помагаите мом4етаааа
Започната от jel, 12 яну 2008 - 18:21:32
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 януари 2008 - 08:48
Аз имам 124-2.5Д на които смених, термостата, датчика за темперетура, мерих с лазерен термометър входа и изхода на радиатора и ......
иначе парно си има, след 10-15 минути работене вече почва да си духа топло, към 20 минута не се стои в колата но това е темперетурата е 60 градуса, не мога да я направя повече.
Проверявах виското - запаля колата хвана го с ръка - стой, пусна го тръгне , поработи поработи и пак го спра с ръка.
Пипах и тръбата след термостата след 20 минути работа ... ми студена на бяла мечка, мерих с термометър и пак тва ....
Според мои познат проблема е в горивния процес, горивния процес не е оптимален и темперетурата която се достига тогава също не е оптимална ... но дали е така аз незнам, чакам да се стопли за да го почвам, е това е при мен
иначе парно си има, след 10-15 минути работене вече почва да си духа топло, към 20 минута не се стои в колата но това е темперетурата е 60 градуса, не мога да я направя повече.
Проверявах виското - запаля колата хвана го с ръка - стой, пусна го тръгне , поработи поработи и пак го спра с ръка.
Пипах и тръбата след термостата след 20 минути работа ... ми студена на бяла мечка, мерих с термометър и пак тва ....
Според мои познат проблема е в горивния процес, горивния процес не е оптимален и темперетурата която се достига тогава също не е оптимална ... но дали е така аз незнам, чакам да се стопли за да го почвам, е това е при мен
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#17
Публикувано 13 януари 2008 - 09:07
Студен огьн Я някой да ми обясни какво значи ОПТИМАЛЕН ГОРИВЕН ПРОЦЕС
.
#18
Публикувано 13 януари 2008 - 09:46
Аз имам 124-2.5Д на които смених, термостата, датчика за темперетура, мерих с лазерен термометър входа и изхода на радиатора и ......
иначе парно си има, след 10-15 минути работене вече почва да си духа топло, към 20 минута не се стои в колата но това е темперетурата е 60 градуса, не мога да я направя повече.
Проверявах виското - запаля колата хвана го с ръка - стой, пусна го тръгне , поработи поработи и пак го спра с ръка.
Пипах и тръбата след термостата след 20 минути работа ... ми студена на бяла мечка, мерих с термометър и пак тва ....
Според мои познат проблема е в горивния процес, горивния процес не е оптимален и темперетурата която се достига тогава също не е оптимална ... но дали е така аз незнам, чакам да се стопли за да го почвам, е това е при мен
Като гледам налягането на маслото - то е със тойност при оптимална температура на двигателя. Виж си пак термометъра.
#19
Публикувано 13 януари 2008 - 13:30
Същата картинка ,като твойта , беше и при мен
Смених термото с ново, на което пишеше 86 или 87гр. и сега е тази картинка която показвам.
Колата е същата , но не съм чул 124-250D да работи със студено горене
Ако термото е наред , то както казва колегата , погледни датчика,часовника на таблото(уреда със стрелката на температурата),кебели ,връзки и т.н
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Публикувано 13 януари 2008 - 14:41
здравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
Прочети моля
Колега, давам ти този линк за да видиш, че нещата не са толкова прости, че винаги термостата да е виновен. Прочети внимателно всичките страници, те ще ти дадат идеи, независимо че става дума за различни марки. Из тях има и един линк към руски сайт. И там много неща са дадени. Като ги прочетеш, ще видиш, че още никак дори не си се мъчил. А после ще коментираме.
http://www.clubford....h...asc&start=0
#21
Публикувано 13 януари 2008 - 17:39
здр.,на 10.01.08г със същият въпрос отидох в Балкан стар.Констатацията-не работеща печка(подгревател),вода в електронния блок-аут.Нова на цена около 1000 лв.с ДДС.Това е самата истина ЦДИ(комънрейл)без подгревател никога няма да работи с нормална температура(85-95)градуса през зимния период.Гаранция от БС-2 години за ТЕРМО ТОП Z/C-D,такава е моята.220цди,99год.ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
#22
Публикувано 13 януари 2008 - 18:38
Колко време работи тая печка?От четеното излиза,че работи само пьрвите няколко минути,а от това което се пише тук се оказва,че и на магистрала трябва да работи за да се грееш вьтре.Май нещо пак не е така.
.
#23
Публикувано 13 януари 2008 - 18:44
Абе и мен нещо ме съмняваКолко време работи тая печка?От четеното излиза,че работи само пьрвите няколко минути,а от това което се пише тук се оказва,че и на магистрала трябва да работи за да се грееш вьтре.Май нещо пак не е така.
С тези изисквания за икономичност , еко....... и т.н. , нещо не ми се вярва да си караш непрекъснато работеща печка с колата
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#24
Публикувано 13 януари 2008 - 18:58
Ами щом не може да загрее най простото решение е един картон пред радиатора и би трябвало да се оправят нещата за зимата - виждал съм такива изпълнения на бусове и камиони.
#25
Публикувано 13 януари 2008 - 19:19
Ами щом не може да загрее най простото решение е един картон пред радиатора и би трябвало да се оправят нещата за зимата - виждал съм такива изпълнения на бусове и камиони.
Не винаги картона помага. Онзи ден пътувах с Вито и при външна темп. минус 16 градуса, на краката беше студено. Мернах с термосонда температурата на излизащия от парното въздух( вкарах вътре термосондата) и тя беше 72 градуса. Сложих картона отпред, ама той не можа да покрие и четвърт от радиатора, защото той( радиаторът) е скрит зад куп неща. И на таблото стрелката все там си стоеше. Абе просто когато е много студено, елементите от системата двигател отопление не се държат както е написано в книгите. Може би Мерцедес преоразмеряват малко охладителните системи, за да избегнат проблемите през лятото. Във всеки случай и зиме и лете все там ми е стрелката, с изключение при някои по-крайни режими. Възможно е и някои термостати да си имат своя индивидуалност и характер - да отварят нормално, а да затварят със закъснение и обратно. Имах някаква кола, не си спомням точно каква беше, термостатът отваряше след като стигнеше предписаната темп. 85 градуса, но изведнъж и темп. рязко падаше. После плавно и полека си отиваше там,където трябва и после само леко се колебаеше. Възможно е наистина при CDI моторите да има някакви проблеми, дължащи се на по-добре организирания горивен процес, водещ до по-голямо КПД и по-малко отделяне на топлина, което се забелязва по-отчетливо при много ниски температури. Но нещо много не ми се вярва.
#26
Публикувано 13 януари 2008 - 19:38
Ма кво общо има радиатора,термостата да затвори на 75 да речем па радиатора ако ще на лед да е.
.
#27
Публикувано 13 януари 2008 - 19:51
Ма кво общо има радиатора,термостата да затвори на 75 да речем па радиатора ако ще на лед да е.
Картонът затваря пътя на студения въздух към целия кош на моторното отделение, така че предпазва и блока( всъщност и целия малък кръг) от преохлаждане при сегашните свръхниски температури.
В термостатите има и разни отвори или клапани, служещи за обезвъздушаване на малкия кръг, които се отварят към разширителния съд и съединяват малкия с големия кръг непрекъснато. Това обикновено се пренебрегва, тъй като количеството на преминаващата вода е малко, но при много студено време всеки градус е от значение. При монтажа на някои термостати, когато те се влагат в корпус и нямат фиксирано място, дори положението им( колко са завъртяни насам или натам) има значение, защото може да бъде увеличено или намалено проточното сечение към различните маркучи( това зависи от конструкцията).. Други имат разни подложки и уплътнения, чиято липса може да доведе до постоянно преминаване на течност от малкия в големия кръг. Отделно при смени на маркучи могат да бъдат загубени разни дроселиращи втулки. Безброй причини... Трябва да се мери с термометър. Температура на главата, на охл. течност в радиатора, на въздуха излизащ в купето, а най-вече термостатът трябва да се пробва по стария начин в кофата, но да се следи дали има подобаваща линейна характеристика и плавност на работа, постепенно да се повишава температурата и това да се записва, за да може да се направи анализ.
#28
Публикувано 13 януари 2008 - 20:03
Сьгласен ма имаше теми за тия модели,теми в които писано,че караш 3 часа и темеатурата си стои една и сьща,на място,на пьтя,бавно................как да е все на около 50 или 60 при различните колеги.
Абсурд това нещо да се грее с печка за да работи на нормална температура,АБСУРД.Това ще е пьрвия такьв мотор в света,моделите за Норвегия не ги правят така,а какво остава разни Италиянки дето я стане 10 градуса там я не.Само някой е базикал някьде,или кофти термостат,или нещо друго ма да е от печката е АБСУРД според мен поне.Няма логика ма никаква.
Имаше една тема за 123 модела,как се кара студен,как студен вьрви,там бях письл някои неща - как ги завиват тия мотори с войнишки гьбини в Саюза,как се слагат заглушки да не влиза напор студен вьздух,как се преглейдат корите под мотора,как се монтира подгревател кьм блока на мотора да грее и да дьржи да не замрьзва.........................ма на -15 Мерцедес да не може да го сгрееш и да мрьзнат вьтре БАХ МААМУ,ми ония в Норвегия какво правят питам аз?Или на Италиянските модели не им е мислено ни парно ни подгряване на мотора.Остава да има някаква конструктивна особенност при италянките да не греят.
Освен да пуснем една тема СТУДЕНИ ИТАЛИАНКИ,да си пише всеки мрьзнещ от кьде му е колата и ако са само Талянки.......................СЕЧЕНООООО,почвам да продавам кюмбета бе,бизинес ше завьртим.
Абсурд това нещо да се грее с печка за да работи на нормална температура,АБСУРД.Това ще е пьрвия такьв мотор в света,моделите за Норвегия не ги правят така,а какво остава разни Италиянки дето я стане 10 градуса там я не.Само някой е базикал някьде,или кофти термостат,или нещо друго ма да е от печката е АБСУРД според мен поне.Няма логика ма никаква.
Имаше една тема за 123 модела,как се кара студен,как студен вьрви,там бях письл някои неща - как ги завиват тия мотори с войнишки гьбини в Саюза,как се слагат заглушки да не влиза напор студен вьздух,как се преглейдат корите под мотора,как се монтира подгревател кьм блока на мотора да грее и да дьржи да не замрьзва.........................ма на -15 Мерцедес да не може да го сгрееш и да мрьзнат вьтре БАХ МААМУ,ми ония в Норвегия какво правят питам аз?Или на Италиянските модели не им е мислено ни парно ни подгряване на мотора.Остава да има някаква конструктивна особенност при италянките да не греят.
Освен да пуснем една тема СТУДЕНИ ИТАЛИАНКИ,да си пише всеки мрьзнещ от кьде му е колата и ако са само Талянки.......................СЕЧЕНООООО,почвам да продавам кюмбета бе,бизинес ше завьртим.
.
#29
Публикувано 14 януари 2008 - 16:34
Послушай ги!ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
#30
Публикувано 18 януари 2008 - 01:38
Ами то няма CDI мотор който да топли още по-малко от Мерцедес!!! Най често се сменя термостат,но при условие че печката (ако има такава) работи и циркулационната помпа също е изправна.И практиката показва, че никой не се сеща да изключи компресорa на климатика от бутона - AcOff (които СВЕТИ когато компонента е изключен) Казвам това като един от основните принципи за проверка , друг е въпроса с не работещи клапи за разпределение,клапани за регулиране на температурата , които работят с PWM сигнал и т.н.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни