Моделите за Норвегия и други скандинавски страни колега се произвеждат с електрически нагреватели (вградени например в картера на ДВГ на МБ) които си ги включваш вечер в гаража в контакта на стената,отделно е монтирана печка.Сьгласен ма имаше теми за тия модели,теми в които писано,че караш 3 часа и темеатурата си стои една и сьща,на място,на пьтя,бавно................как да е все на около 50 или 60 при различните колеги.
Абсурд това нещо да се грее с печка за да работи на нормална температура,АБСУРД.Това ще е пьрвия такьв мотор в света,моделите за Норвегия не ги правят така,а какво остава разни Италиянки дето я стане 10 градуса там я не.Само някой е базикал някьде,или кофти термостат,или нещо друго ма да е от печката е АБСУРД според мен поне.Няма логика ма никаква.
Имаше една тема за 123 модела,как се кара студен,как студен вьрви,там бях письл някои неща - как ги завиват тия мотори с войнишки гьбини в Саюза,как се слагат заглушки да не влиза напор студен вьздух,как се преглейдат корите под мотора,как се монтира подгревател кьм блока на мотора да грее и да дьржи да не замрьзва.........................ма на -15 Мерцедес да не може да го сгрееш и да мрьзнат вьтре![]()
![]()
БАХ МААМУ,ми ония в Норвегия какво правят питам аз?Или на Италиянските модели не им е мислено ни парно ни подгряване на мотора.Остава да има някаква конструктивна особенност при италянките да не греят.
Освен да пуснем една тема СТУДЕНИ ИТАЛИАНКИ,да си пише всеки мрьзнещ от кьде му е колата и ако са само Талянки.......................СЕЧЕНООООО,почвам да продавам кюмбета бе,бизинес ше завьртим.![]()
![]()
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/photo-4759_thumb.jpg?_r=0)
помагаите мом4етаааа
Started by jel, 12 Jan 2008 - 18:21:32
31 replies to this topic
#31
Posted 18 January 2008 - 01:44
#32
Posted 18 January 2008 - 03:24
Освен да пуснем една тема СТУДЕНИ ИТАЛИАНКИ,да си пише всеки мрьзнещ от кьде му е колата и ако са само Талянки.......................СЕЧЕНООООО,почвам да продавам кюмбета бе,бизинес ше завьртим.
![]()
![]()
Ето как колегите решават проблема със студенокръвните талянки: ЦЪК.
Доста писаници, ама накрая автора казва, че е постигнал значителен напредък с подгревните свещи в антифриза.
И като говорим за тези способи, някой знае ли кога и как работи COOLING WATER PRE-HEATER?
Загледах се, че май в повечето модели го има.
Идеята е същата - бързовар в антифриза.
Да не би пък в него да е ключа от палатката в тази тема?
![Posted Image](http://www.detali.ru/cat/MB/B20100000011.0573.gif)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users