Към съдържанието

  •  

Снимка

Oтново за парнотоW124


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 11 януари 2008 - 21:29

Проблема е следния - двигателя качва температурата на охл.т. до 80градуса нормално, но парното не духа достатъчно топло.
Четох кво ли не и стигам до извода, че трябва профилактика на клапаните на парното. Много добре Само Дизел е описал начина за почистване в една негова тема, ама аз да попитам все пак - ей тва ли трябва да почистя, а? :blush:

DSCN0361.JPG Размер: 229,07K, Сваляния: 178DSCN0361.JPG

Или проблема е друг? :dontknow:
  • 0

#2 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2008 - 21:36

Проблема е следния - двигателя качва температурата на охл.т. до 80градуса нормално, но парното не духа достатъчно топло.
Четох кво ли не и стигам до извода, че трябва профилактика на клапаните на парното. Много добре Само Дизел е описал начина за почистване в една негова тема, ама аз да попитам все пак - ей тва ли трябва да почистя, а? :blush:

DSCN0361.JPG Размер: 229,07K, Сваляния: 178DSCN0361.JPG

Или проблема е друг? :dontknow:

top , в S класа е качил много готини снимки на почистване на такъв тип вентили(клапани)
BENZBOSS ,също показа мното готини материали ,по тази тема
Виж , потърси-невероятни са
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#3 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 11 януари 2008 - 21:53

Да, това е клапана в твоя случай.
  • 0

879897.png


#4 Vasko W124

Vasko W124

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:

Публикувано 11 януари 2008 - 23:09

Да, това е клапана в твоя случай.

:icon_welldone:
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 януари 2008 - 23:44

САМОЧЕ, проблемът надали е в клапанът (имаш само един, с климатроник си)

щом духа топло, надали клапанът ти е отворен наполовина. той има 2 положения: 1.напълно отворен и 2.напълно затворен

проблемът ти е в недостатъчен дебит: 3 възможни причини:
1. неработеща циркулационна помпа
2. лошо обезвъздушаване (особено ако си на газ)
3. частично запушен радиатор от котлен камък (колата случайно да е италянка?)

започни от първото, дай 12V на помпата и чуй дали работи
  • 0

#6 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 12 януари 2008 - 09:18

Благодаря, момчета, ще се вслушам и в съветите на Боян.
  • 0

#7 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 12 януари 2008 - 18:38

колегата frizera е помолен на лични съобщения да спазва добрия тон във форума. при неспазване на правилата за общуване във форума ще получи бан.
ненужните мнения са премахнати

  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#8 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 14 януари 2008 - 20:36

САМОЧЕ, проблемът надали е в клапанът (имаш само един, с климатроник си)

щом духа топло, надали клапанът ти е отворен наполовина. той има 2 положения: 1.напълно отворен и 2.напълно затворен

проблемът ти е в недостатъчен дебит: 3 възможни причини:
1. неработеща циркулационна помпа
2. лошо обезвъздушаване (особено ако си на газ)
3. частично запушен радиатор от котлен камък (колата случайно да е италянка?)

започни от първото, дай 12V на помпата и чуй дали работи


Да продължа с питанките.
Циркулационната помпа работи, но през цялото време след стартиране на двигателя ли трябва да работи, или само когато загрее охл.течност?

Клапите са почистени. Чакам утрешния ден с минусови температури да видим какво е станало...

И още едно конкретно питане - както се вижда от снимката долу, газарите са прихванали топла течност за изпарителя точно пред входа за парното - това дали не взима половината мощ за парното, не може ли от другаде да се захрани изпарителя? / преди малко бях притях и те казаха - кажи откъде и ще го направим /

DSCN0374.JPG Размер: 1,63MB, Сваляния: 117DSCN0374.JPG DSCN0375.JPG Размер: 1,65MB, Сваляния: 113DSCN0375.JPG
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 януари 2008 - 22:41

Да продължа с питанките.
Циркулационната помпа работи, но през цялото време след стартиране на двигателя ли трябва да работи, или само когато загрее охл.течност?

Клапите са почистени. Чакам утрешния ден с минусови температури да видим какво е станало...

И още едно конкретно питане - както се вижда от снимката долу, газарите са прихванали топла течност за изпарителя точно пред входа за парното - това дали не взима половината мощ за парното, не може ли от другаде да се захрани изпарителя? / преди малко бях притях и те казаха - кажи откъде и ще го направим /

DSCN0374.JPG Размер: 1,63MB, Сваляния: 117DSCN0374.JPG DSCN0375.JPG Размер: 1,65MB, Сваляния: 113DSCN0375.JPG

Ще погледна и при мен как е монтиран изпарителя, макар че нямам проблеми с парното. Сравнявам с колата на жена ми - Саксо 2002, без газова.
Сега като се замисля обаче, поставени по този начин тръбите за изпарителя се явават като бай-пас и се губи част от ефекта от тази ел. помпа. Получава се малък кръг в малкия кръг :).
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 януари 2008 - 23:57

аз за това те попитах дали имаш газова

помпата върти щом си пуснал климатроника на червено и температурата в купето е по-ниска от зададената на врътката

щом помпата работи, мисля че от изпарителя ти идват ядовете.(ако не се окаже позапушен радиатора) няма друг вариант да се направи пътя на маркучите. ако се премести изходящия маркуч на изпарителя, преди помпата, лятото изпарителя няма да работи добре, понеже помапата няма да върти.

помпата засмуква от радиаторчето и издухва към водната помпа. това е пътя

пробвай да откачиш или прегъни маркуч за вода на изпарителя и виж дали се появява парното.
принципно, 102 мотор с изпарител, много трудно се обезвъздушава!!!

водата минава от там откъдето и е по лесно. имах случй с една на газ, която я обезвъздушавахме как ли не и неиска. взех маркуча и надух от чешмата радиаторчето наобратно,откъм клапаните и издуха от другата страна ТИНЯ, явно толкова време е работела на газ без да се пуска парното и се бяха отложили боклуци, после пак трудно обезвъздушаване и се оправи всичко.

но това е частен случай, повечето италянки са запушени с варовик, който няма махане, надявам се при теб да е обезвъздушаване
  • 0

#11 specW221L

specW221L

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 18 януари 2008 - 01:07

колегата frizera е помолен на лични съобщения да спазва добрия тон във форума. при неспазване на правилата за общуване във форума ще получи бан.
ненужните мнения са премахнати

ОК frizera вече е аут от компа ми. До скоро го делихме с един приятел на когото имах доверие , но както виждам диста се е "изакал", за което се извинявам!!!!!!!!! Сменил съм паролата на frizera и си създадох ново име и парола във форума. Смятам че мога да съм много полезен за много области защото съм......... Тайна! ще го оставя на по-заден план Още веднъж ви моля да ми простите тази грешка която допуснах от това че съм доверчив.!!!
  • 0

#12 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 18 януари 2008 - 14:46

Понеже lorinser го написал много точно и ясно, бих допьлнил само,ако радиаторчето не е запушено.Да намалиш сечението на маркучите за подгреване на изпарителя, защото понякога на водата и е по лесно да се превьрти през изпарителя.Водата тьрси най лесния пьт,може в твоя случай да е точно това.
  • 0

#13 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 18 януари 2008 - 15:23

Понеже lorinser го написал много точно и ясно, бих допьлнил само,ако радиаторчето не е запушено.Да намалиш сечението на маркучите за подгреване на изпарителя, защото понякога на водата и е по лесно да се превьрти през изпарителя.Водата тьрси най лесния пьт,може в твоя случай да е точно това.



прав си, но трябва да намали сечението само студената вода, демек на тази която се връща от изпарителя, може да стане с едно кранче и по този начем да изравни хидравлично водната инсталация, и така се постига еднакъв дебит в изпарителя и радиатора за отопление.
  • 0

#14 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 19 януари 2008 - 11:45

прав си, но трябва да намали сечението само студената вода, демек на тази която се връща от изпарителя, може да стане с едно кранче и по този начем да изравни хидравлично водната инсталация, и така се постига еднакъв дебит в изпарителя и радиатора за отопление.

Здравей, мисля,че е без значение на кой от двата маркуча му се намалява сечението. Въпроса водата срещне съпротива. Това е затворен кръг.
  • 0

#15 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 19 януари 2008 - 15:02

Здравей, мисля,че е без значение на кой от двата маркуча му се намалява сечението. Въпроса водата срещне съпротива. Това е затворен кръг.



Я пак си помисли дали няма значение къде се намаля сечението, или вземи малко и прочети за флуидите и техните свойста в затворена система, хидравлично изравняване на такива системи и тем подобни неща.
Сега не ми се обеснява защото е много дълго.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни