Четох кво ли не и стигам до извода, че трябва профилактика на клапаните на парното. Много добре Само Дизел е описал начина за почистване в една негова тема, ама аз да попитам все пак - ей тва ли трябва да почистя, а?


Или проблема е друг?

Публикувано 11 януари 2008 - 21:29
Публикувано 11 януари 2008 - 21:36
top , в S класа е качил много готини снимки на почистване на такъв тип вентили(клапани)Проблема е следния - двигателя качва температурата на охл.т. до 80градуса нормално, но парното не духа достатъчно топло.
Четох кво ли не и стигам до извода, че трябва профилактика на клапаните на парното. Много добре Само Дизел е описал начина за почистване в една негова тема, ама аз да попитам все пак - ей тва ли трябва да почистя, а?![]()
![]()
Или проблема е друг?
Публикувано 11 януари 2008 - 23:09
Да, това е клапана в твоя случай.
Публикувано 11 януари 2008 - 23:44
Публикувано 12 януари 2008 - 09:18
Публикувано 12 януари 2008 - 18:38
Публикувано 14 януари 2008 - 20:36
САМОЧЕ, проблемът надали е в клапанът (имаш само един, с климатроник си)
щом духа топло, надали клапанът ти е отворен наполовина. той има 2 положения: 1.напълно отворен и 2.напълно затворен
проблемът ти е в недостатъчен дебит: 3 възможни причини:
1. неработеща циркулационна помпа
2. лошо обезвъздушаване (особено ако си на газ)
3. частично запушен радиатор от котлен камък (колата случайно да е италянка?)
започни от първото, дай 12V на помпата и чуй дали работи
Публикувано 14 януари 2008 - 22:41
Ще погледна и при мен как е монтиран изпарителя, макар че нямам проблеми с парното. Сравнявам с колата на жена ми - Саксо 2002, без газова.Да продължа с питанките.
Циркулационната помпа работи, но през цялото време след стартиране на двигателя ли трябва да работи, или само когато загрее охл.течност?
Клапите са почистени. Чакам утрешния ден с минусови температури да видим какво е станало...
И още едно конкретно питане - както се вижда от снимката долу, газарите са прихванали топла течност за изпарителя точно пред входа за парното - това дали не взима половината мощ за парното, не може ли от другаде да се захрани изпарителя? / преди малко бях притях и те казаха - кажи откъде и ще го направим /![]()
![]()
Публикувано 14 януари 2008 - 23:57
Публикувано 18 януари 2008 - 01:07
ОК frizera вече е аут от компа ми. До скоро го делихме с един приятел на когото имах доверие , но както виждам диста се е "изакал", за което се извинявам!!!!!!!!! Сменил съм паролата на frizera и си създадох ново име и парола във форума. Смятам че мога да съм много полезен за много области защото съм......... Тайна! ще го оставя на по-заден план Още веднъж ви моля да ми простите тази грешка която допуснах от това че съм доверчив.!!!колегата frizera е помолен на лични съобщения да спазва добрия тон във форума. при неспазване на правилата за общуване във форума ще получи бан.
ненужните мнения са премахнати
Публикувано 18 януари 2008 - 14:46
Публикувано 18 януари 2008 - 15:23
Понеже lorinser го написал много точно и ясно, бих допьлнил само,ако радиаторчето не е запушено.Да намалиш сечението на маркучите за подгреване на изпарителя, защото понякога на водата и е по лесно да се превьрти през изпарителя.Водата тьрси най лесния пьт,може в твоя случай да е точно това.
Публикувано 19 януари 2008 - 11:45
Здравей, мисля,че е без значение на кой от двата маркуча му се намалява сечението. Въпроса водата срещне съпротива. Това е затворен кръг.прав си, но трябва да намали сечението само студената вода, демек на тази която се връща от изпарителя, може да стане с едно кранче и по този начем да изравни хидравлично водната инсталация, и така се постига еднакъв дебит в изпарителя и радиатора за отопление.
Публикувано 19 януари 2008 - 15:02
Здравей, мисля,че е без значение на кой от двата маркуча му се намалява сечението. Въпроса водата срещне съпротива. Това е затворен кръг.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни