Към съдържанието

  •  

Владими

Регистрация: 03 фев 2010
Офлайн Последно: 26 ное 2017 - 18:30:41
-----

Моите теми

Проблем ли е, или аз съм се побъркал?

20 юни 2017 - 20:11

Здравейте колеги. Дойде момента в който и аз се сблъсквам с проблеми(за съжаление) по моята 124-ка след 9 години, която е с М102 122 к.с. двигател на газ 1992 година. Е имало е някои ремонтчета от време на време, но нищо фрапиращо.
Колата винаги се пали на бензин докато загрее, след което се превключва на газ(обикновена газова).
Сега - преди 3 седмици някъде свалих капака на клапаните за смяна на гарнитурата понеже пропускаше, боядисах го само външно, както и капака на въздушния филтър. Смених също така и маслото с Repsol 10W40 като до тогава колата е карана само с 15W40 но не Repsol.

След тези процедури по капаците и разните пипания около тях, МОЖЕ БИ и инжекцията (се промени паленето на бензин - до тогава винаги палеше от раз за част от секундата, а след тези пипания около капаците пали със съвсееем малко повечко въртене. Някой знае ли от какво може да е станало?

 

Другия проблем за който искам да попитам и е НАЙ-важен(не знам дали и аз съм си го втълпил или ме гони параноята), че след смяната на маслото са изминати не повече от 50 км до момента, и се притеснявам, че като отворя капачката на маслото ми има мирис на бензин(както по капачката, така и като се приближа до гърловината на капака на клапаните). Това не знам колко е нормално понеже не разбирам много, и дали има нещо общо с гореспоменатите неща правени по колата.
Дали като е карана толкова години с 15W40 и сега е с 10W40 което е по-рядко и е станало това нещо?

Дали като е пипано около въздушния филтър нещо се е разцентровало?Даже съм внимавал много да не пипам около инжекцията...

Нивото на маслото си е на същото ниво от както съм го сипал, съвсем леко си промени цвета, не е точно като от бутилката.

Малко в повече писах, но от 2 дни се пробвам да намеря информация за точно моят въпрос, и съм се побъркал...нищо конкретно няма за моят "проблем"...