Виене отзад на 190DУжас
Started by tom4o, 10 May 2006 - 18:34:48
30 replies to this topic
#1
Posted 10 May 2006 - 18:34
Здравейте,
имам следния проблем:
има едно ужасно виене отзад и се чува когато колата е в движение и се усилва със скороста и към 100, 120 км/ч малко намалява. дайте идея от какво може да е? и ако знаете някой сервиз в който може да ми кажат от какво е точно, в смисал да се диагностира.
Благодаря.
имам следния проблем:
има едно ужасно виене отзад и се чува когато колата е в движение и се усилва със скороста и към 100, 120 км/ч малко намалява. дайте идея от какво може да е? и ако знаете някой сервиз в който може да ми кажат от какво е точно, в смисал да се диагностира.
Благодаря.
#2
Posted 10 May 2006 - 18:43
Ами колега, има няколко варианта.
Имаш вълци на задната седалка.
Някой те гони със сирена.
Ако идва отпред, може и касетофона да вие...
Та, ако може малко по-точно описание от къде и как вие, ще е добре...
А сега по-сериозно.
Кажи поне виенето отзад ли се чува или отпред? Само в движение ли или и на място? Влияе ли се от това дали си на скорост и ускоряваш или си изключил от скорост и се движиш по инерция? Също така, дали се променя в завои? Примерно, като завиваш на една страна да се усилва, а на друга да намалява.
tom4o, ти си...
Имаш вълци на задната седалка.
Някой те гони със сирена.
Ако идва отпред, може и касетофона да вие...
Та, ако може малко по-точно описание от къде и как вие, ще е добре...
А сега по-сериозно.
Кажи поне виенето отзад ли се чува или отпред? Само в движение ли или и на място? Влияе ли се от това дали си на скорост и ускоряваш или си изключил от скорост и се движиш по инерция? Също така, дали се променя в завои? Примерно, като завиваш на една страна да се усилва, а на друга да намалява.
tom4o, ти си...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Posted 10 May 2006 - 18:55
чува когато колата е в движение и се усилва със скороста и към 100, 120 км/ч малко намалява, звука не намалява когато завивам.
#4
Posted 10 May 2006 - 20:28
ти провери ли задния датчик на АБС?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Posted 10 May 2006 - 22:03
и аз имам "подобен" проблем , само че при мен виенето се появява в Интервала от 90 - 100 км/ч , когато съм на скорост и нито подавам газ нито отнемам газта - а движението е с постоянна скоростл
от БалканСтар ми казаха че бил диференциала други казват висящия лагер , сега чувам зо датчик на АБС ???? незнам , писна ми от това незнание , предложиха ми дифер. 2-ра ръка - 150 лв може и това да пробвам , ако някой се сеща за нещо друго да пише
от БалканСтар ми казаха че бил диференциала други казват висящия лагер , сега чувам зо датчик на АБС ???? незнам , писна ми от това незнание , предложиха ми дифер. 2-ра ръка - 150 лв може и това да пробвам , ако някой се сеща за нещо друго да пише
MB C200
#6
Posted 10 May 2006 - 22:44
Колега на твое место първо бих я закарал на канал и да направя оглед отдоло и по специално около диферинциала.Може някой болт да имаш разхлабен дето захваща кардана към диферинциала.Вдигни на крик едно по едно задните колела и ги върти на ръка за да видиш дали пак ще се чува някакво стъргане.Чак тогава след щателен преглед се ориентирвай да купуваш каквото и да е било.
#7
Posted 11 May 2006 - 08:27
ами аз го направих , и единствено ми се срува че "стържат" само накладките на спирачките <_< , друго неможах да усетя , освен да направя опит при вдитнато едно задно колело да запаля Бенца и да го включа на скорост и да завъртя колелата едно по едно и да локализирам нещата - дали не са от някой заден лагер
MB C200
#8
Posted 11 May 2006 - 10:00
Имах подобен проблем на БМВ-то. Побърка ме! Чуваше се ту отпред ту отзад и накрая се оказа деференциал.Смених му маслото и добавих една магия-руска и всичко си дойде на мястото.
четете тук
имат магазини и у нас
четете тук
имат магазини и у нас
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#9
Posted 11 May 2006 - 17:40
на мен ми предложиха същото ЧУДО около 12 лева беше флакона , май и аз ще прпибегна до него , ама това е добре когато ще се оттърваваме от автомобила , едва ли това е решение на проблема ???? , бих предпочел да го тествам със сегашното масло , та ако нестане нищо да си го изхвърля барабар с добавката и да си сложа ново.
Преди доста време сложих такава добавка в двигателя на едно Рено ...... и свещите заприличваха на таралежи - добавката се отлагаше по електрода и ..... нищо нестана.
Какво да ви кажа добавки има много и всеки продавач си хвали своята
Преди доста време сложих такава добавка в двигателя на едно Рено ...... и свещите заприличваха на таралежи - добавката се отлагаше по електрода и ..... нищо нестана.
Какво да ви кажа добавки има много и всеки продавач си хвали своята
MB C200
#10
Posted 11 May 2006 - 19:13
Аз съм песимист към добавките Някой беше казал "Мъртвец не се съживява" Ето скивайте и ТУКна мен ми предложиха същото ЧУДО около 12 лева беше флакона , май и аз ще прпибегна до него , ама това е добре когато ще се оттърваваме от автомобила , едва ли това е решение на проблема ???? , бих предпочел да го тествам със сегашното масло , та ако нестане нищо да си го изхвърля барабар с добавката и да си сложа ново.
Преди доста време сложих такава добавка в двигателя на едно Рено ...... и свещите заприличваха на таралежи - добавката се отлагаше по електрода и ..... нищо нестана.
Какво да ви кажа добавки има много и всеки продавач си хвали своята
Но и темата не е за добавките Амах един монтиор които когато вдигне колата и с една тръбичка допира до ухото и до различните възли и установява къде са шумовете
#11
Posted 11 May 2006 - 21:29
А къде е тоя сервиз?Аз съм песимист към добавките Някой беше казал "Мъртвец не се съживява" Ето скивайте и ТУКна мен ми предложиха същото ЧУДО около 12 лева беше флакона , май и аз ще прпибегна до него , ама това е добре когато ще се оттърваваме от автомобила , едва ли това е решение на проблема ???? , бих предпочел да го тествам със сегашното масло , та ако нестане нищо да си го изхвърля барабар с добавката и да си сложа ново.
Преди доста време сложих такава добавка в двигателя на едно Рено ...... и свещите заприличваха на таралежи - добавката се отлагаше по електрода и ..... нищо нестана.
Какво да ви кажа добавки има много и всеки продавач си хвали своята
Но и темата не е за добавките Амах един монтиор които когато вдигне колата и с една тръбичка допира до ухото и до различните възли и установява къде са шумовете
#12
Posted 12 May 2006 - 08:28
ами то така се прави - от личен опит, това го знам от баща миНо и темата не е за добавките Амах един монтиор които когато вдигне колата и с една тръбичка допира до ухото и до различните възли и установява къде са шумовете
иначе само на слух нищо не може да се хване
и малко уточнение - трабичката може и да е щанга, но задължително метална и не се слага на ухото, а на кокала от пред пред дупката
#13
Posted 12 May 2006 - 12:21
И АЗ СЪЩО ИМАХ ПРОБЛЕМ С ВИЕНЕТО . ТОВА В 90 % ОТ СЛУЧАИТЕ Е ОТ ДИФЕРЕНЦИАЛА . СМЕНЯТ СЕ ЛАГЕРИТЕ МУ. СТРУВАТ ОКОЛО 200-250ЛВ ВСИЧКИТЕ ЗА ДИФЕРЕНЦИАЛА.НО АЗ ПОПАДНАХ НА ТАКЪВ МАЙСТОР ЧЕ МИ ГО НАПРАВИ ТАКА ЧЕ ЗАПОЧНА ДА ВИЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ. СЛЕД ТОВА СЕ ОПИТА ДА СМЕНИ ЦЕЛИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ БЕЗ АЗ ДА ЗНАМ НО ОБЪРКАЛ ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО КОЕТО Е НАПИСАНО ОТЗАД НА САМИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ И КОЛАТА НЕ МОЖЕШЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ ОТ 100 КМ.ОТНОВО СЕ НАЛОЖИ ДА ГО СВАЛЯМЕ И ТАКА 3-4 ПЪТИ.НАКРАЯ СЕ ПРИНУДИХ ДА СИ КУПЯ ВТОРА УПОТРЕБА.ЗА СЕГА Е ДОБРЕ.
#14
Posted 12 May 2006 - 19:24
Даааа Диференциала е по труден за отремонтирване отколкото един двигател ( така са ми казвали стари майстори ) там хлабините и допуските са много и строго фиксирани , за да се отремонтира е необходим съответно стенд , а такъв доколкото знам имали в БалканСтар - София , а таксата зе ремонта била ..... така че по-добре втора употреба с уговорка за връщане но преди да го свалите , може да рискувате с добавка струваща 12 лева , може пък и да се получиИ АЗ СЪЩО ИМАХ ПРОБЛЕМ С ВИЕНЕТО . ТОВА В 90 % ОТ СЛУЧАИТЕ Е ОТ ДИФЕРЕНЦИАЛА . СМЕНЯТ СЕ ЛАГЕРИТЕ МУ. СТРУВАТ ОКОЛО 200-250ЛВ ВСИЧКИТЕ ЗА ДИФЕРЕНЦИАЛА.НО АЗ ПОПАДНАХ НА ТАКЪВ МАЙСТОР ЧЕ МИ ГО НАПРАВИ ТАКА ЧЕ ЗАПОЧНА ДА ВИЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ. СЛЕД ТОВА СЕ ОПИТА ДА СМЕНИ ЦЕЛИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ БЕЗ АЗ ДА ЗНАМ НО ОБЪРКАЛ ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО КОЕТО Е НАПИСАНО ОТЗАД НА САМИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ И КОЛАТА НЕ МОЖЕШЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ ОТ 100 КМ.ОТНОВО СЕ НАЛОЖИ ДА ГО СВАЛЯМЕ И ТАКА 3-4 ПЪТИ.НАКРАЯ СЕ ПРИНУДИХ ДА СИ КУПЯ ВТОРА УПОТРЕБА.ЗА СЕГА Е ДОБРЕ.
MB C200
#15
Posted 12 May 2006 - 19:27
между другото , чакам да се стопли и съм решил да сваля кардана , и да проверя висящия лагер - рем.комплект е 56 лева без тампона - и той струва 56 лева , така че ще ви пиша какво съм открил при свалянето
MB C200
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users