то един ароматизатор... вие такъв ситроен мирисали ли сте вътре? като маймунарник е
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Marto BS
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 649
- Разглеждан: 6847
- Титла: Напреднал
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Варна
Други данни
-
Автомобил
Opel Omega 2.5 V6 Aut.
ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
ex. 1993 MB 200 CE
#318202 Интересни снимки на Мерцедеси
Публикувано от Marto BS на 16 април 2013 - 09:34
#313318 W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI
Публикувано от Marto BS на 28 февруари 2013 - 15:49
аз затова съм написал '99%'
отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите
отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите
- 1
#311681 Двоен ауспух 124 купе... и не само
Публикувано от Marto BS на 14 февруари 2013 - 01:22
нов начин за тунинг под капака... визуален )
смятам, че добре се получи, но има още 5-6 неща за пипване и едно хубаво почистване му трябва
смятам, че добре се получи, но има още 5-6 неща за пипване и едно хубаво почистване му трябва
Прикачени файлове
- DSC00975a.JPG 225,9K 42 Брой сваляния
- DSC00976a.JPG 233,28K 44 Брой сваляния
- 1
#310402 Вижте интериора на новия Mercedes S-Class
Публикувано от Marto BS на 01 февруари 2013 - 14:26
нищо мерцедесово няма в тоя кокпит, прилича на шкаф с чекмеджета, а тоя алуминиево-кожено-дървен волан изобщо няма стила на онези волани, които трябва да напомня.... просто е ужасно грозен тоя кокпит, то и на 221во купе не е първа хубост, но....
- 2
#306486 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.
Публикувано от Marto BS на 28 декември 2012 - 23:55
по темата за охлаждането - на моята 124ка виското беше преебано и си халтавеше там, колкото да се върти нещо... но заради термостата, който стигаше над 90 градуса, преди да реагира тъпия му восък, колата един път яко и завря чайника, съответно перката на климатика се пусна аварийно - при мен тя се пуска при много големи градуси и е просто спомагателна... с новото виско ситуацията е следната - паля, виското се чува 1-2 минути и млъква, после се пуска на около 86-88 градуса, когато отвори термостата, и си млъква, като падна на 82-83.
моето мнение - абсурд е кола с 6 литра мотор и 12 цилиндъра да разчита на две климатични перки за охлаждане - това е риск от прегряване и товар на перките, щото ще им се вземе акъла от въртене почти нон-стоп. едно ново виско и хем ще е оригинално, без кълцани истории и слагане на ел. перки от опел, форд или друга скрап някаква..... пък и да сваля конете - от 400 коня и 100 да извадиш, пак ще върви доволно
а и как фучи готино шибаното виско все едно излита Сикорски от паркинга на мола
моето мнение - абсурд е кола с 6 литра мотор и 12 цилиндъра да разчита на две климатични перки за охлаждане - това е риск от прегряване и товар на перките, щото ще им се вземе акъла от въртене почти нон-стоп. едно ново виско и хем ще е оригинално, без кълцани истории и слагане на ел. перки от опел, форд или друга скрап някаква..... пък и да сваля конете - от 400 коня и 100 да извадиш, пак ще върви доволно
а и как фучи готино шибаното виско все едно излита Сикорски от паркинга на мола
- 1
#305959 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Публикувано от Marto BS на 25 декември 2012 - 15:49
вече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
Прикачени файлове
- Снимки0595sss.JPG 52,73K 127 Брой сваляния
- Снимки0601sss.JPG 53,99K 157 Брой сваляния
- Снимки0600.jpg 141,14K 115 Брой сваляния
- 4
#305602 Новата А класа
Публикувано от Marto BS на 21 декември 2012 - 23:30
честито и от мен, комбинацията от екстри и цветове е много добра, но аз единствено бих оставил panorama dach-a, това е нещо уникално за всяка кола, която го има, просто няма такъв уют вътре
- 1
#302279 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.
Публикувано от Marto BS на 25 ноември 2012 - 22:09
станала е страшна! нова кола!
разчисти ли в сервиза място за бензиноколонка?
още малко остава до тази визия, колегата по-горе верно е прав за стоповете, но както сам каза, въпрос на 20-на минути е тия да се сменят
http://www.benzworld...ns2img_0436.jpg
http://i42.tinypic.com/16jg7i8.jpg
разчисти ли в сервиза място за бензиноколонка?
още малко остава до тази визия, колегата по-горе верно е прав за стоповете, но както сам каза, въпрос на 20-на минути е тия да се сменят
http://www.benzworld...ns2img_0436.jpg
http://i42.tinypic.com/16jg7i8.jpg
- 1
#295595 Има ли W140 AMG?
Публикувано от Marto BS на 20 септември 2012 - 21:04
ето и от мен малко по темата
- 1
#290732 Екстериорен тунинг на W201
Публикувано от Marto BS на 27 юли 2012 - 19:09
ами той точно Lorinser е човекът от бенц.бг, пиши му
иначе моят съвет е да не бараш тенекиите, защото ще отидат много повече кинти от това, което би намислил
първо - окачване - там с едни ниски пружини можеш да минеш
второ - джанти/гуми - там според снижаването и колко да са широки по твоя преценка
трето - детайли - решетка, ауспух, тъмни стопове...... и пак ще имаш много добър ефект, пък и може да се събереш в едни 1000-1500лв г/д..
http://autopixx.de/b...1-190e-26-2.jpg
иначе моят съвет е да не бараш тенекиите, защото ще отидат много повече кинти от това, което би намислил
първо - окачване - там с едни ниски пружини можеш да минеш
второ - джанти/гуми - там според снижаването и колко да са широки по твоя преценка
трето - детайли - решетка, ауспух, тъмни стопове...... и пак ще имаш много добър ефект, пък и може да се събереш в едни 1000-1500лв г/д..
http://autopixx.de/b...1-190e-26-2.jpg
- 1
#259167 Двоен ауспух 124 купе... и не само
Публикувано от Marto BS на 20 декември 2011 - 18:19
тва с брандирането и аз си мислех да го направя, но нямаше време за толкова игра иначе на комбито ще стане още по-лесно, но трябва да се отвори гърнето според мен - не знам вътре как са му карантиите - иначе може и така да му изрежете една дупка с оксижена и после бой една тръба с накрайник - така съм виждал правено
иначе това е любимата ми визия за комби, такива накрайници мислех да позлвам и аз, но на комбито отдолу така или иначе му се виждат карантиите, а при мен ако са накрайниците под добавката седи тъпо, гледано отстрани
иначе това е любимата ми визия за комби, такива накрайници мислех да позлвам и аз, но на комбито отдолу така или иначе му се виждат карантиите, а при мен ако са накрайниците под добавката седи тъпо, гледано отстрани
Прикачени файлове
- dual pipe.jpg 57,42K 112 Брой сваляния
- 1
#258744 Двоен ауспух 124 купе... и не само
Публикувано от Marto BS на 17 декември 2011 - 22:45
днес се заиграхме да направим два двойни накрайника, като 'фалшивия' реално да си е активен, щото съм виждал плашещи изпълнения на тая тема - единия дими като комин и черен, а другия лъскав и през него се вижда задния мост
след около час напасване и рязане на тръби ( и малко от бронята и добавката дадоха фира ), се получи това - културно, нищо не се вижда от допълнителните карантии, отдясно си има и стойчица с тампон да обира вибрациите и така... абе с две думи съм доволен
остава да се преправи самата добавка около кюнците, за да придобие вида, който искам, но това по-натам.... междувременно барнахме и 1-2 диода в купето, дето искаха леко пипване, и вече вътре стана да ти е кеф
и тъй - споделете мнение
след около час напасване и рязане на тръби ( и малко от бронята и добавката дадоха фира ), се получи това - културно, нищо не се вижда от допълнителните карантии, отдясно си има и стойчица с тампон да обира вибрациите и така... абе с две думи съм доволен
остава да се преправи самата добавка около кюнците, за да придобие вида, който искам, но това по-натам.... междувременно барнахме и 1-2 диода в купето, дето искаха леко пипване, и вече вътре стана да ти е кеф
и тъй - споделете мнение
Прикачени файлове
- Снимки0096 (Medium)1a.jpg 73,99K 476 Брой сваляния
- Снимки0085 (Medium)1a.jpg 76,34K 588 Брой сваляния
- Снимки0097 (Medium)1a.jpg 54,67K 588 Брой сваляния
- Снимки0095 (Medium)1a.jpg 22K 593 Брой сваляния
- Снимки0090 (Medium)1a.jpg 80,3K 612 Брой сваляния
- Снимки0101 (Medium)1a.jpg 26,15K 587 Брой сваляния
- Снимки0099 (Medium)1a.jpg 53,13K 571 Брой сваляния
- Снимки0100 (Medium)1a.jpg 16,46K 421 Брой сваляния
- 1
#224552 За или против метанова уредба
Публикувано от Marto BS на 17 март 2011 - 23:24
а това с центъра на тежестта са пълни глупости - като качите трима човека не е ли същото? в завоя на лимита на възможностите ли влизате винаги, че метана ще ги промени??
124-ка като мойта има един авер, но комби. на метан. вече 450 000км. има колата, от тях поне едни 100 000 в Бг, дошла е с метан от Италия. познайте дали е отварял мотора?
ако бакшишите са ви критерий - окей, така да е. те нов мотор не за 1,5г. а за 0,5г. могат да скапят - тъпнара си е тъпанар, и ролс ройс да е, ще му таковат таковата..
някой каза, че било обидно да караш на газ или метан - значи, това българина е дебелоглаво и тъпо добиче - хората на запад имат данъчни облекчения, преференции и т.н. заради подобни конверсии, combustion charge в лондон е 8 лири на ден,ама ако си на газ, я няма.... само в Бг го има това 'аз съм мноо голем гъзар и си карам калибрата само на бензин, газ не е помирисвала' ми ако някой мисли, че е гъзар или тарикат, че кара кола за 3000 лв с 30лв/100км - ами хвала, браво, така да е ...
всеки си има мнение в крайна сметка...
124-ка като мойта има един авер, но комби. на метан. вече 450 000км. има колата, от тях поне едни 100 000 в Бг, дошла е с метан от Италия. познайте дали е отварял мотора?
ако бакшишите са ви критерий - окей, така да е. те нов мотор не за 1,5г. а за 0,5г. могат да скапят - тъпнара си е тъпанар, и ролс ройс да е, ще му таковат таковата..
някой каза, че било обидно да караш на газ или метан - значи, това българина е дебелоглаво и тъпо добиче - хората на запад имат данъчни облекчения, преференции и т.н. заради подобни конверсии, combustion charge в лондон е 8 лири на ден,ама ако си на газ, я няма.... само в Бг го има това 'аз съм мноо голем гъзар и си карам калибрата само на бензин, газ не е помирисвала' ми ако някой мисли, че е гъзар или тарикат, че кара кола за 3000 лв с 30лв/100км - ами хвала, браво, така да е ...
всеки си има мнение в крайна сметка...
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Marto BS
- Privacy Policy