Към съдържанието

  •  

Marto BS

Регистрация: 16 яну 2009
Офлайн Последно: 16 фев 2021 - 14:19:08
-----

#318202 Интересни снимки на Мерцедеси

Публикувано от Marto BS на 16 април 2013 - 09:34

то един ароматизатор... вие такъв ситроен мирисали ли сте вътре? като маймунарник е :)


  • 1


#313318 W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI

Публикувано от Marto BS на 28 февруари 2013 - 15:49

аз затова съм написал '99%' ;)

отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова :) всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите :)
  • 1


#311681 Двоен ауспух 124 купе... и не само

Публикувано от Marto BS на 14 февруари 2013 - 01:22

нов начин за тунинг под капака... визуален :))

смятам, че добре се получи, но има още 5-6 неща за пипване и едно хубаво почистване му трябва :)

Прикачени файлове


  • 1


#310402 Вижте интериора на новия Mercedes S-Class

Публикувано от Marto BS на 01 февруари 2013 - 14:26

нищо мерцедесово няма в тоя кокпит, прилича на шкаф с чекмеджета, а тоя алуминиево-кожено-дървен волан изобщо няма стила на онези волани, които трябва да напомня.... просто е ужасно грозен тоя кокпит, то и на 221во купе не е първа хубост, но....
  • 2


#306486 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.

Публикувано от Marto BS на 28 декември 2012 - 23:55

по темата за охлаждането - на моята 124ка виското беше преебано и си халтавеше там, колкото да се върти нещо... но заради термостата, който стигаше над 90 градуса, преди да реагира тъпия му восък, колата един път яко и завря чайника, съответно перката на климатика се пусна аварийно - при мен тя се пуска при много големи градуси и е просто спомагателна... с новото виско ситуацията е следната - паля, виското се чува 1-2 минути и млъква, после се пуска на около 86-88 градуса, когато отвори термостата, и си млъква, като падна на 82-83.
моето мнение - абсурд е кола с 6 литра мотор и 12 цилиндъра да разчита на две климатични перки за охлаждане - това е риск от прегряване и товар на перките, щото ще им се вземе акъла от въртене почти нон-стоп. едно ново виско и хем ще е оригинално, без кълцани истории и слагане на ел. перки от опел, форд или друга скрап някаква..... пък и да сваля конете - от 400 коня и 100 да извадиш, пак ще върви доволно :)
а и как фучи готино шибаното виско :) все едно излита Сикорски от паркинга на мола :)
  • 1


#305959 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от Marto BS на 25 декември 2012 - 15:49

вече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега :) )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани :)
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение :)

Весела Коледа на всички колеги!

ето и снимки

Прикачени файлове


  • 4


#305602 Новата А класа

Публикувано от Marto BS на 21 декември 2012 - 23:30

честито и от мен, комбинацията от екстри и цветове е много добра, но аз единствено бих оставил panorama dach-a, това е нещо уникално за всяка кола, която го има, просто няма такъв уют вътре :)
  • 1


#302279 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.

Публикувано от Marto BS на 25 ноември 2012 - 22:09

станала е страшна! нова кола! :)

разчисти ли в сервиза място за бензиноколонка? :droid_grin


още малко остава до тази визия, колегата по-горе верно е прав за стоповете, но както сам каза, въпрос на 20-на минути е тия да се сменят :)

http://www.benzworld...ns2img_0436.jpg

http://i42.tinypic.com/16jg7i8.jpg
  • 1


#295595 Има ли W140 AMG?

Публикувано от Marto BS на 20 септември 2012 - 21:04

ето и от мен малко по темата ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 1


#290732 Екстериорен тунинг на W201

Публикувано от Marto BS на 27 юли 2012 - 19:09

ами той точно Lorinser е човекът от бенц.бг, пиши му ;)

иначе моят съвет е да не бараш тенекиите, защото ще отидат много повече кинти от това, което би намислил

първо - окачване - там с едни ниски пружини можеш да минеш
второ - джанти/гуми - там според снижаването и колко да са широки по твоя преценка
трето - детайли - решетка, ауспух, тъмни стопове...... и пак ще имаш много добър ефект, пък и може да се събереш в едни 1000-1500лв г/д..
Публикувано изображение
http://autopixx.de/b...1-190e-26-2.jpg
  • 1


#259167 Двоен ауспух 124 купе... и не само

Публикувано от Marto BS на 20 декември 2011 - 18:19

тва с брандирането и аз си мислех да го направя, но нямаше време за толкова игра :) иначе на комбито ще стане още по-лесно, но трябва да се отвори гърнето според мен - не знам вътре как са му карантиите - иначе може и така да му изрежете една дупка с оксижена и после бой една тръба с накрайник - така съм виждал правено

иначе това е любимата ми визия за комби, такива накрайници мислех да позлвам и аз, но на комбито отдолу така или иначе му се виждат карантиите, а при мен ако са накрайниците под добавката седи тъпо, гледано отстрани

Прикачени файлове


  • 1


#258744 Двоен ауспух 124 купе... и не само

Публикувано от Marto BS на 17 декември 2011 - 22:45

днес се заиграхме да направим два двойни накрайника, като 'фалшивия' реално да си е активен, щото съм виждал плашещи изпълнения на тая тема - единия дими като комин и черен, а другия лъскав и през него се вижда задния мост :kill_myself

след около час напасване и рязане на тръби ( и малко от бронята и добавката дадоха фира :) ), се получи това - културно, нищо не се вижда от допълнителните карантии, отдясно си има и стойчица с тампон да обира вибрациите и така... абе с две думи съм доволен


остава да се преправи самата добавка около кюнците, за да придобие вида, който искам, но това по-натам.... междувременно барнахме и 1-2 диода в купето, дето искаха леко пипване, и вече вътре стана да ти е кеф :)

и тъй - споделете мнение :ninja

Прикачени файлове


  • 1


#224552 За или против метанова уредба

Публикувано от Marto BS на 17 март 2011 - 23:24

а това с центъра на тежестта са пълни глупости - като качите трима човека не е ли същото? в завоя на лимита на възможностите ли влизате винаги, че метана ще ги промени??

124-ка като мойта има един авер, но комби. на метан. вече 450 000км. има колата, от тях поне едни 100 000 в Бг, дошла е с метан от Италия. познайте дали е отварял мотора? ;)
ако бакшишите са ви критерий - окей, така да е. те нов мотор не за 1,5г. а за 0,5г. могат да скапят - тъпнара си е тъпанар, и ролс ройс да е, ще му таковат таковата..

някой каза, че било обидно да караш на газ или метан - значи, това българина е дебелоглаво и тъпо добиче - хората на запад имат данъчни облекчения, преференции и т.н. заради подобни конверсии, combustion charge в лондон е 8 лири на ден,ама ако си на газ, я няма.... само в Бг го има това 'аз съм мноо голем гъзар и си карам калибрата само на бензин, газ не е помирисвала' :slap ми ако някой мисли, че е гъзар или тарикат, че кара кола за 3000 лв с 30лв/100км - ами хвала, браво, така да е ... ;)

всеки си има мнение в крайна сметка...
  • 1