Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка

Проблем наваярно електрически


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 martijeff

martijeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Град:Vratza
  • Интереси:GSM-service,CAR-alrm,......................

Публикувано 20 януари 2008 - 15:45

става въпрос за 190-ка забелязах 4е когато е мокро времето се получава нещо странно получават се аномалии в напрежението тоест фаровете и цялото осветление премигват в такт, които такт не зависи от оборотите на двигателя а от консуматорите колкото повече неща включа толкова по бавно почват да премигват фаровете и плафона и цялото осветление и обратно колкото по малко консуматори има те премигват по бързо и след 10-15 мин каране всичко се оправя
  • 0

#2 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 19:58

На мене така ми премигваха.Изобщо поедно време всичко ту се усилваше ту се намаляваше,но при мен независеше от времето и се оказа релето.18-лв. ново и всичко заспа.
  • 0

#3 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 януари 2008 - 01:05

На мене така ми премигваха.Изобщо поедно време всичко ту се усилваше ту се намаляваше,но при мен независеше от времето и се оказа релето.18-лв. ново и всичко заспа.


Кое реле по-точно, че и аз имам подобен проблем?
  • 0

#4 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 21 януари 2008 - 02:24

релето на генератора,но аз първо занесох целия генератор на познат кипаджия за да съм сигурен и той ми каза ,че релето е заминало.Купих ново и всичко си дойде на място.Нее лошо първо да се консултираш с някой,който разбира от тия работи и може да ти го замери.Да не би да се окаже нещо друго и само да купуваш.
Пожелавам ти успех и дано си решиш проблема в най-скоро време.
  • 0

#5 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 януари 2008 - 23:12

релето на генератора,но аз първо занесох целия генератор на познат кипаджия за да съм сигурен и той ми каза ,че релето е заминало.Купих ново и всичко си дойде на място.Нее лошо първо да се консултираш с някой,който разбира от тия работи и може да ти го замери.Да не би да се окаже нещо друго и само да купуваш.
Пожелавам ти успех и дано си решиш проблема в най-скоро време.


Мерси за уточнението. Аз рециклирах целия генератор и регулатора е нов, но нещо остана проблема с по-слабите светлини след първоначално палене на студен мотор. Явно ще се проверява акумулатора като първа мярка и основно гъстотата на електролита.
  • 0

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 22 януари 2008 - 08:19

Мерси за уточнението. Аз рециклирах целия генератор и регулатора е нов, но нещо остана проблема с по-слабите светлини след първоначално палене на студен мотор. Явно ще се проверява акумулатора като първа мярка и основно гъстотата на електролита.


А провери ли дали нямаш някоя окислена маса , или недобър контакт? :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 януари 2008 - 22:21

А провери ли дали нямаш някоя окислена маса , или недобър контакт? :icon_welldone:


Не съм проверявал, че и времето беше кофти до сега. Има ли конкретна маса, която трябва да се погледне или по принцип всяка маса трябва да се провери?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...