе го взех под 5000лв преди 3 години - вече мина 10000 лв.


  • 1


#306410 Маркуч за маслените изпарения към въздушния филтър

Публикувано от rado_penev на 28 декември 2012 - 18:05

Привет,
такива чаркове има само в Балкан Стар и Ивайджет.
И моя се скъса, взех го за 16 лв от БС.
  • 1