Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с платката която управлява парнотоW124 250D


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 14 януари 2008 - 23:53

За пореден път имам проблем с платката която управлява парното на моята 124-ка 250Д.За 2 год смених две.И от един месец започна да се ебава пак.Днеска бях на сервиз и замериха напрежението до клапите.До едната всичко е наред но до другата няма никой.
Та някой знае ли как да я ремонтира тая платка защото ми писна да купувам нови и нови.
Ако е възможно да се сменят всички компоненти на платката с нови дали ще бъде като нова.
На последната беше изгорял някакъв ценеров диод но така и не намерих 18волтов какъвто са сложили там.
Ако някой може да каже къде да я занесат и да я ремонтират качествено ще съм му много благодарен.
Благодаря на всички

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 15 януари 2008 - 08:06
Редактирано заглавие

  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 януари 2008 - 00:02

баце имаш проблем за да горят толку често дееба.

я виж куплунга на тия бобини. да не се е заголил да укъсява и да гърми платката?? че като махаш и слагаш акумолатора често се закача куплонгчето (3ката).
напрежението на алтернатора мерихте ли?? не трябва да е повече от 14,4V иначе нещо по нежно гори, а това май е единственото електронно нещо в колата ти, ако нямаш ABS
те такова чудо небех виждал. те горят 1 на 50коли за 2 години
  • 0

#3 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 15 януари 2008 - 00:11

баце имаш проблем за да горят толку често дееба.

я виж куплунга на тия бобини. да не се е заголил да укъсява и да гърми платката?? че като махаш и слагаш акумолатора често се закача куплонгчето (3ката).
напрежението на алтернатора мерихте ли?? не трябва да е повече от 14,4V иначе нещо по нежно гори, а това май е единственото електронно нещо в колата ти, ако нямаш ABS
те такова чудо небех виждал. те горят 1 на 50коли за 2 години


У неделя ще имам доста свободно време ище разглобя всичко та да видя за какво иде реч .
Много интересно е че по някога си работи перфектно.Но реши ли че няма да работи и не работи.Почистих клемите.Напръсках с контактен спрей и се надявах да се оправи.Но не
Днес докато пътувах към сервиза работеше безотказно.
И другото което е че само дясната част не работи.Лявата е ок

Мерси за бързите отговори :friends: :beer:
  • 0

#4 christov44

christov44

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 януари 2008 - 10:05

Колега, в кой сервиз ходиш? Има един майстор който се занимава само с електро инсталации на МБ. Казва се Спиро . Живее и работи в Драгалевци на спирката преди х. Хранков. телефон: 967 17 36 . Изглежда малко неугледен но е факир. Колегите го харесват много.
  • 0

#5 3OldFox

3OldFox

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ham radio LZ3OF
  • Автомобил:
    124 E200 1993г. и 270CDI 2004g.

Публикувано 24 януари 2008 - 13:58

Здравейте колеги,

Имам 124 Е200 с климатроник двигател 111 - 136 к.с. и понеже не искам да отварям нова тема сметнах за удачно тука да поместя патилата си. И така един ден сутринта вентилатора на парното работеше и след около 10км. спря да духа. След няколко дневно каране се оказа че само сутрин и то когато иска включва за около няколко км. Хайде в сервиза за да го свалят и да установят къде е проблема (дали вентилатора или регулатора са развалени) и се установи таралежа(регулатора) От форума се добрах до майстор който ми взе 100лв. за нова и различна платка като дава гаранция 6 месеца като оригиналния е около 300-400лв цената е взета от форума. Има малко снимки на който го интересува .

Снимки
Цък2
Цък3
Цък4
Цък5
Цък6
Цък7
Ако някой се интересува от майстора - на е-mail.
Днес го монтират и след няколко месеца ще пиша и отзиви как работи.
  • 0

#6 dan4o_78

dan4o_78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 24 януари 2008 - 16:52

Колега, в кой сервиз ходиш? Има един майстор който се занимава само с електро инсталации на МБ. Казва се Спиро . Живее и работи в Драгалевци на спирката преди х. Хранков. телефон: 967 17 36 . Изглежда малко неугледен но е факир. Колегите го харесват много.

abe bratle kade si xodil ako nee taina,i kakvo ti kazaxa 4e taraleja ti e zaminal,tovasa vtulki na ventilatora,6tom samo sutrin go pravi toe mnogo studeno i vtulkite sa izraboteni ot mesig,i kato zastudee taka se polu4ava,svalqse ventilatora smenqvatse vtulki i 4etki i se montira obratno,as se zanimavam s avbtoklimatici taka4e sami qsni ne6tata.
  • 0
Публикувано изображение

#7 3OldFox

3OldFox

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ham radio LZ3OF
  • Автомобил:
    124 E200 1993г. и 270CDI 2004g.

Публикувано 24 януари 2008 - 17:07

abe bratle kade si xodil ako nee taina,i kakvo ti kazaxa 4e taraleja ti e zaminal,tovasa vtulki na ventilatora,6tom samo sutrin go pravi toe mnogo studeno i vtulkite sa izraboteni ot mesig,i kato zastudee taka se polu4ava,svalqse ventilatora smenqvatse vtulki i 4etki i se montira obratno,as se zanimavam s avbtoklimatici taka4e sami qsni ne6tata.

Така обяснявам малко по-подробно. След като свалихме вентилатора му подадохме директно 12V и той си работеше перфектно без проблеми, като му закачихме таралежа (имам предвид на тезгяха) и му подадохме управление няма никой. Вече мога да кажа че след ремонта машинката работи повече от два часа перфектно. Ако те интересува ще ти кажа къде съм ходил само кажи.
  • 0

#8 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 25 януари 2008 - 14:10

На човека са му ясни нещата, щом ти казва да сменяш втулки от МЕСИГ значи сменяш втулки ......
аз нещо обаче не мога да отворя качените снимки........

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#9 3OldFox

3OldFox

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ham radio LZ3OF
  • Автомобил:
    124 E200 1993г. и 270CDI 2004g.

Публикувано 25 януари 2008 - 15:23

На човека са му ясни нещата, щом ти казва да сменяш втулки от МЕСИГ значи сменяш втулки ......
аз нещо обаче не мога да отворя качените снимки........

Я опитай тука:
Клик

http://www.snimka.bg...album_id=207324
  • 0

#10 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 25 януари 2008 - 15:33

Я опитай тука:
Клик

http://www.snimka.bg...album_id=207324

Нема никой /има ама не по темата/
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#11 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 25 януари 2008 - 18:09

и при мен така :dontknow:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#12 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 януари 2008 - 18:47

Иване, задравей!
Нали колите ни са еднакви и проблемите явно, ето тук сме описали същите проблеми. При мен беше студена спойка, все си мисля, че и при теб е така. Доколкото съм запознат с електрониката, то тя или работи или не, но питай Veni! А при теб, както при мен, работи, неработи ! Успех с разглобяването.
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#13 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 26 януари 2008 - 03:43

Здравейте от мен
В понеделник ще ходя до този майстор в Драгалевци.Дано реши проблема.Интереното при мен е че ту работи туне.Ако има резултат ще пиша.Ако мога и снимков материал ще кача.

Благодаря на всички за помоща. :flagMB new: :beer:
  • 0

#14 3OldFox

3OldFox

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ham radio LZ3OF
  • Автомобил:
    124 E200 1993г. и 270CDI 2004g.

Публикувано 26 януари 2008 - 08:57

Нема никой /има ама не по темата/

Здравейте отново,
Ако внимателно сте прочели първият пост ще разберете че не е по темата конкретно но за да не отварям втора тема реших да сложа информацията тук. Съжалявам за това но вече е тука :closed-topic:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни