Към съдържанието

  •  

Снимка

Инжекцион 190Е КЕ Jetronicпроблемации отново...


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 януари 2008 - 19:28

Надявам се МC Bobby да хвърли повече светлина върху нашите догадки :) - каза че днес ще ходи на майстор.
Пък ако му беше крива клапата - мисля че щеше да го усеща предимно на бензин, а не обратното. Газта дебитомера я не бърка :)

Да съгласен съч с твоето мнение,само,че съм сигурен,че и на газ му гори като за световно.
И понеже му е крива клапата от там му гърми постоянно.
Дано да е оправил проблема :friends:
  • 0

#17 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 12 януари 2008 - 19:56

Днес оставихме колата в сервиза това, че е гръмнала е най-малкия проблем, колата е с чукащи биелни лагери, износени сегменти защото духа яко в филтъра, подлежи смяна да блока с нов/втора употреба много кадърен/ и тогава ще се търси проблема с газовата уредба.
  • 0

#18 emil 126

emil 126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 15 януари 2008 - 20:11

здравеште.проблемами е че след като ходшх на газаджии ми вартяха и болта на капака на филтара и сега на бензин почна дасе дави с бенэин днес реших дамо дам базова настроика както четох тук та вада мултицета да премера колко е тока на пин1 и пин 3 но но пин3 нямаше ватре медна пластинка явно фабрично та вапросами е на кои друг пин да сложа мултицета вместо на 3
  • 0

#19 kmetus

kmetus

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 15 януари 2008 - 22:10

да всичко което казваш е вярно ....но повярваи ми най честото нещо което става при гърмел е че клапата на дебитомера се огъва и следователно се променя въздушният поток през дифузьора т.е променя се отношението на въздух / бензин в горивната смес и второто което се преебава са пластините на потенциометъра ...и спорад мен трябва първо да си оправиш колата на бензин да е супер и след тово при газаджиите ....но за кабелите съм напълно съгласен, центровки и въобще цялата електрика.....успех....знаеш ли има едни дебела книга, мисля че са някакво издателство в Г.Оряховица , продаваха се по бензиностанциите, розова е на цвят с дебели корици " Инжекционни системи" маи се казваше вътре има описани доста инж. и съм ситурен че неговат на 190 я имаше там....а също по руските саитове има доста описаниян на КЕ джетроник. :)

Колеги аз имам една такава книга. Автора е Борис Бойинов казва се Леки автомобили инжекционни системи за гориво- издателство техника има за ке жетроник
  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 януари 2008 - 23:26

Колеги аз имам една такава книга. Автора е Борис Бойинов казва се Леки автомобили инжекционни системи за гориво- издателство техника има за ке жетроник

Имаш ли я в ПДФ?
Ако я имаш мятай я в полезна информация.
  • 0

#21 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 16 януари 2008 - 14:42

Там е работата, че и аз имам 20/100 на бенз

Последния път като отварях капака на филтъра видях, че е супер черно ->Публикувано изображение

Сега отивам на там да видим какво ще кажат

Зареждам на Лукойл
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#22 Solen

Solen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2008 - 19:16

Здравейте и за много години на всички, честит нов УС и към проблема.
Гръмнах на гас, как стана? С леко коткане на 2-ра, при по-високи обороти всьо нормално. Пали и върви на газ, но продължава да пуца и забелязах нещо зад инжекциона откъм купето, кабел които не е свързан и всъщност изглежда от доста време не е бил. :slap: Сега карам на бензин но ми лапа много (ама много). Имах паразитен кабел, вмених всичките, утре ще взема и свещи за газ, но друго ме притеснява. Клапата (дросела) отгоре тряба да е равен (хоризонтално) нали? Той сега е на една страна като няма отвори през които да влиза свободно въздух или газ и уплътнява нормално. Какъв е този кабел отсрани и от него ли са станали поразийте? По-рано вървеше, палеше и всичко нормално на газ и на бензин. Сега немога да го изхраня и на газ ако взема да го карам на по-висока предавка веднага пуца. Не са се вадили вакууми и няма поражения по корпуса, незнам дросела така ли требе да е? Какво мога да направя, като последователност? Не съм пипал и настройвал нищо, само сменям кабели. Препоръчаха ми майстор на газ даже двама и после на газанализатор.
Публикувано изображениеПубликувано изображение
Публикувано изображениеПубликувано изображение



СМЕНИ СИ КАБЕЛИТЕ НА СВЕЩИТЕ - НАЙ -ЧЕСТО ОТ ТАМ
ИДВА ИСКРА И ПАЛИ ГАЗОВАТА СМЕС В ИНЖЕКЦИОНА
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни