не може да държи 800 оборота,просто угасваW124 200Е
Започната от Naseto, 17 яну 2008 - 14:06:23
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 януари 2008 - 22:52
kolegi imam edin vapros i na men problema mie sa6tiq kolata e 124w m102 no v4era vidqx 4e legena pod debitomera mie skasan ta vaproami e ot kade moga dsigo kypq 4e v4era obikolix kozlodui i nikkade nqma6a. izvinqvamn se za latinicata no ne6to nemoga dasi pysana dami pi6e s bg bukvi .mersi
#17
Публикувано 17 януари 2008 - 22:57
[url/] http://www.mercedess...mp;d=1055303459[/url]
Е така изглежда гадината отвътре.
Bosch part N: 3437224035
Е така изглежда гадината отвътре.
Bosch part N: 3437224035
#18
Публикувано 17 януари 2008 - 22:58
kolegi imam edin vapros i na men problema mie sa6tiq kolata e 124w m102 no v4era vidqx 4e legena pod debitomera mie skasan ta vaproami e ot kade moga dsigo kypq 4e v4era obikolix kozlodui i nikkade nqma6a. izvinqvamn se za latinicata no ne6to nemoga dasi pysana dami pi6e s bg bukvi .mersi
Ауто плюс? 30-40лв.
#19
Публикувано 17 януари 2008 - 23:03
мдаааааааааааааа , това е , скъсъх си подметките докато намеря таквози , а онез тъпъни от BOSH го спрели от производство , зорна гледат да уморят 190 , 124 и компания , инак нещат да умират тез коли бре ми кой ще им купува новите таралясници
The Gods Made Heavy Metal
#20
Публикувано 17 януари 2008 - 23:12
a i posleden vapros dagosmenq trqbvali da maxan kolektorite ili moje nqkak si otdolo
#21
Публикувано 17 януари 2008 - 23:17
[url/] http://kolatamercede...13034561BOS.jpg [/url]
Ей тук в една съседна тема един от колегите е постнал снимка.
Това черното малкото дето е закачено от едната страната е въпросния потенциометър.
Обаче го продават ново барабар с металното за 1600-700 лв.
Така,да я карам по ред тогава.Ма това пречи ли му мрьсен вьздушен филтьр или не?После ше питам чисти ли се
.
#22
Публикувано 17 януари 2008 - 23:25
http://cgi.ebay.es/P...8QQcmdZViewItem
Ей тука го намерих на испански е-бай.
Миналата година го бях мернал и в Щатски за около 70$ ама що не го букмарнах да ме пита човек.
Мръсен филтър не му пречи кой знае колко. Пречи му изтриването на пътечките. Където има движение, има износване.
Ей тука го намерих на испански е-бай.
Миналата година го бях мернал и в Щатски за около 70$ ама що не го букмарнах да ме пита човек.
Мръсен филтър не му пречи кой знае колко. Пречи му изтриването на пътечките. Където има движение, има износване.
#23
Публикувано 18 януари 2008 - 10:16
Щото ти е била пробогатена сместа, и пича от диагнсотиката я е обеднил. Обаче сега е в другата крайност. Пиши какво е станало при Петко.
А иначе за потенциометрите - ами да, това е едно от слабите места на тая система. И Бош не искат да имат нищо общо, също както Майкрософт зае>а Win 3.11, Win 95.
Две тънки пътечки от някакъв материал, върху които се плъзгат две метални четчици вързани за клапата. Имай предвид че клапата не се мести само когато натискаш газта - тя е паразитна клапа и се мести когато поради някаква причина има разлика в налягането под и над нея. Общо взето дори на празен ход вибрира лекичко. След 200 - 300 000 какво мислиш става с пътечките.
Ето го и него, при мен нещата стояха така:
http://www.mbclub.bg...
#25
Публикувано 18 януари 2008 - 12:00
Мисля да поръчам 10 бр.
Ама ще са китайски. Сори, тва е положението
Другия вариант е 1бар MAP сензор вързан за вакуума дето влиза в термоклапана, отгоре на блока.
Второто не е тествано още.
Ама ще са китайски. Сори, тва е положението
Другия вариант е 1бар MAP сензор вързан за вакуума дето влиза в термоклапана, отгоре на блока.
Второто не е тествано още.
#26
Публикувано 18 януари 2008 - 12:11
Аз сигурно правя много лошо, но искам да разбера разликата между Европейските коли и Тези от Щатите!
Тези джаджи едни и същи ли са и тук и там?
Разлики по моторите? по дебитометърите, потенциометърите "черните овце" по капака на Мерцедес
Тези джаджи едни и същи ли са и тук и там?
Разлики по моторите? по дебитометърите, потенциометърите "черните овце" по капака на Мерцедес
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#27
Публикувано 18 януари 2008 - 13:22
Аз сигурно правя много лошо, но искам да разбера разликата между Европейските коли и Тези от Щатите!
Тези джаджи едни и същи ли са и тук и там?
Разлики по моторите? по дебитометърите, потенциометърите "черните овце" по капака на Мерцедес
Потенциометъра е същия. каскадите от резистори за ъгъл на запалване и за фини настройки на горивната система ги няма на някой модели в Щатите.
И там двигателите почват от 2.6 нагоре за 124-ките.
Иначе Benzboss да каже.
#28
Публикувано 22 януари 2008 - 10:34
Naseto,доволен ли си от работата на Васко? Пиши каква я свършихте!
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#29
Публикувано 28 януари 2008 - 18:36
здравейте колеги , сега машинката ми си пее заводската песен ,а помръдването на стрелката на оборите - прецедент много съм доволен от сервиза , резултатите просто надминаха очакванията ми
освен настройките по двигателя , смениха и клапата на дебитомера , но главния проблем си беше лошата настроика на двигателя /в сервизчето в обеля , http://bgmaps.com/ma...9...&grid=m15k/, разбазикали бяха системата за първоначален старт на двигателя .
благодаря на всички колеги , с пожелания за много удоволствия на пътя с любимите машини
освен настройките по двигателя , смениха и клапата на дебитомера , но главния проблем си беше лошата настроика на двигателя /в сервизчето в обеля , http://bgmaps.com/ma...9...&grid=m15k/, разбазикали бяха системата за първоначален старт на двигателя .
благодаря на всички колеги , с пожелания за много удоволствия на пътя с любимите машини
#30
Публикувано 28 януари 2008 - 19:40
Кво да кажа,2.6 е много рядко срещан мотор,повеччето са 3.0,а след 93 най-малкия е моя 0 М104 3.2 217 коня,друго няма,след него са двата осмака
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни