Един въпросОтносно климатроника
Започната от kriss, 10 яну 2008 - 01:49:53
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 януари 2008 - 01:49
ц180 94г. като изгася парното, или по точно като натисна 0 и се чува странен звук на ел. моторче на задния калник в дясно.
Това моторче се чува през интервал за около секунда-две и продължава около 30 сек.
Възможно ли е да чувам бензиновата помпа.
Другият ми въпрос е кога компресора е изключен. Когато EC-то свети или когато не свети, защото едни ми казват че требе да свети други че не требе.
Общо взето съм объркан, мани че и климатроника не духа много студено.
Това моторче се чува през интервал за около секунда-две и продължава около 30 сек.
Възможно ли е да чувам бензиновата помпа.
Другият ми въпрос е кога компресора е изключен. Когато EC-то свети или когато не свети, защото едни ми казват че требе да свети други че не требе.
Общо взето съм объркан, мани че и климатроника не духа много студено.
#2
Публикувано 10 януари 2008 - 01:57
като свети---НЕРАБОТИ.
това което чуваш май си е помпата на централното заключване.
имаш ли екстрата--ПОМПАНЕ на шоф седалка???
това което чуваш май си е помпата на централното заключване.
имаш ли екстрата--ПОМПАНЕ на шоф седалка???
#3
Публикувано 10 януари 2008 - 02:03
Не ръчно е.като свети---НЕРАБОТИ.
това което чуваш май си е помпата на централното заключване.
имаш ли екстрата--ПОМПАНЕ на шоф седалка???
И аз мисля че е тя ма, защо да работи?
#4
Публикувано 10 януари 2008 - 02:17
Обикновенно от кофти врьзка еле зимата.Кофти е накяде вакума или поне така си мисля.На големите модели е под задната седалка.
.
#5
Публикувано 11 януари 2008 - 00:32
шумът си го има,а парното просто го заглушава
до акумулатора има една зелена джаджа в която е мушнато едно бушонче-след като го издарпаш бенз. помпа ще спре,но шумат ще остане----тогава издарпваш внимателно дясната кора/на вече отворения багажник/ и ще видиш едно моторче/централното заключване/ от което всъщност идва шумат
жичкаджия ти проверява платката дали работи-----ако НЕ си купуваш ново моторче/по принцип си имат защита и не изгарят леснорама....----ако ДА тогава почваш да разхвърляш цялата кола и да тарсиш каде се е прецакал вакуума
откаде го знам-----сащия проблем и цяла седмица ходене при тоя и оня
в сабота ще разхварлям моята
до акумулатора има една зелена джаджа в която е мушнато едно бушонче-след като го издарпаш бенз. помпа ще спре,но шумат ще остане----тогава издарпваш внимателно дясната кора/на вече отворения багажник/ и ще видиш едно моторче/централното заключване/ от което всъщност идва шумат
жичкаджия ти проверява платката дали работи-----ако НЕ си купуваш ново моторче/по принцип си имат защита и не изгарят леснорама....----ако ДА тогава почваш да разхвърляш цялата кола и да тарсиш каде се е прецакал вакуума
откаде го знам-----сащия проблем и цяла седмица ходене при тоя и оня
в сабота ще разхварлям моята
#6
Публикувано 11 януари 2008 - 02:18
Незнам дали трябва да е така, ма кат заключа колата се чува помпичката постоянно и след нколко секунди спира.шумът си го има,а парното просто го заглушава
до акумулатора има една зелена джаджа в която е мушнато едно бушонче-след като го издарпаш бенз. помпа ще спре,но шумат ще остане----тогава издарпваш внимателно дясната кора/на вече отворения багажник/ и ще видиш едно моторче/централното заключване/ от което всъщност идва шумат![]()
жичкаджия ти проверява платката дали работи-----ако НЕ си купуваш ново моторче/по принцип си имат защита и не изгарят леснорама....----ако ДА тогава почваш да разхвърляш цялата кола и да тарсиш каде се е прецакал вакуума
откаде го знам-----сащия проблем и цяла седмица ходене при тоя и оня
в сабота ще разхварлям моята
Сега си мисля, данеби да си работи така през интервал за да подържа вакум в системата. Пример фаровете, кат изгася колата и изчакам няколко секунди и забелязвам как леко и плавно се спущат на доле.
#7
Публикувано 11 януари 2008 - 02:27
Друг вапрос.
Ако помпичката ми е пред умирачка и внезапно умре, как аджаба да си заключа колата?
Ка'т на жигулито и москвича ли?
Ако помпичката ми е пред умирачка и внезапно умре, как аджаба да си заключа колата?
Ка'т на жигулито и москвича ли?
#8
Публикувано 11 януари 2008 - 04:11
Ми...............как иначе
.
#9
Публикувано 12 януари 2008 - 01:48
лек радвай се че имаш ключове
(
ами аз кат сам със затапени ключалки,а??????????????????
ще трябва през прозорец,мамка му
ами аз кат сам със затапени ключалки,а??????????????????
ще трябва през прозорец,мамка му
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 12 януари 2008 - 19:41
#10
Публикувано 12 януари 2008 - 03:05
Майкуууу...
То вярно че на вкус приятели няма ама как успя все пак да го докараш до там?!?
#11
Публикувано 12 януари 2008 - 18:28
[
какво не ти хареса
какво не ти хареса
#12
Публикувано 12 януари 2008 - 18:45
лек днес разхварлихме моята и се оказа че проблема иде от духалките в средата
изглежда климата ми е слаган допалнително и са направили така че да не духа нищо през средата/тва е моето мнение/
а единия от маркучите излизащ от това моторче ги захранва/средните духалки/
и се оказа че някаде зад таблото има повреден маркуч----за целта трябва да се махне цялото табло и да се смени маркуча----някаде кам 250 лв
а моят маистор отвори моторчето и прекрати подаването кам духалките/средните/
и сега се чува шум само веднаж или когато сменям посоката на духане
ще се радвам ако сам успял да ти пимогна
изглежда климата ми е слаган допалнително и са направили така че да не духа нищо през средата/тва е моето мнение/
а единия от маркучите излизащ от това моторче ги захранва/средните духалки/
и се оказа че някаде зад таблото има повреден маркуч----за целта трябва да се махне цялото табло и да се смени маркуча----някаде кам 250 лв
а моят маистор отвори моторчето и прекрати подаването кам духалките/средните/
и сега се чува шум само веднаж или когато сменям посоката на духане
ще се радвам ако сам успял да ти пимогна
#13
Публикувано 16 януари 2008 - 18:02
И моите не духат в средата, сигурно и аз имам подобен проблем.лек днес разхварлихме моята и се оказа че проблема иде от духалките в средата
изглежда климата ми е слаган допалнително и са направили така че да не духа нищо през средата/тва е моето мнение/
а единия от маркучите излизащ от това моторче ги захранва/средните духалки/
и се оказа че някаде зад таблото има повреден маркуч----за целта трябва да се махне цялото табло и да се смени маркуча----някаде кам 250 лв
а моят маистор отвори моторчето и прекрати подаването кам духалките/средните/
и сега се чува шум само веднаж или когато сменям посоката на духане
ще се радвам ако сам успял да ти пимогна
Много благодаря за мнението ти.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни













