Съвет при покупка Е220 CDI АВАНГАРД 98-99г??
Started by georgid, 15 Jan 2008 - 07:31:47
13 replies to this topic
#1
Posted 15 January 2008 - 07:31
Здравейте!
Искам съвет за покупката на колата от заглавието.Става въпрос за лимузина не за комби.Какво да гледам при покупка на такъв автомобил и скъпа ли е подръжката на този автомобил.
При покупката му какви консумативи се сменят и ориентировачно някаква цифра
Благодаря за вниманивто !!!
Искам съвет за покупката на колата от заглавието.Става въпрос за лимузина не за комби.Какво да гледам при покупка на такъв автомобил и скъпа ли е подръжката на този автомобил.
При покупката му какви консумативи се сменят и ориентировачно някаква цифра
Благодаря за вниманивто !!!
#2
Posted 15 January 2008 - 07:46
Нямам представа този дали не е с Лукас. Ако е - бягай далеч. Имам личен опит с такава помпа.
Иначе не е ли малко малък този двигател за това купе?
Иначе не е ли малко малък този двигател за това купе?
#3
Posted 15 January 2008 - 10:19
Нормално са му 125 к.с. не е бегачка, но бива иначе за купето, по-добре се напъни малко и си вземи фейслифта изглежда по-добре има повечко коне (143) и е по-надежден според мен Иначе поддръжката не е скъпа по-скоро нормална. Важното е да вземеш по-добра кола за повечко пари не да седнеш в най-евтината която ти излезе в мобиле.бг щото колите не ги дават без пари ако са читави И успех в избора.
W211-Avantgarde
#4
Posted 15 January 2008 - 13:58
Ами за около 16 000лв мисля че ще взема нещо прилично и аз не исккам да се хвърлям на евтинино.
Така до тука разбрах да не е само с помпа лукас.Какво друго?
Така до тука разбрах да не е само с помпа лукас.Какво друго?
#5
Posted 15 January 2008 - 14:10
Защо преди да пускате нови теми не се поровите малко из форума ?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#6
Posted 15 January 2008 - 23:50
Ами регистриран съм вчера,днес ми е първата тема.Какво мислиш че правих 1 ден , ТЪРСИХ естествено , сасмо че нищо не открих.
Ако има такава тема дай ми линк,моля
Ако има такава тема дай ми линк,моля
#7
Posted 15 January 2008 - 23:59
Гледай ако има печка тя да работи че напоследък тук има доста теми за CDI коли които не могат да загреят повече от 60 градуса
#8
Posted 16 January 2008 - 12:16
Никога не съм имал кола с печка даже и не съм се качвал на кола с печка.Къде е тая печка,къде трябва да загрява тия градуси,за колко време.
По-добре да започне първо от А до Я с печките,че съм си набелязал две коли и двете са с печки
По-добре да започне първо от А до Я с печките,че съм си набелязал две коли и двете са с печки
#9
Posted 16 January 2008 - 16:01
Вземи някои дето е в час кат купуваш колата и после даже минетанекаде на диагноза.
Иначе ако сте и 100 дена да четеш много ефект няма сто на тия коли каквото и да грамне се оправя с доста кинти и се прави не в всеки сервиз.
Просто так са направени -мине ли гаранция и се почва.И това е направено съвсем умишлено- просто се усетиха че освен от продажбата
на коли могат да приберат и парички на клиента и от резервни части.
Иначе ако сте и 100 дена да четеш много ефект няма сто на тия коли каквото и да грамне се оправя с доста кинти и се прави не в всеки сервиз.
Просто так са направени -мине ли гаранция и се почва.И това е направено съвсем умишлено- просто се усетиха че освен от продажбата
на коли могат да приберат и парички на клиента и от резервни части.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#10
Posted 16 January 2008 - 16:28
EЕЕ стига де!
Аз фиат имам писна ми от него все посервизи дА ходя.Викам мерцедес ще взема да се отърва от мъките ти направо ми разби фантазиите сега.
Значи да не купувам мерцедес че много се чупят така ли :?
Аз фиат имам писна ми от него все посервизи дА ходя.Викам мерцедес ще взема да се отърва от мъките ти направо ми разби фантазиите сега.
Значи да не купувам мерцедес че много се чупят така ли :?
#11
Posted 16 January 2008 - 17:38
Всяка кола се чупи пък ако ще и за американската армия да е. Замисълът е, че ако вземеш запазена кола съответно трябва да вземеш някой по-скъп екземпляр смените ти ще са до консумативи и дреболии, за разлика от ако вземеш някой убит от каране кон за няколко хилядарки по-малко после ше ги дадеш по ремонти и няма да стане особено запазен Друг е въпроса, че в БГ с редки изключения колите се купуват за търговия демек взимат най-евтините от чужбина и ги продават на цената на по-добри екземпляри. Просто намери най-хубавата която можеш да вземеш за парите които си определил. И поздравления за Avantgarde избора ти
W211-Avantgarde
#12
Posted 17 January 2008 - 17:21
EЕЕ стига де!
Аз фиат имам писна ми от него все посервизи дА ходя.Викам мерцедес ще взема да се отърва от мъките ти направо ми разби фантазиите сега.
Значи да не купувам мерцедес че много се чупят така ли :?
Ами Мерцовете си извоюваха слава на супер машини с 123 ,124 ,201 ,140 моделите наи вече.
Тука в немско се продават 124 по на 500 000 ил и на 700 000-има доста такива коли.
Оба4е с започването на 210 и продължението 211 вече такива здрави коли няма като гореупоменатите модели.
за тва иде реч а не стото се трошат кат фият.
не знам колко пари си приготвил ама 211 ако е над 150 000 - 200 000 няма да я пипна стото кажи -речи толкова е ресурса на електрониките ватре.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Posted 19 January 2008 - 07:41
.
........... 211 ако е над 150 000 - 200 000 няма да я пипна стото кажи -речи толкова е ресурса на електрониките ватре.
Какво си писал тука оббий ма немога да разбера.КАкво ще пипаш не мога да та разбера.аз ще купувам ти ще пипаш?? Да не си майстор от някой сервиз и ако ти я карам няма да я пипаш ???
Неразбирам разтълкувай какво си написал
#14
Posted 06 February 2008 - 16:57
Георги, колегата казва, че ако 211-ката е над 200к километра, ресурса и е заминал.
Не че не става кола от нея, но след приблизително толкова, започва голямото вадене по поддръжка.
Доколкото съм чел, това е някаква условна граница и за дюзите на CDI моторите.
Изобщо ресурса на CDI мотора като цяло е много по-малък, отколкото на един класически дизел.
Ерата на дизелите-милионници на мерцедес е приключила отдавна.
За километрите се сещаш, че шанс да бъдат толкова, колкото пише е минимален.
Колкото за поддръжката, имаше една тема за това кой колко плаща за да кара мерцедес - предполагам си я разгледал?
Не че не става кола от нея, но след приблизително толкова, започва голямото вадене по поддръжка.
Доколкото съм чел, това е някаква условна граница и за дюзите на CDI моторите.
Изобщо ресурса на CDI мотора като цяло е много по-малък, отколкото на един класически дизел.
Ерата на дизелите-милионници на мерцедес е приключила отдавна.
За километрите се сещаш, че шанс да бъдат толкова, колкото пише е минимален.
Колкото за поддръжката, имаше една тема за това кой колко плаща за да кара мерцедес - предполагам си я разгледал?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users