Въпрос относно ключ
Започната от vascez, 15 яну 2008 - 22:22:43
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 януари 2008 - 22:22
Здравейте,и аз вече съм с Мерцедес.Обаче,нямаше и седмица и ключът умря.Нищо не функционира-нито може да се заключи,нито да си вдигна прозореца,не се отключва и волана.Ключа е инфраред-рибка.Поръчал съм нов в дилъра,проблема е,че един прозорец остана отворен.Има ли начин да го вдигна?не дава и на контакт-изобщо нищо.
#2
Публикувано 15 януари 2008 - 22:39
Здравейте,и аз вече съм с Мерцедес.Обаче,нямаше и седмица и ключът умря.Нищо не функционира-нито може да се заключи,нито да си вдигна прозореца,не се отключва и волана.Ключа е инфраред-рибка.Поръчал съм нов в дилъра,проблема е,че един прозорец остана отворен.Има ли начин да го вдигна?не дава и на контакт-изобщо нищо.
Сваляш кората на вратата и подаваш директно ток на моторчето... или просто откачаш моторчето и повдигаш прозореца...
Приготви си ключета тип звезда за демонтажа на моторчето. Ако кажеш какъв е модела може да намериме начини за сваляне на кората...
#3
Публикувано 15 януари 2008 - 22:41
E220 CDi -1999г-Елеганс Автоматик
Проблема не е толкова до прозореца-колата е в гараж,а в това как да я закарам до дилъра като дойде ключа.
Проблема не е толкова до прозореца-колата е в гараж,а в това как да я закарам до дилъра като дойде ключа.
#4
Публикувано 15 януари 2008 - 22:47
Колега, предполагам смени батериите? Като нтисниш бутон свети ли контролната лампичка?E220 CDi -1999г-Елеганс Автоматик
Проблема не е толкова до прозореца-колата е в гараж,а в това как да я закарам до дилъра като дойде ключа.
#5
Публикувано 15 януари 2008 - 22:51
Това беше първото,което направих-с батериите и инфрареда работи,проверих го с камерата на телефона.
#6
Публикувано 15 януари 2008 - 22:54
E220 CDi -1999г-Елеганс
Свалял съм кора на задната врата, има една тапичка над нишата за предмети - махаш я и отдолу има болт... После с малка отверка махаш пластмасата под дръжката - на щипки е, там пак има болтче... Трябва да извадиш уплътнението дето е от вътрешната долна страна на прозореца (то е една пластина през цяло, не е баш уплътнение ама...) и кората пак е на щипки, дърпаш смело... После трябва да откачиш жилото на централното, и евентуално ако имаш колона и нейната жица... Найлона отдолу се държи на силиконово лепило, пази да не го скъсаш че има и шумоизолационни свойства... и моторчето е пред теб...
При предна врата процедурата е почти същата, разликата между предна и задна врата е че отпред механизма е на ножица (поне при мен), а отзад е на въже... и в двата случая като откачиш моторчето ще можеш свободно да движиш механизма.
ПП: Не съм напълно сигурен дали можеше да се свали моточето без да се разглобява механизма... Но ако не може просто подаваш ток директно...
#7
Публикувано 15 януари 2008 - 22:56
#8
Публикувано 15 януари 2008 - 22:58
Благодаря за отговорите утре продължавам да чета.Лека нощ.
#9
Публикувано 16 януари 2008 - 02:48
Толко писах...
те тука го има снимано даже:
http://w210.pietrzyk...embly_doors.htm
http://www.mercedess...0FrontDoorPanel
Е още една идея как става.
Трябва една тема КОЕ И КАК и вьтре за всеки модел да има описаните фифели.Няма да ровят хората толко.ще е лесно за всички.................ма аз акава кола и нямам де,ако да им имам линковете.
.
#10
Публикувано 16 януари 2008 - 16:59
Ми как с репатрак естествено.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#11
Публикувано 17 януари 2008 - 09:48
Ми как с репатрак естествено.
Пробва ли да смениш акумулатора ? Да не си е изпял песента?
#12
Публикувано 17 януари 2008 - 18:38
Пробвах с акумулатора и пак така.Днес се обадих на дилъра и ми казаха че не трябва да карам колата там те щели да ми покажат как да го направя.
#13
Публикувано 17 януари 2008 - 18:39
То ключа щял да дойде обучен.
#14
Публикувано 17 януари 2008 - 21:33
Много странно...
Аз мисля, че ако поръчваш нов ключ колата задължително трябва да мине през дилъра за да добавят ключа в имо-то на колата
Поне при W210 е така. А и си мисля че така трябва да бъде - нали всеки ключ трябва да бъде уникален?
Колега, като завърши сагата - кажи какво е станало.
Аз мисля, че ако поръчваш нов ключ колата задължително трябва да мине през дилъра за да добавят ключа в имо-то на колата
Поне при W210 е така. А и си мисля че така трябва да бъде - нали всеки ключ трябва да бъде уникален?
Колега, като завърши сагата - кажи какво е станало.
#15
Публикувано 18 януари 2008 - 07:26
Обещавам да пиша какво е станало.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













