Българската народо психология е сложна и миризлива тема. Аз бих си го махнал по ред причини.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Skull
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 157
- Разглеждан: 4609
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
4
Neutral
Инструменти
Приятели
Skull не е добавил приятели
Последни посетители
#234074 Знак за млад шофьор
Публикувано от Skull на 19 юни 2011 - 22:00
#228459 Най-добрите летни гуми
Публикувано от Skull на 25 април 2011 - 19:03
Независимо от марката, лятната гума е хубаво да се помпа с азот
- първата абсолютна простотия. Азота се слага на съзтезателни автомобили - да, обаче незнам дали сте забелязали преди съзтезание гумите седят в едни обвивки, а именно тези гуми се държат първо изкуствено в някаква температура, която после се подържа по време на състезанието. Вие на вашия автомобил да сложите азот е пълна глупсот и грешка. Зашо ? Ами :
- да кажеме авмоболила заводстко е сложен най-примерно 2.3 на 2.2. Карате си градско с 60-70 на 2.3 и сте ок. Ма стъпвате на магистралата и качвате на 150-160.. и от топлината и загряването гумите ви стават на 2.5 на 2.4 и сте си екстра. Колата стабилна на високата скорост всичко ток и жица. С азота си киснете на 2.3 и се люлеете като пиян циганин. АКо искате си слагайте азот ..и ходете си го допомпвайте преди всяко патуване и псоле си го изпускайте. Въпрос на личен избор...
Азота е абсолютна ненужна изгъзица и незнам защо го пробутват на хората и ги лъжат колко било по-добре.. по добре ма не...
Идеята е, че тя трябва да има добри показатели и на сухо, и на мокро, да не се износва бързо и да не влияе отрицателно на разхода на гориво
-Втората колосална простотия. Гумата не трябвала да се износва бързо.. ми земете си видинки ..вижте на ладите са на по 20+ годинки и грайфера не е мръднал... гумите по всички държави с остановени закони и правила се карат по 2 сезона... и грайфера да не мръднал се изфърлят (и идват обикновенно в България и някои им се радва и си мисли ,1е е на далавера гуми с много грайфер и на малко пари)... хубавите гуми се износват нормално...няма бързо и бавно износване.. или се износват нормално или са 3-то разрядно боклуци които бързо се опичат и си остават вечно млади.
-Третата колосална простотия - занимават хората и им наслагват че гумата влияе на разхода на горивото... повярвайте ми шарката влияе ..толкова ,че да пиете едно кафе от 20ст. веднъж на месец зарад разход спестен от гумите
Много важни са т.нар. “шарка” на гумата и “каналите”. ........ Точно поради тази причина напоследък се налага и V-образната шарка
-4 простотия - V образните шарки са доста остарял концепт... в моемнта се залага на несиметричните шарки и посоковите гуми.
петнайсетте модела гуми са изпробвани върху автомобил Skoda Oktavia
-5 простотия - никога като се изпробват гуми ..не трябва да се прави на един автомобил. За тестване се взимат 4-5 автомобила с различен клас и тегло. Аз сами съм доказателство на тази теза защото съм имал удоволствито да карам един и същ модел гуми на мерцедеса ми и на ситроена ми ..и поведението и спирането е доста различно на 2-та автомобила. Ако ги карах само на мерцедеса не бих ги препоръчал на никой ..а на ситроена бих казал да си ги зимат хората най-смело..
Съгласен съм с това ,че е препоръчително да се кара с 2 комплекта гуми -летни/зимни. Съгласен съм с това, че като се купува гума е добре да се гледа дота, въпреки ,че напоследък толкова го вглабиха на хората ,че гума на 6-7 месеца им се вижда стара , което е епохална глупст отново.
Като цяло съм и доста силно против тези тестове... давам пример за Ауто Билд с техните тестове, които всеки път ме карат да смея и да плача едновременно... но все пак едва ли някой ги зима на сериозно тях вече особено след дивите реклами и 100001 статии колко велика и хубава кола е Дачия и как е силен конкурент на голф 5,6 и тн... общо взето които си плати той бива препоръчан... а тука в работилницита бащата се сцепва да поправя и да слуша реването на хората от така "препоръчваните гуми".
А сега виждам в статията, че биват препоръчвани на хората да си взимат Малоя.. тука се прекръствам и свършвам с разказа.
- първата абсолютна простотия. Азота се слага на съзтезателни автомобили - да, обаче незнам дали сте забелязали преди съзтезание гумите седят в едни обвивки, а именно тези гуми се държат първо изкуствено в някаква температура, която после се подържа по време на състезанието. Вие на вашия автомобил да сложите азот е пълна глупсот и грешка. Зашо ? Ами :
- да кажеме авмоболила заводстко е сложен най-примерно 2.3 на 2.2. Карате си градско с 60-70 на 2.3 и сте ок. Ма стъпвате на магистралата и качвате на 150-160.. и от топлината и загряването гумите ви стават на 2.5 на 2.4 и сте си екстра. Колата стабилна на високата скорост всичко ток и жица. С азота си киснете на 2.3 и се люлеете като пиян циганин. АКо искате си слагайте азот ..и ходете си го допомпвайте преди всяко патуване и псоле си го изпускайте. Въпрос на личен избор...
Азота е абсолютна ненужна изгъзица и незнам защо го пробутват на хората и ги лъжат колко било по-добре.. по добре ма не...
Идеята е, че тя трябва да има добри показатели и на сухо, и на мокро, да не се износва бързо и да не влияе отрицателно на разхода на гориво
-Втората колосална простотия. Гумата не трябвала да се износва бързо.. ми земете си видинки ..вижте на ладите са на по 20+ годинки и грайфера не е мръднал... гумите по всички държави с остановени закони и правила се карат по 2 сезона... и грайфера да не мръднал се изфърлят (и идват обикновенно в България и някои им се радва и си мисли ,1е е на далавера гуми с много грайфер и на малко пари)... хубавите гуми се износват нормално...няма бързо и бавно износване.. или се износват нормално или са 3-то разрядно боклуци които бързо се опичат и си остават вечно млади.
-Третата колосална простотия - занимават хората и им наслагват че гумата влияе на разхода на горивото... повярвайте ми шарката влияе ..толкова ,че да пиете едно кафе от 20ст. веднъж на месец зарад разход спестен от гумите
Много важни са т.нар. “шарка” на гумата и “каналите”. ........ Точно поради тази причина напоследък се налага и V-образната шарка
-4 простотия - V образните шарки са доста остарял концепт... в моемнта се залага на несиметричните шарки и посоковите гуми.
петнайсетте модела гуми са изпробвани върху автомобил Skoda Oktavia
-5 простотия - никога като се изпробват гуми ..не трябва да се прави на един автомобил. За тестване се взимат 4-5 автомобила с различен клас и тегло. Аз сами съм доказателство на тази теза защото съм имал удоволствито да карам един и същ модел гуми на мерцедеса ми и на ситроена ми ..и поведението и спирането е доста различно на 2-та автомобила. Ако ги карах само на мерцедеса не бих ги препоръчал на никой ..а на ситроена бих казал да си ги зимат хората най-смело..
Съгласен съм с това ,че е препоръчително да се кара с 2 комплекта гуми -летни/зимни. Съгласен съм с това, че като се купува гума е добре да се гледа дота, въпреки ,че напоследък толкова го вглабиха на хората ,че гума на 6-7 месеца им се вижда стара , което е епохална глупст отново.
Като цяло съм и доста силно против тези тестове... давам пример за Ауто Билд с техните тестове, които всеки път ме карат да смея и да плача едновременно... но все пак едва ли някой ги зима на сериозно тях вече особено след дивите реклами и 100001 статии колко велика и хубава кола е Дачия и как е силен конкурент на голф 5,6 и тн... общо взето които си плати той бива препоръчан... а тука в работилницита бащата се сцепва да поправя и да слуша реването на хората от така "препоръчваните гуми".
А сега виждам в статията, че биват препоръчвани на хората да си взимат Малоя.. тука се прекръствам и свършвам с разказа.
- 2
#228439 Най-добрите летни гуми
Публикувано от Skull на 25 април 2011 - 15:59
Ще ме извинявате ма по-голяма тъпотия не бях чел през живота си... тотална глупост.. по добре я махни преди някой да е повярвал и да земе да използва тая статия за стандарт.
Малко ми напомня на "как да задоволиме мъжа си" в списание за жената ...писано от жена... та и тва е писано от явно абсолютни малоумници или пишман професори в областа.
единственото смислено в цялата драсканица отгоре е : "преди покупка на гуми да проверите техния DOT"
Малко ми напомня на "как да задоволиме мъжа си" в списание за жената ...писано от жена... та и тва е писано от явно абсолютни малоумници или пишман професори в областа.
единственото смислено в цялата драсканица отгоре е : "преди покупка на гуми да проверите техния DOT"
- -1
#220794 Поредният тромав мерцедес за пенсионери
Публикувано от Skull на 03 февруари 2011 - 10:48
е то това е Роман от turbobandit.com ... те момчетата се занимават да правят 124-ки главно. Разгледайте им сайта има интересни работи . А за метъла ... тои също си е тяхно дело... какво да ви кажа вижота им минава в това да правят коли и музика...
Ето тука има много за техните проекти и е крайно интересно. http://www.peachpart...ad.php?t=174080
Ето тука има много за техните проекти и е крайно интересно. http://www.peachpart...ad.php?t=174080
- 1
#175192 Проект "TORNADO"
Публикувано от Skull на 21 юли 2009 - 11:53
Леле майко! Гледам и си нямаш на представа колко ти завиждам! Тая работа съм си я мислил още от както взех книжка преди 8 години... ма кат нямах кинти и възможности... пък и нашите никога не са ме глезили ... първата ми кола беше трабант дори....
Та минаха бая годинки от тогава и като се видях аз самия с малко средства веднага си купих колата ми мечта -124 300ce coupe. Нямах възможността да намеря хубаво 300ce 24, затова се задоволих само с 300 на 188 коня. И бях доволен... до преди 5 минути когато погледнах филчетата ти Бояне... и не се бъзикам но още ме държи ерекцията. Звука е потресаващ! Чувството да си зад волана съм сигурен, че е още по-настъхващо! Много се надявам някой ден да имам удоволствието да видя, чуя и даже усетя тази кола наживо!
Поздравявам те, че си имал силите и усърдието да превърнеш този проект в реалност! Прекланям се пред труда ти!
За релето бих могъл да ти препоръчам евентуално едни майсторчета под моста Чавдар се намират. Много ми ги препоръчваха и аз личо също останах доволен от услугите им.
Каква генерация си решил да му слагаш? (или вече си му сложил?). Питам те защото и на мен ми предстой цялостна смяна. За момента разполагам само с оригинално крайно гърне Remus (двуцевка като от Чочко).
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Skull
- Privacy Policy