Към съдържанието

  •  

Marto BS

Регистрация: 16 яну 2009
Офлайн Последно: 16 фев 2021 - 14:19:08
-----

#384263 Избор между E500 или C32 AMG

Публикувано от Marto BS на 25 декември 2016 - 23:02

тука не говорим да си вземеш W111 купе за лятото по парадите и на него да набиеш газ.... темата е за Е500 - което не е кола само за удоволствие, но както споменах по-рано, умело съчетава практичността с удоволствието....  икономическа идиотия е да караш същата тая кола с разход 40лв/100км, когато можеш да го направиш за 2,5 пъти по-малко пари ;)      познавам достатъчно хора, които карат по-сериозни коли от w211 5.5 на газ - не защото не могат да си позволят да ги карат на бензин, а защото е малоумно да го правят при готовото решение..... и тоя осмак ще се кара както в града, така и извън него - точно поради това, че ще има и градско, същият този осмак може да пъпли за 16лв/100км, вместо за 40, или викаш е по-обосновано да се вземе за градско каране още една 2-литрова W211ка и да се газифица, щото е "нормално" за нея, пък за осмака - не?!?   ....и от мен нищо лично, колега, но това твоето са чисто и просто предразсъдъци, примесени с неясноти по отношение на съвременните газови уредби .... та и аз, като адаша, не можах да ти схвана иронията.... просто е безпочвена.


  • 4


#374536 Малко много

Публикувано от Marto BS на 03 юни 2016 - 11:44

?!?


  • 3


#373913 w210 3.2 vs. w210 4.3 /бензин 1999-2001г.

Публикувано от Marto BS на 16 май 2016 - 15:58

честито!

 

ако искаш да избиеш 1/3 от цената на колата - пусни джантите в мобиле.де - това са джанти от 124 е500, слагани и на е60, както и н а190 ево2 :)     а и тая кола плаче за 18ки, но гледай да са еднакво ET / J.


  • 2


#370387 Ударена 124-ка - струва ли си ремонта?

Публикувано от Marto BS на 03 февруари 2016 - 00:35

само от това, което си описал - не си струва... продай я на части и си вземи друга...

имах на моето купе доста по-лек удар отпред вдясно пак, 500 кинта отидоха, хем с части втора ръка.. при тебе, съдейки по снимката, със сигурност ще трябват капак, калници, очиларка, геометрия на рога, броня, боядисване...


  • 1


#369377 FUN Клипове

Публикувано от Marto BS на 31 декември 2015 - 13:47

 

 

 

не мога да повярвам!!!!!!!!!!!


  • 1


#368350 w210 3.2 vs. w210 4.3 /бензин 1999-2001г.

Публикувано от Marto BS на 20 ноември 2015 - 12:53

Не знам как да разбера дали е читаво, но днес ще пробвам едно. Ще пиша впечатления 100%. 

 

Малко не съм съгласен с това, което каза за 4.3 и разхода, но аз не съм имал такава кола, не съм я засичал и не мога да претендирам, че знам колко харчи. Аз карам С180 от 93та и ми гори 11-11,5. Мой познат има 200К и казва че му гори 11-12, друг има Е320 и преди като общувахме казваше, че му гори 12 в града..... Ако изходя от ИСТИНАТА т.е. моя разход с моя мотор от 93та и моя въртащ момент моята тежест на купето излиза, че останалите лъжат. А те не лъжат и за това смятам, че може би логиката не е толкова подвластна на аритметична прогресия и че има други фактори, НО не мога да съм сигурен преди да имам собствена такава кола и да кажа впечатление. Скоро ще кача една таблица с километри и заредено гориво - ще покажа нагледно колко точно ми гори колата. 

Поздрави!

 

сега погледнах, на 430 му дават 17 градско по каталог, това за мен на газ означава 18-20 от воле.


  • 2


#368334 w210 3.2 vs. w210 4.3 /бензин 1999-2001г.

Публикувано от Marto BS на 19 ноември 2015 - 21:13

320цди извънградско не е проблем да харчи под 7 с прилична скорост, да речем 120-130. моята кола гори толкова, при все, че и е по-тежко от цди-то да мъкне това купе.

 

какво ти е казал тоя пич с 4,3-то не знам, но 14-15 газ градско гори 200-16клапана мотора... тоя осмак под 18 градско е абсурд да падне. а за правилно изчисление на разхода си прибави едни 40лв поне за бензин на месец. при сегашните цени както и да го смяташ, дизела ще гори една идея по-малко като пари.

 

добър чип е 400-500лв, махане на средно гърне и хубаво крайно - 300-400 (иначе една нова генерация с по-голям диаметър е хххх лева, но само с чип не е нужно повече от леко отпушване)....  хубави 320цди-та се намират достатъчно. то немеца като си вземе 4,3, също го купува за мачкане по аутобана, та и там пробега си казва думата ;)

 

каквото и да избереш, все е риск - но дюзи се рециклират, както и турбини... но голям 15 годишен бензин да го подкараш на гз обре - трябва да не трепва на бензин - а там колегата ти обясни какви филми могат да са.... и като добавя огромната сума за самата газова уредба... ти за тия пари ще направиш всяко 320цди чисто ново с ресурс за години наред каране.

 

пак казвам - покарай читаво цди и после сподели впечатления ;)


  • 2


#368283 w210 3.2 vs. w210 4.3 /бензин 1999-2001г.

Публикувано от Marto BS на 18 ноември 2015 - 17:08

разхода при сравнение на 320цди и 420 бензин съм го писал среден, не градски.

 

моята кола е 300-24кл. дизел шестак, но е без турбо, понастъпвам я, и при все сравнително тежкото купе, в града ми гори 9. цди-то върви с по-голяма лекота, и разходът в градски условия ще бъде в рамките, че и под каталожната цифра... 

 

бензинов осмак на газ, каквато и да е уредбата, няма да падне под 18-20 газ, и то при леко каране. дотук като пари са равни спрямо дизела, но отделно е разходът ти за бензин всеки месец и това, че трябва да се избиват над 3 бона за уредба, което при дизелова кола го няма. при повечеко изминати километри си дава осезаема разлика.

 

иначе газаджията ми е от най-добрите във Варна, и именно той е монтирал сигурно стотина Виале течни фази на единствената марка, която масово ги ползваше на нови коли в България :)   ако си мислиш, че пропана е по-малко калпав от нафтата, се заблуждаваш, отделно, че за нафтата има възможност за присадки и добавки по желание, а за газта - не

 

не се опитвам да те убеждавам или да те разубеждавам.. просто за приготвените ти пари може да се намери страхотна 320цди с чудесни екстри и при малко късмет само ще караш, а не да стартираш с над 3 000 лева назад само за едната уредба.... но парите са твои, тук можем да дадем единствено съвет... като казах съвет - харесай си една 320цди и отиди да покараш, току-виж се получил ефекта като тогава, когато си покарал 320бензин и си го сравнил с 200 компресор ;)

 

http://www.mobile.bg...23&slink=bcsqoz

http://www.mobile.bg...34&slink=bcsqoz


  • 1


#366940 Млада шофьорка с новозакупен автомобил 2-ра употреба Какво е най-важно първо...

Публикувано от Marto BS на 03 октомври 2015 - 07:35

ако тия пуснат на пазара интимен гел, ще се казва примерно Кура Люб  :happy  :droid_grin


  • 1


#366229 Страхотна колекция снимки!

Публикувано от Marto BS на 10 септември 2015 - 16:26

http://vk.com/wall-63910022?offset=0

 

сипете си едно сайдерче, отделете час-два и се насладете на десетки страници само наточени бенцови от всякакви поколения.... този линк заслужава отделна тема!


  • 3


#364829 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Marto BS на 17 юли 2015 - 14:30

май и аз не съм се похвалил какво си купих преди половин година, нищо, че се вижда на аватара :)   300 дизел, с някои екстри, включително ADS система, която е изключително рядка при 210 с изключение на AMG-тата :)

 

 

 

 

Прикачени файлове


  • 1


#360429 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"

Публикувано от Marto BS на 16 март 2015 - 13:03

 

 

айде едно клипче по темата :)

 

 както написах и преди време, нещата са размити - аз зимата със задното с отворен диф и чисто нови гуми съм минавал от места, където са закъсвали по-високи коли с предно - не е само до предаването, важни са опита, конкретната ситуация, гумите, подхода и т.н.    компромиси имат всички варианти на задвижване, но да речем аз си обичам задното по едни причини, заради които пък не харесвам предното, нищо, че последното превъзхожда по други параметри първото :)    


  • 3


#360181 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"

Публикувано от Marto BS на 10 март 2015 - 15:54

пичове, имал съм 6 коли с предно (аудита 80 и 90, микра, москвич алеко 2бр и волво с70) и три със задно (бмв 3ка, мерцове 124 и 210), и тия трите само общо съм ги карал 6 години... та сравнителен опит имам достатъчен, правил съм си експерименти доволно и зиме, и лете, на мокро и т.н.

 

само едно ще кажа - волвото с предно предаване ми беше колкото сегашната е-класа на килограми и размери - в един и същи завой в момента, в който се налага да пусна газта на волвото, за да не недозавие, с е-класата там в същия момент мачкам газта и излизам от завоя като пич...

 

на хлъзгав завой тръгне ли предницата, нито можеш да дадеш газ, нито да чукнеш спирачка, нито да завиеш - можеш само да се надяваш да спре, преди да влезеш в клуб "Мантинелата е моят водач" ... а задното можеш да излезеш от ситуация в повечето случаи доста по-лесно - и това от първа ръка го казвам, многократно при най-различни случаи задното ме е спасявало. зимно време с малко разум в главата, хубави гуми и опит със задното са достатъчни - пикливото ми 124 купе с отворен диф и ниско окачване при последния силен снеговалеж във варна преди години не го спрях, а съм бутал кви ли не кочини, нови стари, на предно, на задно, включително една дърта х5-ца с летни гуми :)

 

аз ги класифицирам така" 1. 4х4   2. задно   3. предно   

 

един приятел вика, че предното било все едно да бягаш на ръце, а задното - нормално бягане :))) и си е точно сравнението :)


  • 3


#359302 W124 300ce Twin Turbo

Публикувано от Marto BS на 18 февруари 2015 - 14:00

аз съм на мнение, че не трябва да пука на един собственик кой му оплюва проекта или колко е успешен - наливането на пари, мерака и времето са достатъчен повод за уважение, а крайният резултат е вероятно да е 100% по вкуса само на собственика - то и затова се правят такива проекти.

 

мен ми е интересно и тая тема да следя, и на адаша трансплантацията - но и в двете няма инфо - обновете си ги и хората ще се кефят, сигурен съм - това е част и от вашия кеф - хората, които ще кажем: Браво, Супер, поздрави и т.н.!    другото под формата на негативизъм  си го сложете на пещеристото тяло в гащите и толкоз :) 


  • 4


#356066 ЧРД на Аспарух (Mr.Big)

Публикувано от Marto BS на 19 ноември 2014 - 10:37

честит рожден ден! здраве, берекет и бенцове! :)


  • 1