помагаите мом4етаааа
Started by jel, 12 Jan 2008 - 18:21:32
31 replies to this topic
#1
Posted 12 January 2008 - 18:21
здравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
#2
Posted 12 January 2008 - 18:24
Може вискосъединителя да е постоянно зацепен, може датчика или стрелката грешно да показват, но по добре пиши каква е колата така ще е по ясно.
#3
Posted 12 January 2008 - 18:25
Ти видя ли като го сменяватздравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
Баси чудото
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#4
Posted 12 January 2008 - 18:31
ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
#5
Posted 12 January 2008 - 18:35
ц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
Напълно е възможно защото тая печка е точно за това да помага двигателя да държи работна температура. Също съм чел че CDI трудно загряват. Имам френска кола с HDi двигател и там положението е същото бавно загрява и много бързо се охлажда.
#6
Posted 12 January 2008 - 18:36
Я разрови хубаво из темите от последните 1-2дниц 220 цди 1999 г сам си го смених този пьт в балкан стар ми казаха 4е пе4ката не ми работела и затова не ми загрявала колата ?????????? вазмойно ли е
Някъде имаше подобен случай
Пак не вярвам
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Posted 12 January 2008 - 19:20
Печката ОК,не ти работи ма като затвори термостата как ще стои на 50 грауса не ми е ясно.
.
#8
Posted 12 January 2008 - 19:30
На мен също ми е интересноПечката ОК,не ти работи ма като затвори термостата как ще стои на 50 грауса не ми е ясно.
Термостата тогава за какво е и печката по какъв начин ще охлажда мотора
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Posted 12 January 2008 - 19:40
като свалях стария термостат които е на 2 месеца бе6е затворен не капна капка антифриз.в сервиза казаха 4е цди то работната температура му била около 60 градуса и между другото лятото колата никога не ми е температура пове4е от 80 градуса и то като я карам с над 200 километра или по големи баири
#10
Posted 12 January 2008 - 19:47
ОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
.
#11
Posted 12 January 2008 - 19:49
Писането с ГЛАВНИ букви е нежелателно,както и правописните грешки или използването на 4,6.Теми от рода "проблем",помощ или "изтекоха ми водите" са недупостими,вярното заглави е "Смяна на машинките за прозореца..., на шоф.врата на W123". Теми който не са по т.1 ще бъдат заключвани.здравеите пак сам аз сас температурата.в4ера смених термостата отново оригинален на бер едиквоси там на него пи6е 4е отваря на 87 градуса.но положението е се са6тото ждига до около 50 градуса температурата и в момента ж които спра на светофара например за 5 минути и колата изстива.някои има ли идея какво мойе да е?
Прочети моля
#12
Posted 12 January 2008 - 19:50
ОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
Асене не е първия това е последния който работи на 60 градуса, егати сервизите.
Провери с друг датчик дали наистина температурата е 50 градуса.
#13
Posted 12 January 2008 - 19:51
Не споряОК,сьгласен,сменяй колата тогава,това и на ход няма парно.И това е пьрвия мотор в света с работна температура от 60 градуса.
Не вярвам ,мотор да бачка на 60гр(еле па дизел)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Posted 12 January 2008 - 20:01
занимавам се с електроника имам лазерен термометар.махнал сам капаците температурата не минава 57 градуса при работешта кола 3 часа. иначе автомобила няма никаква друга забележка
#15
Posted 13 January 2008 - 03:52
Е тая не е малка.На каква вьншна температура го мери тва,кьде мериш?Пробвай дали ти е верен термометьра,ако ти даде че си 25 градуса на челото.............да знаеш,че си Ленин.Без термостат какво показва???Защото термостата ако ти работи трябва да отваря на 50 по тая логика.
.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users