![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/62294761de9b6bbb8bc0fe450fe43307?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Тепмостат на 220 CDI
Започната от IPSOS, 11 яну 2008 - 12:47:21
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 януари 2008 - 12:47
Поради нашумялото коментиране в темите за термостатите и загряването, някой сменял ли е е неговия? Какъв е ефекта? Дайте подробна информация за разглабянето и смяната! Питам понеже на моята и трябва около 1 час работа за да доближи 80 градуса и си работи на 70 в последно време! Питам за двигател 220 CDI 2000 година 143 hp.
#2
Публикувано 12 януари 2008 - 02:03
Да налага се да смениш термостата принципно, но има ли колата ти печка ? А същата работи ли ? Провери.Поради нашумялото коментиране в темите за термостатите и загряването, някой сменял ли е е неговия? Какъв е ефекта? Дайте подробна информация за разглабянето и смяната! Питам понеже на моята и трябва около 1 час работа за да доближи 80 градуса и си работи на 70 в последно време! Питам за двигател 220 CDI 2000 година 143 hp.
#3
Публикувано 14 януари 2008 - 13:26
Да колата има печка и тя е от тази електрическата, на която копчето за изключване и е до пепелника. Тя май работи винаги автоматично за да достигне колата по-бързо до 70 градуса. Има варянт и тя да не работи и това да е причина да не загрява нормално. Защо питате за печката?
Имате ли диаграмата за охладителната течност на двигател 611.961 ?
Имате ли диаграмата за охладителната течност на двигател 611.961 ?
#4
Публикувано 14 януари 2008 - 15:39
Здравей, проблема ти е в печката,а не термостата.Поради нашумялото коментиране в темите за термостатите и загряването, някой сменял ли е е неговия? Какъв е ефекта? Дайте подробна информация за разглабянето и смяната! Питам понеже на моята и трябва около 1 час работа за да доближи 80 градуса и си работи на 70 в последно време! Питам за двигател 220 CDI 2000 година 143 hp.
Тази печка, не е екстра, а е небходимост за този тип мотори.
#5
Публикувано 14 януари 2008 - 15:56
Здравей, проблема ти е в печката,а не термостата.
Тази печка, не е екстра, а е небходимост за този тип мотори.
Как се тества тази печка? Имате ли диаграма на охладителната система?
#6
Публикувано 14 януари 2008 - 16:29
Можеш да я чуеш да ли работи, като застанеш до предна дясна гума,тя е под бронята.От долу има ауспух, трябва да духа,а може и да изпуши. Печката се включва автоматично при температура под 8 градусаКак се тества тази печка? Имате ли диаграма на охладителната система?
#7
Публикувано 14 януари 2008 - 17:02
Ако не работи, свали подкалника,и ще я видиш. На нея има едни букси,извади ги, почисти ги и пробвай пак.Можеш да я чуеш да ли работи, като застанеш до предна дясна гума,тя е под бронята.От долу има ауспух, трябва да духа,а може и да изпуши. Печката се включва автоматично при температура под 8 градуса
Незабравяй,мотора да е студен, и външната температура под 8 градуса.
#8
Публикувано 18 януари 2008 - 01:18
frizera вече не съществува,защото ми използва компа непрвомерно.!!!! Верен е обаче въпроса за печката.Аз specW221L искам да разбера колата от кой тип е .....W210 или W202.... защото има множество различия и смятам че ще ти дам възможно най-точния отговор по проблема.Да колата има печка и тя е от тази електрическата, на която копчето за изключване и е до пепелника. Тя май работи винаги автоматично за да достигне колата по-бързо до 70 градуса. Има варянт и тя да не работи и това да е причина да не загрява нормално. Защо питате за печката?
Имате ли диаграмата за охладителната течност на двигател 611.961 ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни