Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не работи ел.частта на механичен инжекционW124 200E


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 nikoloff

nikoloff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 10 януари 2008 - 12:52

Здравейте на всички,
нов съм във форума, следя го от няколко дни и пиша за пръв път. Значи това ми е втората кола в живота (W124, 200Е, 2000кубика, 91г. бензин+газ).
Почти нищо не разбирам но се опитвам да навляза в час. Колата я купиха за мен от фирмата уж от познат за много евтино. Както и да е. Закарах я да настроят газовата. Оказа се че е гърмяла. Лепихме Пластмасата под въздушния филтър при майсторите на брони, смених филтъра, настроиха газта и е ОК. Но трудно палеше на бензин и не работеше равномерно. Закарах я на газ анализатор за бензина. Настрои я на топъл двигател че пускаше много бензин, над 10% беше. Направиха я да пуска към 0,7%. И работеше добре вече, НО когато се опитах на другия ден да запаля на студено - йок. Запали само на газ. На бензин на студен двигател нямаше никой. Като загрее на бензин е добре. Порових се във форума, потърсих П-образния маркуч - беше си на мястото. Проверих кабелите-добре са. Свещите, кабелите, капачката и палеца са сменени. Помислих че е петата дюза. Пуснах повече бензин със шестограм 3мм от джаджата на тенджерата дето е от горе и колата почна да пали. Малко трудно ама пали на бензин, като загрее газта си работи а на бензин падат оборотите до 500, почва да тересе и гасне. Отидохме на сервиз. Казаха че колата е с механичен инжекцион и че не му работи нищо по електрониката на този инжекцион и ремонтът щял да струва супер много пари. Сега не знам какво да правя.
Поздрави: Николай
  • 0

#2 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 10 януари 2008 - 14:22

Здравейте на всички,
нов съм във форума, следя го от няколко дни и пиша за пръв път. Значи това ми е втората кола в живота (W124, 200Е, 2000кубика, 91г. бензин+газ).
Почти нищо не разбирам но се опитвам да навляза в час. Колата я купиха за мен от фирмата уж от познат за много евтино. Както и да е. Закарах я да настроят газовата. Оказа се че е гърмяла. Лепихме Пластмасата под въздушния филтър при майсторите на брони, смених филтъра, настроиха газта и е ОК. Но трудно палеше на бензин и не работеше равномерно. Закарах я на газ анализатор за бензина. Настрои я на топъл двигател че пускаше много бензин, над 10% беше. Направиха я да пуска към 0,7%. И работеше добре вече, НО когато се опитах на другия ден да запаля на студено - йок. Запали само на газ. На бензин на студен двигател нямаше никой. Като загрее на бензин е добре. Порових се във форума, потърсих П-образния маркуч - беше си на мястото. Проверих кабелите-добре са. Свещите, кабелите, капачката и палеца са сменени. Помислих че е петата дюза. Пуснах повече бензин със шестограм 3мм от джаджата на тенджерата дето е от горе и колата почна да пали. Малко трудно ама пали на бензин, като загрее газта си работи а на бензин падат оборотите до 500, почва да тересе и гасне. Отидохме на сервиз. Казаха че колата е с механичен инжекцион и че не му работи нищо по електрониката на този инжекцион и ремонтът щял да струва супер много пари. Сега не знам какво да правя.
Поздрави: Николай

Здрасти ! Не е трябвало да пипаш болта за регулиране на горивната смес ...пичовете от сервиза са ти го настроили ...а колкото до студеното стартиране ..има един датчик които при студено време включва автомотично петата дюза която се намира на всмукателният колектор...ако този датчик не работи почти е не възможно да запалиш в студено време на бензин.....общо взето трябва да се провери , електрохидравличният регулатор , потенциометъра и температурният датчик....то и няма кои знае колко електроника по тези инжекциони....а и ако ЕСУ е развалено мисля че цените им втора употреба не са толкова високи .....говоря за механичен инжекцион " КЕ -джетроник" , но има значение кои модел е... :)
  • 0

#3 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 10 януари 2008 - 15:17

Николай, извинявай за спама, но това е култова реплика:

Колата я купиха за мен от фирмата уж от познат за много евтино.

Колегата zaaax е прав - тоя болт не се пипа, ако не си в час. И за другото е прав.
П-образния маркуч не е ли на место, няма да запалиш и на газ и на бензин, вържи го с тел, за да ти е под ръка ако изпадне от гърмеж.
Има към него една втулка, която го свързва с гумата(маншон, тампон, жаба - как ли не му викат на това)... та втулката го свързва с тая жаба, на която "ляга" легена с въздушния филтър. Стегни с една свинска опашка пластмасовата втулка и П-образния маркуч - да си падат "в комплект".
Не стягай маркуча за нищо друго, за да не кривиш клапата отгоре ако гръмне.
В кой град се намираш? В кой сервиз ходи?
Успех!
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#4 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 10 януари 2008 - 15:54

Ако все пак си разбутал само този болт ще ти кажа как да го оправиш ....много хубаво описание има в руските сайтове за КЕ 3 - джетроник http://www.audi-club...ead.php?t=81078 но на АУДИ, инжекционите са почти същите ...монтирай последователно един ампермер във веригата на електрохидравличният регулатор запали двигатела и виж какво показва ...трябва да показва 0 +- 3-4 мА т.е. стоиноста трябва да се колебае в тези стоиности ако не показва толкова започваш да въртиш този болт които си разбутал докато покаже тази стоиност...завърташ леко в една посока изваждаш ключа от болта форсираш леко и като достигне празен ход отчиташ на уреда и така до като достигне тази стоиност на празен ход....но ако не показва нищо просто отиваш в сервиз...защото става доста по сложно.....в линка които съм ти дал има за всичко как се рагулира с подръчни средства....но ако не си на ясно просто не опитваи ще го развалиш още по вече....разгледаи добре руският форум на АУДИ има доста полезна информация ...и пак казвам това е за КЕ3 - Джетроник....ако е друга модификация на КЕ - Джетроник параметрите са различни....успех :)
  • 0

#5 nikoloff

nikoloff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 10 януари 2008 - 19:04

Благодаря на всички, които писаха. Прочетох как се регулира сместа от там ръчно с мултицет. Проблема е че когато е регулирана правилно и пуска по малко гориво просто няма палене на студено(минус 5 градуса примерно), освен с кибритена клечка :kill_myself:
Както вече писах според майсторите не работи електрическото управление на инжекциона. Цитат: "Няма никакъв ток в инжекциона". Дори и на мен дето не разбирам много, ми се стори странно това изказване.
В София съм, ходих в сервиз на колелото на "Павлово". Познавам майсторите уж. Може би не им се занимава особено да търсят части на старо и да я правят, или пък не могат . . .
Колкото за колата-наистина не ми е лична. Зачислиха ми я служебно да я карам и да върша работа с нея. Малко странно наистина че точно такава кола, но на мен почна доста да ми харесва и се опитвам да я вкарам малко в ред.Предпочитам нея, вместо някоя чисто нова "въшка", в която да съм сгънат на 4 ката.
Не знам какъв тип точно е инжекциона. Знам само че е модела с по-голямата "тенджера", защото съм виждал същия мотор, но с по-малък капак на въздушния филтър, ако това въобще е някаква разлика. Признавам че не съм особено в час, но имам желание.
  • 0

#6 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 10 януари 2008 - 19:32

Благодаря на всички, които писаха. Прочетох как се регулира сместа от там ръчно с мултицет. Проблема е че когато е регулирана правилно и пуска по малко гориво просто няма палене на студено(минус 5 градуса примерно), освен с кибритена клечка :kill_myself:
Както вече писах според майсторите не работи електрическото управление на инжекциона. Цитат: "Няма никакъв ток в инжекциона". Дори и на мен дето не разбирам много, ми се стори странно това изказване.
В София съм, ходих в сервиз на колелото на "Павлово". Познавам майсторите уж. Може би не им се занимава особено да търсят части на старо и да я правят, или пък не могат . . .
Колкото за колата-наистина не ми е лична. Зачислиха ми я служебно да я карам и да върша работа с нея. Малко странно наистина че точно такава кола, но на мен почна доста да ми харесва и се опитвам да я вкарам малко в ред.Предпочитам нея, вместо някоя чисто нова "въшка", в която да съм сгънат на 4 ката.
Не знам какъв тип точно е инжекциона. Знам само че е модела с по-голямата "тенджера", защото съм виждал същия мотор, но с по-малък капак на въздушния филтър, ако това въобще е някаква разлика. Признавам че не съм особено в час, но имам желание.

Всички токове на инжекциона идват от компютъра ако компа не подава ток към отделните елементи може да са две положения или компа е повреден ...и второто има предпазители ако не се лъжа са два броя които защитават компа от пренапрежение ...и мисля че се намират при другите предпазители .....честно казано много странно е обяснението на" маистора ", а итези инжекционни системи си имат и така наречената самодиагностика ....а до колкото знам подобен компютър втора употреба е в рамките на стотина лв....никои маистор не иска да се занимава с механични инжекциони ....всеки иска да забоде компютъра и да му се изпише грешката след което да ти вземе парите....

Та както ти казах преди малко...обогатяването на сместа при студен двигател не се прави с този болт , а се извършва от допълнителна дюза която се намира на всм. колектор посредством температурен датчик....провери си тази система ...след като оправиш токовете ...успех

И още нещо ....ако маистора е премерил тока на хидравличният регулато ...то наистина там тока е равен на 0 когато не работи ламбдата т. е преди да е загряла.....това е стандартно положение....след като загрее ламбдата тога започва да се променя в границите на +- 3-4 мА по този начин се регулира оптимелната горивна смес.....и ако ламбдата е извън строя и не работи то ЕСУ е в авариен режим и тогава тока на електрохидравличният регулатор винаги ще е 0. ;) Така са конструирани тия инжекциони ....когато получиш повреда и изчезнат токовете да можеш да се прибереш до бокса.....в авариен режим.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни