помагаите мом4етаааа
Започната от jel, 12 яну 2008 - 18:21:32
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 януари 2008 - 18:21
здравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
#2
Публикувано 12 януари 2008 - 18:24
Може вискосъединителя да е постоянно зацепен, може датчика или стрелката грешно да показват, но по добре пиши каква е колата така ще е по ясно.
#3
Публикувано 12 януари 2008 - 18:25
Ти видя ли като го сменяватздравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
Баси чудото
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#4
Публикувано 12 януари 2008 - 18:31
ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
#5
Публикувано 12 януари 2008 - 18:35
ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
Напълно е възможно защото тая печка е точно за това да помага двигателя да държи работна температура. Също съм чел че CDI трудно загряват. Имам френска кола с HDi двигател и там положението е същото бавно загрява и много бързо се охлажда.
#6
Публикувано 12 януари 2008 - 18:36
Я разрови хубаво из темите от последните 1-2дниц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
Някъде имаше подобен случай
Пак не вярвам
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Публикувано 12 януари 2008 - 19:20
Печката ОК,не ти работи ма като затвори термостата как ще стои на 50 грауса не ми е ясно.
.
#8
Публикувано 12 януари 2008 - 19:30
На мен също ми е интересноПечката ОК,не ти работи ма като затвори термостата как ще стои на 50 грауса не ми е ясно.
Термостата тогава за какво е и печката по какъв начин ще охлажда мотора
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Публикувано 12 януари 2008 - 19:40
като свалях стария термостат които е на 2 месеца бе6е затворен не капна капка антифриз.в сервиза казаха 4е цди то работната температура му била около 60 градуса и между другото лятото колата никога не ми е температура пове4е от 80 градуса и то като я карам с над 200 километра или по големи баири
#10
Публикувано 12 януари 2008 - 19:47
ОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
.
#11
Публикувано 12 януари 2008 - 19:49
Писането с ГЛАВНИ букви е нежелателно,както и правописните грешки или използването на 4,6.Теми от рода "проблем",помощ или "изтекоха ми водите" са недупостими,вярното заглави е "Смяна на машинките за прозореца..., на шоф.врата на W123". Теми който не са по т.1 ще бъдат заключвани.здравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
Прочети моля
#12
Публикувано 12 януари 2008 - 19:50
ОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
Асене не е първия това е последния който работи на 60 градуса, егати сервизите.
Провери с друг датчик дали наистина температурата е 50 градуса.
#13
Публикувано 12 януари 2008 - 19:51
Не споряОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
Не вярвам ,мотор да бачка на 60гр(еле па дизел)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Публикувано 12 януари 2008 - 20:01
занимавам се с електроника имам лазерен термометар.махнал сам капаците температурата не минава 57 градуса при работешта кола 3 часа. иначе автомобила няма никаква друга забележка
#15
Публикувано 13 януари 2008 - 03:52
Е тая не е малка.На каква вьншна температура го мери тва,кьде мериш?Пробвай дали ти е верен термометьра,ако ти даде че си 25 градуса на челото.............да знаеш,че си Ленин.Без термостат какво показва???Защото термостата ако ти работи трябва да отваря на 50 по тая логика.
.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни